Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Jo a tak jsem si vzpomněl, já teď za poslední měsíc, co jsem jezdil s malou do porodnice na návštěvy pořád a teď týden s oběma po doktorech, tak jezdím "normálně" opravdu, žádná brzda-plyn, 50v obci, do 100mimo obec, nepředjíždím za každou cenu, ale nejzdím v koloně a pomalu a jsem na průměrnej spotřebě 5,8, což je dost solidní na to, že je to PDčko, takže opravdu se dá jezdit za solidní spotřebu a přitom jezdit tak, aby člověk opravdu jel a neloudal se, jen to chce uklidnit hormony...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouku, sice mladej jsem, ale už dávno vybouřenej - hlavně jsem jezdil na motorce dokud jsem neměl rodinu, takže já už mám blbnutí za sebou, ale je pravda že jezdim rychleji než se má, ale nejezdím nebezpečně. Jen jsem chtěl říci to samé co jsi pak citoval, neznamená, že když má někdo RSku, že to prostě honí a dává tomu kotel. Je to hrozně individuální. Hrozně bych chtěl zkusit jezdit měsíc s benzínem, abych viděl rozdíly osobně, protože každej jezdíme jinak a tudíž informace jsou mezi námi zkreslené, chtělo by to před koupí prostě mít možnost alespoň měsíc testovat. :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě se líbí, že když člověk chce, umí to (TSI) jet relativně úsporně s dostatečnou rezervou výkonu pro případ když člověk se chce svést nebo když ho okolnosti donutí při předjíždění. A ticho v kabině a lepší jídní vlastnosti (zatáčení, brždění apod.) oproti těžkému dieslu nemá cenu povídat. Diesel je dnes jen o spotřebě, ano u aut kategorie O3 RS není žádný rozdíl v ceně, ale u tuctovějších verzí je pořád diesel o x desítek tisíc dražší a to musí člověk najet hoooodně km aby se mu to vyplatilo. A když najede hooodně km, alespoň tolik aby se mu vrátila investice do diesla, může to strčit ze skály protože už je to ojetá šunka při dnešní spolehlivosti čehokoliv.

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já osobně s naftou zkušenosti mam takové, že je rozdíl mezi BENZINA, SHELL, TESCO a OMW zhruba do 0,5l/100km, ale podotýkám, že to není tak, že by jedna byla lepší než druhá, podle mě je to tak, jak je zrovna počasí a kam se jede, protože najezdim zhruba stejně km na nádrž (+/- 50km při stejných trasách)

Takže podle mě to zase tak nemá vliv kde se natankuje, to už by musel být opravdu nějaké ONO nebo tak, aby to bylo poznat, u těch větších benzin je to stejné podle mě...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě se líbí, že když člověk chce, umí to (TSI) jet relativně úsporně s dostatečnou rezervou výkonu pro případ když člověk se chce svést nebo když ho okolnosti donutí při předjíždění. A ticho v kabině a lepší jídní vlastnosti (zatáčení, brždění apod.) oproti těžkému dieslu nemá cenu povídat. Diesel je dnes jen o spotřebě, ano u aut kategorie O3 RS není žádný rozdíl v ceně, ale u tuctovějších verzí je pořád diesel o x desítek tisíc dražší a to musí člověk najet hoooodně km aby se mu to vyplatilo. A když najede hooodně km, alespoň tolik aby se mu vrátila investice do diesla, může to strčit ze skály protože už je to ojetá šunka při dnešní spolehlivosti čehokoliv.

Tak já osobně už nebudu mít auto s méně než 130kw, nic slabšího prostě pod ruce nevezmu. Když sednu do 1,6 TDI firemní, tak trpim jak pes. A je to právě o tom mít rezervu, ta u 1,6tdi opravdu není. Takže proto porovnávám tahle silnější motory, jak u Škodovky, tak u VW nebo u FORDA jsou tyhle jejich nejsilnější motory hodně cenově podobné do řádově 40000kč což při nájezdu 20000km ročně už je na zvážení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

