Clint Vloženo 30. Září 2014 Autor Vloženo 30. Září 2014 (editace) No vidíš, ani to nebolelo Já to řikám furt, že jsi ten nejlepší A co ty hlášky, nezlobí? Editováno: 30. Září 2014, autor: Clint
Radius Vloženo 30. Září 2014 Vloženo 30. Září 2014 To jen trochu lepší než klasický. Ale hlavni důvod je ze při brzdění nepraší a to znamena co? Chces rict ze keramicky brzdy neprasej? Proc je jeste nemam! NEmusel bych mejt alespon tolik kola....
Clint Vloženo 30. Září 2014 Autor Vloženo 30. Září 2014 My je nemyjeme, my je reklamujeme, že se na ně práší
Clint Vloženo 30. Září 2014 Autor Vloženo 30. Září 2014 Pro posádku Pancho - Petrrr http://www.rallye-magazin.de/rallyes/int/videos/2014/special/onboard-kopecky-hokkaido/index.html
Radius Vloženo 30. Září 2014 Vloženo 30. Září 2014 da se tomu verit? http://www.testpneumatik.eu/ADAC/zimni/2014
motosman Vloženo 30. Září 2014 Vloženo 30. Září 2014 Neustálím zlepšováním vašich aut se docílí toho, že přestanou fungovat úplně. [emoji1]
kokta7 Vloženo 30. Září 2014 Vloženo 30. Září 2014 jak to krásně vytáčí ten motor takhle se jezdí, mj člověk.
Petrrr Vloženo 30. Září 2014 Vloženo 30. Září 2014 škodova je nejlepší, amén hale luja!!! petře ta tvoje namakaná kára, má dojezdy oken všude i nahoru dolu? Si naivka? Jasne ze ne. Jen dolu a to jen u mista ridice.
kokta7 Vloženo 30. Září 2014 Vloženo 30. Září 2014 (editace) Ne ověřoval sem... Takže transportér t4 z roku 2003 umí i spolujezdce nahoru i dolu :D Nejhorsi Je skodovka Editováno: 30. Září 2014, autor: kokta7
Clint Vloženo 30. Září 2014 Autor Vloženo 30. Září 2014 Ále bůh ví jak to je, třeba mu to taky má jít, jen to má rozbité
kokta7 Vloženo 30. Září 2014 Vloženo 30. Září 2014 pro petra: http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=25791&hl=
Pawouk Vloženo 30. Září 2014 Vloženo 30. Září 2014 Kdepak rozbité a FIII má na tom být údajně stejně, bléé 1
kokta7 Vloženo 30. Září 2014 Vloženo 30. Září 2014 (editace) hlavně že tam jdou dát 22" kola, černý střechy bílý dveře, žlutý lišty v autě, ale tyhle základní věci to nemá.... to je hold pokrok kupředu. Editováno: 30. Září 2014, autor: kokta7 2
Sanek81 Vloženo 30. Září 2014 Vloženo 30. Září 2014 da se tomu verit? http://www.testpneumatik.eu/ADAC/zimni/2014 Jo jestli to nesfalšovali, tak se tomu věřit dá:-D
motosman Vloženo 1. Říjen 2014 Vloženo 1. Říjen 2014 Já bych tomu i věřil. Na zimu jsou fakt lepší zimní.
Petrrr Vloženo 1. Říjen 2014 Vloženo 1. Říjen 2014 Tak už je to tady do Fábie3 co se TDI týče už se budou dávat jen 3 válce 1,4 TDI Zájemci o naftový motor mohou zvolit jednu ze tří výkonových variant nového tříválce 1,4 TDI s blokem motoru z hliníkové slitiny. Ve všech případech se jedná o agregát o objemu 1,4 litru s přímým vstřikováním paliva Common Rail a přeplňováním turbodmychadlem. Stejně jako u předchozí generace, která nabízela čtyřválce o objemu 1,6 litru, jsou k dispozici výkony od 55 kW do 77 kW; u novinky je však těchto parametrů dosaženo při nižším zdvihovém objemu.
Clint Vloženo 1. Říjen 2014 Autor Vloženo 1. Říjen 2014 Zas to bude jezdit za dva litry na sto, to lidi chtějí 1
Petrrr Vloženo 1. Říjen 2014 Vloženo 1. Říjen 2014 Chyba ne 2 ale tady cituji Nejekologičtějším provedením v řadě Fabia bude varianta GreenLine s motorizací 1,4 TDI/55 kW (75 k), která na trh přijde koncem roku 2015. Díky kombinaci systému Start-Stop, rekuperace brzdné energie, pneumatik se sníženým valivým odporem a cílených úprav aerodynamiky bude nová ŠKODA Fabia GreenLine dosahovat spotřeby pouhých 3,1 l/100 km, což odpovídá emisím CO2 ve výši pouhých 82 g/km. TO BY SI PAWOUK CHROCHTAL. Náš eco jezdec.
Petrrr Vloženo 1. Říjen 2014 Vloženo 1. Říjen 2014 (editace) Ale chledal jsem odrobnější tech. údaje, jako zrychlení atd. hlavně u 1,2TSI 81kw a nenašel jsem. Kurva fix, to vypadá, že mi natrhne prdel i kdejaká fábie. zase taková O3 G-tech 1,4 CNG má víkon taky 81kw, tedy ho taky natře kdejaká fábie. Editováno: 1. Říjen 2014, autor: Petrrr
motosman Vloženo 1. Říjen 2014 Vloženo 1. Říjen 2014 Pak už jen nejrychlejší O3. Proslýchá se, že bude mít motor 2.5.
Pawouk Vloženo 1. Říjen 2014 Vloženo 1. Říjen 2014 Nechrochtal - něco, co má méně než čtyři válce a srmdí to naftou, mi nesmí do garáže. Jo, to víš, musíš počkat, až ten nový motor bude v Rapidu a pak ho (Rapid) vyměnit. Ale nečekej kvůli +4 kW nějaký skok, parametry budou stejné, myslím, že i hodnota točivého momentu je stejná. 1
Clint Vloženo 1. Říjen 2014 Autor Vloženo 1. Říjen 2014 Časem si budeme muset kupovat supersporty, abychom měli jistotu ještě nějakého motoru. I když, F1 jezděj s obsahem 1,6, otázka času, kdy budou mít také litrové motory....
Doporučené příspěvky