Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Pawouku Pawouku, nesmi ti do garaze jen ta kombinace? Kdysi jsi psal, ze dostat diesla za cenu benzinu, by ti nevadilo... u RSa je rozdil 10tis Kc, coz lze rici, ze je cena stejná. Tak se jen ptam. Nebo bys mel stejny problem i s 3 hrnkem benzinem?

A abych uvedl na pravou miru sluzebaky, co jste resili na srazu nebo mozna i zde. Jsem klasickej zanestnanec (ne manager apod.; jako Clint) narok na sluzebak mam jen v dobe pohotovosti. Jsme 3 tak to nejak mezi nama rotuje po tydnech. Jelikoz se mi nevyplati mit jen tyden (nemam litacku, tak to jsou pro mne naklady navic a je lepsi odkroutit 14 dni, nez to mit roztahane s prestavkama), tak si beru vzdy 14 dni a tak jednou za 6 tydnu. Standardni pridel je Fabie 2, dnes uz asi vse jen FL, 1.2 HTP. Novejsi verze nemaji uz ani palubak, ale maji tusim mlhovky a BT. Starsi k tomu jeste palubak - setri se (pak se ale clovek muze vymlouvat, ze nemohl kontrolovat spotrebu a drzet normu). Je tu i par kousku 1.2 TSI 63KW, to jsou ale vozy snad jen pro zname. Kdyz jsem bydlel v praze, tak jsem mel tuhle Fabcu asi jen 3 dny, pak mi ji vzali a prosil jsem o ni rok. Btw, s HTP jsem jezdil za 9 litru ;), mel jsem to asi 7km. Co jsem se odstehoval dokonce az do jineho kraje, tak mi zacli davat ty Fabci s TSI motokoleckama a kdyz jsem s tim jezdil uz jen za dousek bena, tak prisla premiovka. F 2 FL, TDI - jedina sveho druhu - rozezrana, DPF nevypaleny, smrdela jak shnily uhli a na prazdniny i Octavie. O3 jsem mel poprve az letos a asi vyjimecne i v zari kvuli tomu, ze Fabca je pujcena nekomu.

Dneska jsem po Praze vyfasnul prave tu zakladni sedivku s HTP a musim rict, i ten Hyundai za 200tis v zakladu je nasobne lepsi! Jsem ji chtel pujcit na pohotovost a dobre ze jsem to nerekl je to bida. Motor neni az tak nejhorsi, ale ten interier... packy ovladani blinkru je pofiderni, neco vzadu vrzalo... a nad 30 uz to do kopce netahne. Stacilo mi jen dnesnich 30 minut. Ale na cestovani do prace bych to asi prezil, ale vybavu to chce rozhodne alespon o stupen vyssi.

Uz jste videli Fobii 3 kombi? Nevidim rozdil mezi Rapidem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouku Pawouku, nesmi ti do garaze jen ta kombinace? Kdysi jsi psal, ze dostat diesla za cenu benzinu, by ti nevadilo... u RSa je rozdil 10tis Kc, coz lze rici, ze je cena stejná. Tak se jen ptam. Nebo bys mel stejny problem i s 3 hrnkem benzinem?

 

Heh, to ano, jenže o stejném výkonu. A to ani v tomto případě není ani náhodou. Nehledě k tomu, že takový prachy za tu plechovku (RS) nehodlám dát. O nějakých tříválcových parodiích na motory nemá cenu diskutovat - ty jedině jen přes moji mrtvolu. :kol-46:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

RSo je mnohel lepší na pohled než klasika. Já bych se ovšem smířil i s tou klasikou 1,4 TSI 103kw (pokud bych to měl platit ze svého). No teď si chci vsadit ten Eurojackpot kde můžu vyhrát i miliardu tak uvidíme. Pak si koupím RSa v počtu kusů 22 a bude se hrát RS fotbal v N. S. na fotbalovém hřišti a Clint bude pozván jako divák do VIP zóny.  :kol-98:

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je strašný, den tu člověk není a ani se to nedá přečíst všechno... Jen z poslední ztránky tedy, já jsem s Radiusem za jedno, až mám Škodovky rád a pokud bude finančně jen trošku možno u nich zůstat, tak nebudu měnit, ale je pravda, že Korejci ta auta nemají špatná a nabídnou mnohem více výbavy než koncern a to se musí nechat. Spolehlivost a ND to řešit nebudu, to je prostě hop, nebo trop podle kusu... Ale to je už i u koncernu ač neradi to vidíme a přiznáme!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak rikam, dnes jsem projel fabii htp a kdyz to srovnat se sockou sedivkou i20, tak nebe a dudy... a to mluvim treba o packach, sedačkách, utlumeni motoru designu a kvalite radia atd...

Pojem nahradni dily a ze na Skodovky se da sehnat vse jsem zavrhl jiz pred lety a porad se v tom utvrzuju. A origo dily jsou drahy vseci. Hyundai byl experiment, kdyz budu spokojenej, tak nevidim duvod.do nej nejit znovu. Zatim me odrazuji azmosfery, radsi bych 1.4 a s turbem, nez 1.6 bez turba o stejnem vykonu, ale nikdy jsem ten GDI motor nezkousel, mozna by mi sedel. Heh, asi pujcim predvadecku ;), az bude nejaka akce a budou je pujcovat na dyl jak na hodiny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já vyhrát miliardu, tak si koupím bydlení a poplatím dluhy, pak RS6ku a vyplatim manželku a začnu si užívat konečně života... Asi tak bych to udělal já, bohužel nemám štěstí ani na to abych vyhrál v překvapení nějakýho founa, natož miliardu, takže budu muset doma šlapat jako hodinky, jezdit ve staré O2 a makat od neviim do nevidim, abych nasytil ty hladové krky, co na mě každej den doma čekají s otevřenou papulou dokořán!!!

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petrrr by koupil sedm rapidů a měl každej den v tejdnu jiného. Půl miliardu by prostřílel samopalem, za dva tisíce koupil šaty manželce a za pětikilo dítěti Lego. Zbytek by prohejřil v bordelu a v kasínu ;)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Technické údaje FIII, které se bojí Petrrr: Vrcholem výkoonnější části nabídky je pak motor 1,2 TSI naladěný na 81 kW/110 koní a 175 Nm, se kterým je již standardně spřažen šestistupňový manuál. Stovku s ním přitom zvládnete za 9,4 s, zatímco nejvyšší rychlost činí 196 km/h a spotřeba 4,8 l/100 km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouku diky, jdu Rapida strcit ze skaly. Fabia tedy bude o cca 1s rychlejsi. Koupim si ji. Zvlastni, stejny kroutak vykon jen o 4 Kw a zrychleni o 1 s lepsi a maximalka o 1km take. Hold asi lehci. Spotreba o 0,6 nizsi dodam na zaver. Hold prvni znamky ze Rapid uz je starej a zacina se radit do vasich rad starych aut. :D

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jasný, protože tady vládne konzervatismus a není to zde nakloněno pokroku a skvělému downsizingu v ruku ruce s krásnými úspornými řešeními, které i auta odlehčují stejně tak naše peněženky. Pak tu každý zůstává se starými stroji a nechce kupovat pokroková vozidla až na vyjímky. Jeden významný člen tady o tom jen básní, že si pořídí pokrokovou techniku, ale skutek utek a vymlouvá se jen na barvu, že neví jakou atd.  :kol-98:  Ach jo, nějak tomu tady nerozumím, za chvíli to tu bude potřeba přejmenovat na "Clintův club veteránů Škoda".  :kol-98:

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...