AAAAAAAAA, pán je zmlsaný 180 koní je už pěkné stádo a na větší výkon se rychle zvyká, tomu rozumím. Vždy když se svezu v něčem pořádném, ukápne slza :kol-26: , sednu do svého šicího stroje a odjíždím. Zase ale pokud si chci zlepšit náladu svezu se s firemním 1,4 popř. 1,6 Mpi nebo s manželky Thálií 1,2 a jsem zase na nějakou dobu spokojen. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

130kw je 130kw, samozřejmě že v benzinu je to poznat víc, motor je lehčí a výkon v širším spektru otáček, ale je tu ta spotřeba, kterou bude hodně lidí pořád řešit. Ten kdo si koupí Octavii, tak řeší spotřebu z 90%, kdyby neřešil peníze, nekoupí si Škodovku  :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já si škodovku kupuji proto, protože mám na ní diagnostiku, seženu si solidní zánovní oktávku, řekni mě kdo má tolik na výběr lechce ojetých aut, kde cena je 1/3 a víš postavená?

a jestli mě to žere 5,8litru jako CR nebo ted 8 litru, tak se z toho nepodělám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já si škodovku kupuji proto, protože mám na ní diagnostiku, seženu si solidní zánovní oktávku, řekni mě kdo má tolik na výběr lechce ojetých aut, kde cena je 1/3 a víš postavená?

a jestli mě to žere 5,8litru jako CR nebo ted 8 litru, tak se z toho nepodělám.

Diagnostiku jako argument nemůžeš myslet vážně že ne? Na výběr je mnohem víc automobilů než Octavie a kvalitnějších a lepších. Kolik najezdíš ročně km? Myslím si, že trochu plácáš jedno přes druhé a jsi rád, že jsi si koupil alespoň tu Octavii, jako tady všichni. Kdyby z nás Clintova klubu mělo na pořádné auto víc peněz, tak si to věšina koupí. Mezi námi Octávie není dneska žádná echt výhra, je to takový slabší střed a většina lidí co ji má je ráda, že si ji mohla vůbec koupit, natož aby mohla ještě krmit 2.0TSi  :kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ano, já bych jiný auto než koncern nechtěl, protože si tam vypnu to debilní pípání pásů, stačí jet někde po firmě pár metrů a už to pípá. a upravím pár detailů, bez kterých by mě to auto štvalo.

a řekni mě kde najdu desítky aut na výběr ještě s 3 letou zárukou? opět jenom v boleslavy

s tamtou bílou jsem za 10 měsíců najel 19 tisíc s tím autem, kdybych jenom jezdil s ním tak budu ke 30 000km.

 

co plácám? co je na octavii špatné? myslíš že A6 apodobně je nějaká výhra? když to nemá vzduchový podvozek, tak je to skoro stejná pixla akorát 2 krát a více dražší.

jestli pro tebe je octavie slabý střed tak proč ji máš a ještě máš starší, horší a podobně?

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže ozi má taky sračku auto, arlo taky a další lidi tam, dyt takový auto ty ani nemáš a píšeš že je to sračka ;)(slabý střed)

jestli je octavie slabej střed na poměry v CZ, tak to nevím kde žiješ atd. myslím že pro běžné lidi jako jsme my, zánovní octavie hooodně dobrý auto a dlouho bude.

proč by se nedalo krmit 2.0 TSI? stačí jezdit podle předpisů jako každý den stejně musím protože to v koloně jinak nejde, sice je třeba spotřeba o 2 litry větší, ale garantuji ti že vstřiky za 50 tisíc nebudeme měnit jako ty ;)

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kokta: najednou je pro tebe AUDI A6 střep a drahá pixla :D  A ještě před nedávnem jsi je tady tahal z rukávu jednu za druhou jako super káru!  :D  :D

 

No, to je jedno, sranda musí bejt. Proč třeba já koupil oktávku?  Protože za ty peníze nic rozumnějšího nekoupíte. Přeplňovanej benzín o 160 koních a přitom solidní německé zpracování nabízí jen koncern a velkej kufr i v lifu má jen oktávka.

To se nedá s francouzema ani italama vůbec srovnávat (o korejcích už vůbec nemluvě). I japonci nemají přeplňované benzíny, jen ty svoje lemry VVT. 

Druhá věc byla servisní síť, v dosahu bydliště samá škodovka a všichni moji známí pracujou v autorizákách, čili levnější a spolehlivější servis.

