Sanek81 Vloženo 12. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2014 Tak asi sú všecí na hodách Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 12. Říjen 2014 Autor Sdílet Vloženo 12. Říjen 2014 Já jsem v práci, bolí mě hlava, nemám dneska náladu ani na srandu. Ani jsem nedělal žádné konfigurace, je to bída se mnou 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 12. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2014 predseda odpada. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanek81 Vloženo 12. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2014 Zítra na garančku Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 12. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2014 své hlavy? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 12. Říjen 2014 Autor Sdílet Vloženo 12. Říjen 2014 Všimli jste si v konfigu novinky "smart gate"? Je to grátis.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 12. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2014 Ti při předání dají fáborky mezi vrata? 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 12. Říjen 2014 Autor Sdílet Vloženo 12. Říjen 2014 Asi jo jde o nějakej přenos údajů z auta do mobilu, jako spotřeba, rychlost atp. Asi zbytečnost ne? Mě to tedy tak připadá, ale neber to, zadarmo 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 12. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2014 teda tady se to rozjelo přes víkend... já jsme na noční ...grrrrrr... Co pořád proti těm dieselům máte? já tedy najedu ročně 20-22 tisíc (letos jenom 5, protože jsem od ledna do teď měl služebáka) a podle propočtů to údajně ani při tomhle nájezdu není rentabilní, ale pozor, já třeba jezdím dost ostře a pokud bych stejně jezdil s benálem, tak bych v tom utopil mnohem více peněz, navíc opět dodávám, většina normálních lidí (jako jsem já) si nekupuje nová auta, ale ojetiny a pokud vezmu v potaz, že ještě před 6-ti roky byl mezi dieselem a benzínem celkem znatelný rozdíl ve spotřebě (než přišlo TSi a tím se snížila spotřeba a vzrostl výkon), tak to byl hodně velký rozdíl ve výkonu např u těch Octavií... Dneska sám nevím co bych koupil, záleželo by na ceně, výbavě atd... opět bych klidně šel do nějakého CRka, ale nebránil bych se ani TSičku... Akorát je tu pořád jeden velký rozdíl a to takový, že TDi jsou zpravidla objemnější motory a mají pořád ještě vyšší nájezd km, oproti benzínovým motorům a proto se TDička prodávají jako ojetiny stále lépe a podle mě tomu tak i bude, protože ojetiny si kupují lidi ne na 2-3 roky, ale jdou si ho koupit když jim odejde auto a tohle další opět dojezdí (můj případ, já budu řešit auto, až Octě poteče do gum, dřív to řešit nebudu, protože na to stejně nemám, abych šel a koupil mladší, tak to prostě je a můžu chtít sebevíc mladší a modernější auto v silném benzínu...). Ono jedna věc je chtít a druhá věc je na to mít... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 12. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2014 Oproti tomu CR TDI mám o 2,6 větší spotřebu... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 12. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2014 Kokto, jestli je to reakce na můj příspěvek, tak jsem psal o autech před cca 6-7 lety, kdy ještě TSi nebyly (resp.ne v takovém měřítku) a tehdy byla spotřeba TDi PD vs. atmosféra hodně rozdílná. Dneska jak jsem psal už bych si dokázal představit, že i s mým nájezdem bych šel do TSi (možná). Navíc ještě pro nafťáky hraje cena, která už dneska oproti benzíňáku je skoro stejná, potom se to lehce kupuje v ropě, když jediná výhoda (velká výhoda) je tichost motoru, která třeba mě vůbec nevadí, nevím proč, možná jsem hluchaj z dílny, ale ačkoli na PD každej nadává, tak já si v autě připadám celkem v pohodě a nijak mě motor neruší a to jsem jezdil firemníma i benzíňákama jak MPi, tak TSi, ale všechno to byly Fabie, což taky nejde srovnávat, v Octě to bude určitě tišší... