Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Pawouk: nač ta silná slova, nepovažuji ten motor za plečku. Problém s napínákem tu byl, už není. Uvažuji o výměně právě z důvodu, že mám ještě méně spolehlivý napínák a chci se vyhnout dalším případným komplikacím. Cena za výměnu, to už jsem zde kdysi psal je pro mě celkem v pohodě (7-8tis), však u dieslu by mě to čekalo také. A možná že už v těchto najetých km (nevím přesně, kdy se dělají na TDI rozvody).

Čerpadlo mám Ok, vodu jsem ještě nedolejval, ale čerpadla jak víš, odcházejí všude a mění se preventivně většinou s výmenou rozvodů. Zde naštěstí na rozvodech nejsou, o to lépe, takže počkám, než začne téct. Vysoká spotřeba oleje, nepovažuji toto za nějak vysokou spotřebu, dolejvám cca 2 litry na 15tiskm, to už koncern vyrobil jiné žrouty (viz stokoňová 1,4, která bere 0,5 litru na tisíc-dva tisíce km)...má ji brácha v Polu a rád tio tom poví. Jejich vlastnost. Ona i 1,8 TSI většinou nebere, já mám holt trochu smůlu, al eto neřeším, sem tam do motoru něco chrstnu, moc to nestojí a alepsoň mám kvalitnější náplň :)

A to jsi psal i ty, že není motor (i u jiných výrobců) co by byl bezproblémový, všude je něco. tak to je.

 

Kokta: to mám za tu dobrotu k tobě, já, kterej to s tebou vždycky myslel dobře, takhle se mi oplácíš jo? ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cílem Bruselu je naprosto ekonomicky zničit Evropu. Což se jim zatím nepovedlo - funguje to navzdory jejich úsilí.

 

Pawouk: Leona si kup, kombik je docela pěkněj a má i kufr pro rodinu s dětmi na dovolenou.  Ta světle modrá metla se stříbrnými hágusy mu sluší a ve verzi FR je to fešák. Jen ta palubka... :(

Pokud nebudu mít využití pro Combi, nebudu za něj zbytečně utrácet peníze, protože ho absolutně nevyužiju. I když se mi líbí a dokonce u OIII víc, jak lift. Už teď jezdím v naprosté většině případů s prázdným kufrem. A když něco vezu, tak jsou to dva batůžky... Proto by mi stačil i hatch. Nicméně je to v současnosti hudba vzdálené budoucnosti. Nehodlám se zbavit Octavie v brzké době. Jen se připravuji na rozvody, už jsem v kritickém pásmu 70 tkm.

Ad předchozí debata - k tomu už nemám co dodat. Asi jsme si už všechno vyříkali.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já byl vždycky proti myslivcům, že každej vozí vzduch, ano ve většině případů skutečně ano. I já v liftu vozím flašku oleje a náplň do ostřiků.

U oktávky mi combi nechybí, tam je kufr dostatečný i pro rodinu, řekl bych nadstandartní, oproti kombi jen chybí možnost ho naložit po střechu. Ale hatchback prostě mít nemohu, protože párkrát v roce s rodinou jezdíme a pak někdy věci skončej i vzadu na sedačce vedle mrňouse. A to všechno skládám a využívám kufr uplně do mrtě, každej kousek. Pak jsou mi jaksi úsměvné řeči bráchy, kterej řekne, že kufr jeho Seatu musí každému stačit a že větší kufr je zbytečnost. Samozřejmě, když nejezdí s dětmi, ale jen ve dvou....

U Leonu tedy pro mě jedině combi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak po druhém majiteli? Já jsem první majitel....

Mimochodem, kupce bych už měl, ale na mě je to brzo.

Mno ja svoji 1.8 TSI prodal za tech 270 000,- rocnik 2010 a 67 k km nalitano, takze se dost blbe prodavaji :) fakt tohle auto nekdo musi primo chtit. Vseci se boji ze to moc zere.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

o tom jsem nečetl aneslyšel, proto si to nemohu pamatovat.

tak to asi neumis cist a nebo ani neposlouchas, bavili jsme se o tom i v krusarne - v dobe kdy jsem mel cas tam jezdit...  :kol-34:

 

No, nebudu se s Váma dál dohadovat. Zase jsem narazil na dvojici Pawouk-Kokta, mohli byste si někde spolu čadit rákosky :DDvojice známá haněním všeho od Škodovky, všechno je špatné, nic není kvalitní, autorizáky stojej z ahovno, nejlépe koupit Seata, nebo Golfa....

