Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

tak prijed k nam na mycku:)

Beru te za slovo, jestli je to verejna nabidka. Kolik si uctujete a jedete rucne? Voskujes taky? Uz by to chtelo.

Chapu, ze existuje "laska" k autu, dokonce muze existovat "velka laska", ale az tak ze bych v Oktici nic nevozil... Tesim se na pristi tyden az povezu dva betonovy dekly na studnu :-D

Asi obecne lze rict, ze kdyz auto dostanes jako sluzebaka, tak laska zacina predanim klíčů a konci prvnim nastartovanim. Ale kdyz 5 let setris a 4.5 roku konfigurujes kazdy den, tak laska zacina stejne a konci az prodejem vozu a ani to neni kolikrat pravda.

Jinak kolinka nemeli??? To bych tam uz nejel! Kdyz to bylo objednany!!!!

Prijde mi to jako bezna vec. Ja ted kupoval sedacku v Moebelixu (chtel jsem Ikeu, prej je draha, ale ja nemel nikdy problem). Panove co jsem zazil!!! To by bylo na dalsi sraz. Kdyz to zkratim, prodavace vyhodili (nemam jak overit, pry si stezovalo vic lidi - vsichni a neni to jen kvuli nam), doma mam podruhe jiny gauc, a cekam na treti dodani spravneho gauce. Cesta na 9 dni a hodiny provolaneho casu. Telefony vedou na kasu (faktura, web), tam se s vama nikdo nebavi, zakaznickou linku nikdo nebere.

po zkusenostech z Kiky (ci jak se pise), Sconta, Moebelixu... zbyva uz jen fakt Ikea, pritelkyne uz taky jinam nechce. Haleluja.

Btw na kase nam rekli ze ten prodavac je kreten a ze hovno vi (to uz nas pri nakupu zarazilo), pak dopravce co privezl podruhe jinej gauc uz take nadaval co to je za kretena - pry to nakladal on.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petrrr:

A proto mas Rapida :D, jednoduche auto

Koukam, ze uz nejsem pro smich s tema poznamkama k 03 a ze to je tvrdej hlucnej pekac. U dieslu si myslim ze jednoprvek neni problem, auto je hlucnejsi a tezsi, pocitove se 03 chova hur s 1.4tsi, nez v 1.6tdi. Pak si myslim, ze rapid bude lip odladenej, nema variantu multilinku, veskera pece se venovala jedne veci. U 03 se to mozna i zamerne odflaklo (koncern).

Jeste jsem nepsal ze z 03 je pres ty obri zrcatka spatne videt, hlavne pres to prave. Odhadem, sloupek, upevneni a bok zrcatka zabira odhadem na prave strane z pohledu ridice 0.5m a tam se bez problemu schova motorka apod. U 02 je mezera mezi sloupkem a bokem zrcatka a je krasne videt jestli tam neco je nebo ne. Leva strana je u 02 uplne v poho, u 03 to vyresene zase neni. Navic aktivni plocha zrcatek je mozna stejna jak u 01 a tam to bylo spatny (stejne jako fabie).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přední sloupky jsou problém u škodovek od té doby, co není Felicia. Radius to příliš zveličuje (spíše hledá problémy tam, kde moc nejsou), mně zrcátka OIII přijdou menší než u OII (jak velikostí činné plochy, tak celkovým rozměrem).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proto jsem to nepsal driv protoze si to neumite priznat.

Zrcatka o3 jsou z boku dlouhy/tlusty (mysleno delka/tloustka podel smeru jizdy) jak tyden (asi kvuli nizsimu souciniteli odporu), a tim zmizelo misto kudy bylo videt l "ven". Coz i samo o sobe aktivni plochu vizualne zmensuje. Ale troufam si rict ze pokud by se plocha spocitala (aktivni a neaktivni), tak to vzdy vyjde hur nez u o2 i o1. O2 tim netrpi ani pred fl (male placacky) ani fl (velke placacky).

Pawouku, az si sednes do 03, tak se na to zamer. Rikal jsem si ze bych udelal fotku, ale vedel jsem ze to je zbytecne.

Kdo ma o3, necht blejskne z pohledu ridice pohled na prave zpetne zrcatko. Pak blejsknu svoje a jestli budu mit jeste nekdy 03. Tak to blejsknu sam.