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 12. Říjen 2014 Autor Sdílet Vloženo 12. Říjen 2014 (editace) Já bych s TDI ušetřil na palivu při mém nájezdu cca 1300-1400 Kč měsíčně. To jsem si spočítal . Zase bych platil dražší pojistku (nad 1,8 obsah), v zimě aditiva a auto by stálo nové o 30tis víc. (teď pomíjím pocity z jízdy jako jsou zvuk, vibrace, dynamiku atd...abych někoho nenaštval). Rovněž pomíjím údržbu....jako jsou naftové filtry, zasviněné EGR atd....Takže mě se to prostě nevyplatí. (Tím neříkám, že se to někomu s velkým nájezdem nevyplatí....já najedu 2200-2300 měs) Editováno: 12. Říjen 2014, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 12. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2014 ne nebylo, to byl můj poznatek... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 12. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2014 Já bych s TDI ušetřil na palivu při mém nájezdu cca 1300-1400 Kč měsíčně. To jsem si spočítal . Zase bych platil dražší pojistku (nad 1,8 obsah), v zimě aditiva a auto by stálo nové o 30tis víc. (teď pomíjím pocity z jízdy jako jsou zvuk, vibrace, dynamiku atd...abych někoho nenaštval). Rovněž pomíjím údržbu....jako jsou naftové filtry, zasviněné EGR atd....Takže mě se to prostě nevyplatí. (Tím neříkám, že se to někomu s velkým nájezdem nevyplatí....já najedu 2200-2300 měs) To máš stejně jako já +/- ale ty jezdíš dálnice jsi říkal jednou ne? Já jezdím to samé, ale přes vesnice a města (trasa Plasy-Plzeň), samé zatáčky a kopce, takže mě spotřeba by šla ještě víc než Tobě a tudíš bych měl rozdíl ceny ještě vyšší. EGR mám pořád původní a ještě jsem neměnil, není údajně třeba zatím a případně se dá obejít, filtr není tak velká položka, abych ho nemohl jednou za rok vyměnit (v ceně s výměnou oleje a filtru vzduchu je to pakatel jako ten vzduchovej filtr). Aditivum dávám pravidelně i v létě, v akci jsem koupil 5l balení za 1000kč letní a 1200kč zimní a mám to už 2 roky a mám ještě cca polovinu z obou kanystrů, takže to je cca aditivace 500kč za rok a to se taky dá celkem přežít. Máš pravdu se zvukem, je to hlučnější ale mám PD, CR je o poznání tišší, vibrace jsou podle mě osobní záležitostí, já mám třeba sportovní podvozek, takže já to beru že to k tomu patří, v práci jsem jel z benzínovou Octou a ta byla ještě tvrdší pocitově, ale nezdá se mi že by to šlo od motoru, jediné kdy já cítím vibrace od motoru, je studenej start, než se motor ohřeje a při doběhu po vypnutí klíče, toť vše, za jízdy nic od motoru nejde, vše je od podvozku a o dynamice si můžeme povídat hodiny, nejde srovnávat nesrovnatelné motorizace... ne nebylo, to byl můj poznatek... Dobrý poznatek, ale zase každej jezdíme jinak a jiné trasy, je to tedy poznatek pouze pro Tebe a nemůžeme ho brát jako plošně srovnatelný viz. Clint - jezdí hlavně dálnice, já jezdím hlavně serpentiny, převýšení a obce (stejný nájezd km, ale naprosto odlišné styly jízd, tudíž i spotřeby a využití potenciálu motorů)... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 12. Říjen 2014 Autor Sdílet Vloženo 12. Říjen 2014 Stringo: Právě dálnice žere nejvíc. Já jezdím cca 80-90% dálnice, 150km/h tempomat a jsem tam 7,8-7,9/100km. Pokud jedu okresky svižným tempem (takovým, že mě nikdo nepředjíždí a já předjíždím každého, koho dojedu), tak mi to vezme méně, většinou kolem sedmi na sto, na šumavě jsem byl i níž. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 12. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2014 jojo dálnice žerou nejvíc a nebo jízda na pilu po okresce brzda plnej.