zajimave tvrzeni, nejak jsem ho tu nevidel...  :kol-32:

 

Copak, kritika tvé modly ti není po chuti? Prober se, vždyť i ten tvůj geniální motor od AUDI je vlastně nespolehlivá plečka. A to nevyvrátíš, vždyť sám uvažuješ o preventivní výměně údajně bezúdržbového a doživotního řetězového rozvodu. A o problémech s vysokou spotřebou oleje, odcházejícím modulu vodního čerpadla nemluvě a to při směšných nájezdech km. Sorry, ale kvalitu si představuji jinak.

A Leona si klidně koupím, pokud mi zrovna v době výměny vozu bude vyhovovat. Nevidím tam sebemenší rozdíl oproti vozům ŠA (nemluvím samozřejmě o designu ).

Clint, nema audi motor, on ma od Skodovky a ten se nikdy neposkodi...

 

taky bych si ho poridil, pekne Cupru, cena ve srovnani s RS je trochu jinde a bude s tim i vetsi legrace

 

 

k trapnym narazkam na kombiky, nemam co dodat, to je demagogie odsoudit nekoho proto jestli ma, nebo nema kobajna  :kol-44:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ozi:ad1: Neslyšel, nečetl. Nejsem vševědoucí, nečtu všechno a nemám uši všude, abych slyšel každý rozhovor

 

      ad2: Neviděl, protože na foru moc nejsi :kol-46:

 

      ad3: Nemám motor od Škody, ale Audi. Žádný motor, ani ten tvůj není bezporuchovej. Čili ani ten můj. Nikde jsem nepsal, že můj je bezporuchovej, naopak, o rozvodech jsem psal výše....

 

             Když si nakonfiguruješ správně Cupru a dáš si tam to, co bych od auta vyžadoval a chtěl tam mít, cena tě vyjde nastejno. Mám to odzkoušené. jediné co získáš je výkonnější motor (uznávám, to není na škodu)

 

Na kombíky nebudu reflektovat, ty ho možná využiješ, spousta lidí ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno ja svoji 1.8 TSI prodal za tech 270 000,- rocnik 2010 a 67 k km nalitano, takze se dost blbe prodavaji :) fakt tohle auto nekdo musi primo chtit. Vseci se boji ze to moc zere.

To zas není tak málo nebo ne? za rok 2010? To je solidní cena. To já dostat za 2011 bych byl happy.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo Ozáku, hele co tě žere, že někdo má nové auto a ty jen ojetinu? Za to se nestyď, že nevyděláš lepší peníze. Kdyby byl každej bohatej, nebyli by chudí

 

:kol-46:

 

V tvojich příspěvkách je cítit jedovatost, trochu závist?  Máš blbej den, šlápnul jsi do hovna?

 

Přiznám se, že motor ti závidím, v té době jsem bohužel na RS-o neměl peníze a já chtěl auto nové. Nemám k ojetinám důvěru. To je ovšem moje věc samozřejmě. Vzal jsem tedy 1,8 TSI, není to špatnej motor, jede skvěle, ale RS to není....

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak 2.0 by se mi líbilo více. O tom žádná. Já chtěl combi, 4x4, clima a automat (ne DSG) . A za ty prachy co jsem mohl dát jsem sehnal tu mojí. Jsem rád za 4x4 a že je to combi. V prodejně se mě prodavač ptal, proč chci benzín. Všichni scháněj naftu, přebíraj, ale jak se zjeví benzín, je hned pryč....

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si také nemyslím, že by byl benzín neprodejný, jak píše Ozi (možná nějaká troska), moc benzínů není a v tom je jeho deviza. Už se mě více lidí ptalo, jestli to nebudu prodávat. Ale teď to prostě ještě nejde....uvidím příští rok. Máš recht, nafťáků je tři prdele a lidi se v tom šťourají. Také proto, že většina je bývalých služebních.