Pro koktu,

ja ale nemluvim o tlustem sloupku, ale o tlustem zrcátku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele smejte se tem ekopleckam, ale pravda je (a zase budu sam kdo to rekne), ze kdyz jedu po Praze, tak si topim (v lete chladim). Dojedu na semaforu auto starsiho data (hlavne diesly, ale i benziny jsou nekdy fakt o zivot) a panove, to je smrad ze by jeden blil. Hned vypinam vetrak. Kdyz to auto jeste evidentne cudi a je to videt, tak uz stojin 3m (mozna vic) ta nim. Nejhorsi je, kdyz pak za nim clovek musi nejakou chvili jet, to jedu snad 10m za nim. A kdyz smrdi nekdo v kolone a tahne se to pres nekolik aut, ze to neni ani videt kdo to smrdí, to je teprv fajnovovka za par.

Cili k necemu ty euro normy jsou. Otazkou je, jestli uz 5tka staci. Treba jo, ale treba za 10 let az bude eu8 potkam 02 s eu5 a budu rikat, fuj, ta smrdi. Nebo naopak, pred 10ti lety jsem si chrochtal, jak 01 s eu3 je uz dobra (jak uz necoudi atd) oproti stejnemu autu s eu2, ci pripadne autu bez eu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nějak nechápu. Měl jsem Warťase a žádný smrad jsem necítil. A když jsem couval cítil jsem omamnou vůni 2taktního motoru s nádechem pravého minerálního oleje. Ten páchnoucí ozón je díky těm ekovýmyslům a chemickýmu palivu, které šetří přírodu.

A navíc, i když jsem jel kochačku, tak mě nikdo nepředjížděl a všichni jen násavali a blikali blahem.

Editováno: , autor: motosman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak minuly tyden jsem dojel Kadeta byl to benzin a smradu, ze se za nim nedalo zit - benzin. Kdyz si vezmu Wartburka nebo Trabanta, tak to je doslova skodna, tim se daji vykurovat krysy (jak vuni, tak i clonou) 120tka nemluve. Favo katastrova. Pouzitelne jsou az Felicie s eu2, radeji eu3 - benziny. Nafta je pouzitelna az od eu3, ale radeji eu4.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proto jsem to nepsal driv protoze si to neumite priznat.

Zrcatka o3 jsou z boku dlouhy/tlusty (mysleno delka/tloustka podel smeru jizdy) jak tyden (asi kvuli nizsimu souciniteli odporu), a tim zmizelo misto kudy bylo videt l "ven". Coz i samo o sobe aktivni plochu vizualne zmensuje. Ale troufam si rict ze pokud by se plocha spocitala (aktivni a neaktivni), tak to vzdy vyjde hur nez u o2 i o1. O2 tim netrpi ani pred fl (male placacky) ani fl (velke placacky).

Pawouku, az si sednes do 03, tak se na to zamer. Rikal jsem si ze bych udelal fotku, ale vedel jsem ze to je zbytecne.

Kdo ma o3, necht blejskne z pohledu ridice pohled na prave zpetne zrcatko. Pak blejsknu svoje a jestli budu mit jeste nekdy 03. Tak to blejsknu sam.

 

Prubnem to na nějakém srazu, připomeň mi to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S eu5 nemam absolutne zadny problém, nafta je uz v poho, benzin s primym vstrikem je hold se sazema, s tim je potreba neco udelat.

No hold se na tom spatnem musi hledat to dobre. Takze za me eu smysl ma, ale cim to vyrobci ochcavaji (start-stop a ze zo zakaznici chtej), to je na povazenou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prubnem to na nějakém srazu, připomeň mi to.

 

Radius má pravdu, ta zrcátka u O3 jsou katastrofa, už u O2 jsem měl problém pořádně vidět "vedle" auta tak abych viděl i na hranu kufru, proto jsem měnil za FL,... ačkoli se mi osobně ty "sloní uši" vzhledově na autě nelíbí tolik jako třeba ty z O3, tak musím pokorně uznat, že zatím jsou to nejlepší zrcátka, která jsem měl možnost v reálu vyzkoušet... Kam se hrabou všechny ostatní verze od Škodovek a VW (akorát u Caddy jsou ještě lepší, ale to už je pomalu jak zrcátko na náklaďáku)...

Editováno: , autor: Stringo
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...