Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

No vidíš, ani to nebolelo ;)  Já to řikám furt, že jsi ten nejlepší  :palec:     A co ty hlášky, nezlobí?

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

To jen trochu lepší než klasický. Ale hlavni důvod je ze při brzdění nepraší a to znamena co?

 

Chces rict ze keramicky brzdy neprasej? Proc je jeste nemam! NEmusel bych mejt alespon tolik kola....

Vloženo

škodova je nejlepší, amén hale luja!!!

petře ta tvoje namakaná kára, má dojezdy oken všude i nahoru dolu?

Si naivka? Jasne ze ne. Jen dolu a to jen u mista ridice. :o
Vloženo (editace)

Ne ověřoval sem... Takže transportér t4 z roku 2003 umí i spolujezdce nahoru i dolu :D :D

Nejhorsi Je skodovka

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo (editace)

hlavně že tam jdou dát 22" kola, černý střechy bílý dveře, žlutý lišty v autě, ale tyhle základní věci to nemá.... to je hold pokrok kupředu.

Editováno: , autor: kokta7
  • Pozitivní 2
Vloženo

Tak už je to tady do Fábie3 co se TDI týče už se budou dávat jen 3 válce 1,4 TDI

Zájemci o naftový motor mohou zvolit jednu ze tří výkonových variant nového tříválce 1,4 TDI s blokem motoru z hliníkové slitiny. Ve všech případech se jedná o agregát o objemu 1,4 litru s přímým vstřikováním paliva Common Rail a přeplňováním turbodmychadlem. Stejně jako u předchozí generace, která nabízela čtyřválce o objemu 1,6 litru, jsou k dispozici výkony od 55 kW do 77 kW; u novinky je však těchto parametrů dosaženo při nižším zdvihovém objemu. 

Vloženo

Chyba ne 2 ale tady cituji

Nejekologičtějším provedením v řadě Fabia bude varianta GreenLine s motorizací 1,4 TDI/55 kW (75 k), která na trh přijde koncem roku 2015. Díky kombinaci systému Start-Stop, rekuperace brzdné energie, pneumatik se sníženým valivým odporem a cílených úprav aerodynamiky bude nová ŠKODA Fabia GreenLine dosahovat spotřeby pouhých 3,1 l/100 km, což odpovídá emisím CO2 ve výši pouhých 82 g/km. 

 

TO BY SI PAWOUK CHROCHTAL. Náš eco jezdec.

Vloženo (editace)

Ale chledal jsem odrobnější tech. údaje, jako zrychlení atd. hlavně u 1,2TSI 81kw a nenašel jsem. Kurva fix, to vypadá, že mi natrhne prdel i kdejaká fábie. zase taková O3 G-tech 1,4 CNG má víkon taky 81kw, tedy ho taky natře kdejaká fábie.  :kol-28:

Editováno: , autor: Petrrr
Vloženo

Nechrochtal - něco, co má méně než čtyři válce a srmdí to naftou, mi nesmí do garáže. :kol-46:  Jo, to víš, musíš počkat, až ten nový motor bude v Rapidu a pak ho (Rapid) vyměnit. Ale nečekej kvůli +4 kW nějaký skok, parametry budou stejné, myslím, že i hodnota točivého momentu je stejná. :kol-28:

  • Pozitivní 1
Vloženo

Časem si budeme muset kupovat supersporty, abychom měli jistotu ještě nějakého motoru. I když, F1 jezděj s obsahem 1,6, otázka času, kdy budou mít také litrové motory....

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...