Obyčejný člověk, který si nové auto koupí za své a potřebuje ho jen pro svou potřebu, většinou tak velký nájezd roční nemá. Proto volí benzín, nafta je ve většině případů proto ve služebních autech, už s ohledem na cenu a na spotřebu.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď jsem koukl na stránky prodejce (carnext) a maj jen O2 fl 1.4. Ještě nedávno tam měli scouta 1.8 fl. Jinak spousta lidí žije v sladké nevědomosti a jsou spokojení. A když náhodou na něco narazí a zeptaj se v servisu, dostanou uspokojivou odpověď o bezporuchovosti. K tomu bonus o servisu na každém rohu a o vrakárnách ani nemluvím. Nehledě na to, že pro lidi je to dnes jen věc, aby nemuseli chodit pěšky. Stejnej přístup, jako když kupují pračku.

Editováno: , autor: motosman
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ozi:ad1: Neslyšel, nečetl. Nejsem vševědoucí, nečtu všechno a nemám uši všude, abych slyšel každý rozhovor

 

      ad2: Neviděl, protože na foru moc nejsi :kol-46:

 

      ad3: Nemám motor od Škody, ale Audi. Žádný motor, ani ten tvůj není bezporuchovej. Čili ani ten můj. Nikde jsem nepsal, že můj je bezporuchovej, naopak, o rozvodech jsem psal výše....

 

             Když si nakonfiguruješ správně Cupru a dáš si tam to, co bych od auta vyžadoval a chtěl tam mít, cena tě vyjde nastejno. Mám to odzkoušené. jediné co získáš je výkonnější motor (uznávám, to není na škodu)

 

Na kombíky nebudu reflektovat, ty ho možná využiješ, spousta lidí ne.

ty jo a ja myslel, ze si tu vsude, vsak uz mas i titulek spammer roku  :kol-29:

ano i cena je otazkou priorit...

 

 

Jo Ozáku, hele co tě žere, že někdo má nové auto a ty jen ojetinu? Za to se nestyď, že nevyděláš lepší peníze. Kdyby byl každej bohatej, nebyli by chudí

 

:kol-46:

 

V tvojich příspěvkách je cítit jedovatost, trochu závist?  Máš blbej den, šlápnul jsi do hovna?

 

Přiznám se, že motor ti závidím, v té době jsem bohužel na RS-o neměl peníze a já chtěl auto nové. Nemám k ojetinám důvěru. To je ovšem moje věc samozřejmě. Vzal jsem tedy 1,8 TSI, není to špatnej motor, jede skvěle, ale RS to není....

ne, nic takoveho, ale musim te trochu poskadlit.

 

a nove auto jsem nechtel, mel jsem moznost si koupit funglovku, ale rozdil u rocniho vozu je ten ze nejde hodnota dolu tak rychle. byl bych blazen kdybych si koupil to co mam za tesne pod mega, takhle to mam za pulku ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jako myslím že auto nás pěkně a za tu cenu. Proc ne. A ja sem také spokojen i když to to je ojetina. Málo km a za tu cenu. A když nebudu počítat zadní kotouče. Tak vlastně zatím ani korunu opravy. V zimě mne čekají rozvody. A zase výhoda ze si na tom udělám vše sám. A musím přiznat že dvojka se mi vzhledem líbi více než trojka.

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ozi: Ok, je to tvoje volba.  Nic proti.  Ale na srazu mi nemůžeš mít za zlé, že ti obejdu auto klíčem a rozbiju půlitr s kofolou, že jo? :D

nebutu ti to mit za zle, protoze stejne asi nestihnu dorazit, budu klepat kladivem a rusit sousedy  :kol-25:

 

Jasný. To byl příklad. Oni mají, i na zahraničních fórech, fakt jen pár příspěvků a celkem o ničem.

tak je to auto, ktere ma opravdu jen par lidi... ja kdyz koukam treba na pazout klub tak tam to taky celkem jde... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no rozvody bych asi sám nedělal u mého TSI, to sem nikdy nedělal a neviděl, ale u TDI tam to nic moc složitého není...

osobně nechám rozvody a pumpu vyměnit před koncem záruky to je za 2 roky v listopadu(80000km za 2 roky doufám nenajedu). Klintíku, mě nevadí že ty rozvody musíš měnit, ale když koncern říká že sou bezúdržobové, tak proč se kurna mění? u mercedesu jsou 250 000km(poctivej starej mercedes motor 316 CDI) a nešáhlo se ani na pumpu, to samý u francouze(2,2 HDI) najeto 165 000 a rozvody furt původní...

Jinak dnes sem potkal buzna kár Rko z olfincaru asi předváděčka, tak bych to šel prubnout, jestli to pučí....

nějaký lexuse panenko skákavá, takový JAG to je auto...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...