A v neposlední řadě i dostupnost NH, vždyť člověk objedná a druhej den má, to se ti u Kie nikdy nestane. Tchýně nabourala KIU a na pitomé díly a lakování čekala skoro dva měsíce!

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kokto, co tu plácáš je k smíchu. Ozi, Arlo a spoustu a spoustu jiných mají Octavii se silnějším motorem. Krom sedaček a detailů mám to samé, ale o tu není třeba rozebírat. Já mám Octavii, protože právě na nic lepšího nemám, vlastně teď už nemám ani na novou Octavii, protože mám spoustu jiných závazků a výdajů. Jinak nevím o tom, že bych napsal že Octavie je sračka, nebo že RS je sračka. Psal jsem, že kdo koupí Octavii, je rád že si ji koupil a řeší spotřebu, protože kdybyb ji nemusel řešit, nekoupí si Octavii, ale něco lepšího a to je rozdíl!

 

To co jsi napsal jako výhodu s diagnostikou to pro mě výhoda není, protože ono to jde vypnout i na jiných autech, ale to bys musel mít to jiné auto a věnovat se jinému foru. To že máš nabídku hodně aut se 3letou zárukou, to si myslíš že Ford, Opel apod. nemají? to jsi toho málo shlédl tedy.

 

S tou spotřebou a nájezdy km Ti řeknu jedno. Buď tady nehorázně kecáš od začátku co jsi na foru, (Tvoje vlákno sleduju od začátku a zkus to někdy udělat taky a uvidíš jak píšeš jednou tak a podruhé onak a sám nevíš co se vlastně děje), nebo máš prostě peníze na to, abys neřešil spotřebu a v tom případě nechápu, proč se tu tak jednoduše nasereš, když někdo napíše, že u auta většina střední vrstvy v ČR řeší spotřebu  :kol-28:

 

Jinak nic proti Tobě nemám, jen Tě prostě někdy nechápu, jsi jak vítr, jednou nalevo, podruhé napravo a nějak se v Tobě nedokážu vyznat, jinak cajk  :kol-47:

a jinak Ti závidim tu výbavu, fakt bych radši než RS s pár kw navíc bral lepší výbavu.

 

Jinak já si OII kupoval ještě před "Krizí" a nic lepšího v té době nebylo, chtěl jsem dvoulitrové TDi s víc jak 100kw a combi... Stačí k vysvětlení? Dneska bych si dokázal představit jiné auto, jako Superb, nebo Insignii, případně A5 avant. A raději než 2.0TSI bych bral 3.0TDi biturbo... ale jak jsem psal, jsem rád za to co mám jako většina tady a taky řešim spotřebu jako většina tady...

Editováno: , autor: Stringo
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsem chtěl koupit auto, projel jsem všechno možné ve třídě oktávky, ale oktávka mi prostě sedla nejlépe. Po usednutí jsem byl "doma" . Posez, dosah ovládání, způsob ovládání, pocity při jízdě....prostě to vyhrála.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ano je to super kára, ale oproti supu tam máš fakt ty 4 kolečka a pokud ta audina nemá vzducháč, tak to o moc lepší není ;) a ještě když si do toho nějaký člověk koupí 2.0 TDI, tak si může vzít rovnou supa...

každopádně audina je moje srcovka i polo či golf R32 ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stringo:  s tou spotřebou a oktávkou jak píšeš to není úplně jisté.....Já osobně bych klidně koupil RS oktávku a spotřebu neřešil ;)   Vtip je jinde, za ty prachy skutečně nic tak výkonného nového a solidně udělaného  nekoupíš ;)

              Ale spotřebu bych tak zásadně neřešil, chci se povozit, je to benzín, musí se něco vzít, to je jasné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo dá se to třebas vypnout, ale myslíš že to má x lidí v okolí?

auto mělo 27200 km když sem ho kupoval, ted mělo asi 46000 nějaký drobný (můžu pak mrknout do kupní smlouvy)

 

a myslíš že jenom naše vrstva řeší spotřebu? proč tedy většina majetnějších lidí nemá benzíny a berou si do těch svych A5,A6,X6 atd naftáky? protože to přeci žere o 2 litry méně.

že jsem vítr, to je klidně možný ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...