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 12. Říjen 2014 Autor Sdílet Vloženo 12. Říjen 2014 (editace) Jojo, přesně...Na okreskách jsem zjistil, že člověk musí opravdu plnej plyn - brzda - plyn, aby překonal spotřebu z rychlé dálniční jízdy. Editováno: 12. Říjen 2014, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 12. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2014 No jo, tak když lítáš 150, tak to potom jo, to by žralo i mě ještě víc... Ale stejně si myslím, že kdybys jezdil tu trasu co já, tak budeš podobně tej dálnici. Ráno zkusím jet na spotřebu a večer taky a jsem zvědavej, na kolik se dostanu... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 12. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2014 (editace) Když jedu odpoledne z práce za plného provozu, tak jedu tak, že jedu 100-110 a přejíždím koho dojedu, žádná extra pila a jedu po těch ujetých cca 35km za 6,9-7,1 l/100km (pozn.: musím jet přes celou Plzeň, ta to určitě o něco zvedne) Editováno: 12. Říjen 2014, autor: Stringo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 12. Říjen 2014 Autor Sdílet Vloženo 12. Říjen 2014 (editace) Jo, no 2,0 TDI 125W si na dálnici při 150,160 ustálené rychlosti taky pěkně chroustne To mám vyzkoušené Ale furt je to méně, než u Hondy ta jejich atmosférická 1,8, co nejede a žere jak tank. S Civicem jsem jel 160 a ve finále tam bylo přes deset na sto Editováno: 12. Říjen 2014, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 12. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2014 (editace) já lítám po dálnici 180, kolem 9,5 litru.... jojo scout PD a přijel sem domu s 10 litrovou spotřebou z dálnice.... Editováno: 12. Říjen 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 12. Říjen 2014 Autor Sdílet Vloženo 12. Říjen 2014 (editace) Tojo, u nás na TSI při 180-190 tam je člověk už pod deset..... Ty diesly si v průměru oproti TSI vezmou o 1,2-1,5 litru méně, ale jak je posadíš a dálnici a vosolíš, jak jsme zvyklí, úspora je fuč, taky si chroustnou... Editováno: 12. Říjen 2014, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 12. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2014 při palbě na dálnici je to žrout to je fakt, ale jak říkám, proto se nedá říct co je lepší, já se na dálnici dostanu max 10x za rok... jinak vlastně pořád ta trasa co jsem psal výš... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 12. Říjen 2014 Autor Sdílet Vloženo 12. Říjen 2014 (editace) Já zkoušel experimentovat, jel jsem třeba ustáleně 120, ale o tolik níž jsem se nedostal, to už mi za těch pár deci ta pomalejší jízda nestojí. Možná proto, že člověk kličkuje, uhejbá z levého a dobržďuje, zrychluje.... Ale brácha s Leonem s 1,4 TSI si na dálnici chrochtá blahem povidal že při 140 tempomat jezdí za 6,6-6,8/100. Já mu to moc nevěřím Editováno: 12. Říjen 2014, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 12. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2014 Zase bitva nafta či benzin. Každý má to svoje. Já mám benzin protoze je s Tim lepší svezení. Dynamika a tak. I když nafta to také dokáže. Ale benzin je benzin. Pokud někdo najede hodně km tak proc ne naftu. Já mám také na cesty kolem baráku a když bude zima tak naftu. Starého Leona. Sice 66kW ale už sem s nim najel 150 tisíc a celkem na skoro 400 a mimo nafty a oleje mne to nic nestalo.zatím. ale ten třeba radši jezdím rs i když to mam průměr deset litrů.a Leon mi svoji v garáží a to mám naftu levnější a ještě 800litrů schováno. Ale jak bude zima bude jezdit. Proste každý má to svoje. Je to o tom co se komu líbi a vyplatí. Určíte nebudu hanit naftu. Tot Můj názor. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky