Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Já na Onu netankuji též, ale ani netankuji N100 (pouze vyjímečně na benzině) jinak tankuji většinou Optimal E95 u Eurooilu což je vylepšená, adetivovaná N95. Až mi jednou někdo pořádně vysvětlí z jakých rafinerií ONO nakupuje, pak tomu možná uvěřím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To víš, že jo. Zalíbila se mu I40 cítka a aby měl berličku a nějak se tady z toho vykroutil, tak začal házet na Škodu špínu. Za nedlouho na diskusním fóru Hyundae bude Clintův I40 pirátský klub. Když už tu není Hravec tak už tu nechce být ani Clint a chce konvertovat k lepší značce. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

I kdyby benzín nebo nafta byli ok, může být problém jinde a já zloděje podporovat nebudu, bůh ví jak to tam bude se spotřební daní atd. Sice kontroly nikdy nic nenašly, ale jak je možné, že jiné benzínky nakupují za to, co to ONO už prodává  a někdy ani to ne. A že jediný z celé ČR to umí jenom ONO se mi nechce zdát sehnat takhle levné dodávky a ještě na tom vydělat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

My máme své miláčky rádi (teda až na Clinta, ten už pro svého miláčka kope na zahradě hrob) a tak jim dáváme jen to nejlepší. Nebudeme přeci dávat našim miláčkům jen tak obyč. benzín. jako by si svému dítěti dával místo poctivé polévky z vývaru, čínskou polévku z pytlíku. I když tomu benzínu nic nebude, přečti si v patřičném vlákně ( o testech benzínů) jaký je rozdíl mezi obyč. benzínem bez adetiv pouze plnící normu a benzínech prémiových s adetivy atd. Mazivostní přísady snižující tření, obsah kyslíku, biosložek apod.  Já zvolil zlatou střední cestu, což je dle mého to co kupuji já. Kokta, protože točí pořád do červenýho a chce tankovat bez biosložek volí to co volí a Clint tankuje u Shellu aby dostával angličáky pro syna. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

My máme své miláčky rádi (teda až na Clinta, ten už pro svého miláčka kope na zahradě hrob) a tak jim dáváme jen to nejlepší. Nebudeme přeci dávat našim miláčkům jen tak obyč. benzín. jako by si svému dítěti dával místo poctivé polévky z vývaru, čínskou polévku z pytlíku. I když tomu benzínu nic nebude, přečti si v patřičném vlákně ( o testech benzínů) jaký je rozdíl mezi obyč. benzínem bez adetiv pouze plnící normu a benzínech prémiových s adetivy atd. Mazivostní přísady snižující tření, obsah kyslíku, biosložek apod.  Já zvolil zlatou střední cestu, což je dle mého to co kupuji já. Kokta, protože točí pořád do červenýho a chce tankovat bez biosložek volí to co volí a Clint tankuje u Shellu aby dostával angličáky pro syna. 

Petře tady s tebou nesouhlasím. PHM nejsou dobré a špatné, pouze jsou aditivované a neaditivované, já si aditivuji sám a když aditivum přičtu k ceně benzínu, tak na nádrži kde na palivu ušetřím  (plná nádrž 50l) 500-700kč tak na tu nádrž vypotřebuji aditivum podle návodu cca za 50kč, tak si vem tu úsporu pro nic (max pohodlí, že to nemusíš před tankováním nalít do nádrže). Je prokazatelné, že panchování není u nás až na vyjímky potvrzené. Jen ti uvedu příklad u Shell kde prémiový POWER je jen více aditivovaný a stojí o 3kč na l víc než méně aditivovaní Fuelsafe, taky to není dobrý a špatný jen proto že je to dražší a levnější... četl jsi ten článek o ONO? Tam je krásně vidět jejich obrat, je násobně větší než ostatních, proto mohou s maržema jít na minimum a vydělají si stejně jako ty naše drahé pumpy. Největší finanční návýšení u PHM je DPH a marže prodejců, to se všeobecně ví. Konkrétně u nás v Plasích už jsem viděl během 3 týdnů 2x doplňovat tankerem PHM...myslíš si že cena šla níž??? Nešla, protože proč taky, když lidé musí tankovat a pro nádrž si do Plzně 30km tam a zpátky dalších 30 nepojedou jen kvůli tankování... A ve městech jsou tiché kartely mezi pumpami, tam se to moc nehne, pokud někdo nedodrží tichou dohodu...

 

Ja vas nějak nechapu-drahy benzin,nadavate,(levny) benzin- je to podezřele...Tak tankujte u dálnice tam maji krasně drahy a tudiž asi i nejkvalitnějši benzin v ČR.ONO narozdil od jinych čerpacich stanic neni nenažrane,v tom je cely zakopany pes.

 

Tak nějak, na dálnici je konstantně o 5-7kč/l dráž než mimo dálnici a to jsou třeba jen několik km vzdálené a určitě tam není lepší PHM...

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ONO? Hm, už jsem to tady asi jednou psal, kolega tam jednou natankoval naftu do synátorova Mondea a pěkně si naběhnul. Konkrétně to bylo ONO u Církvic (Kutná Hora). Je to několik měsíců, co se mu to povedlo. Motor nechtěl moc tahat, žralo to, junior už myslel na problémy s turbem a hle, ono to bylo naftou. Takže výměna filtru, nová nafta od Eurooilu bez biosrágor a motor si jen chrochtá. A u toho už zůstal i jeho synátor, protože zjistil, že mu na tuto naftu i o nějakou desetinu spadla spotřeba. Tak nevím. ONO se sice ohání tím, že má velkou výtoč, takže mu stačí menší marže, ale odkud ve skutečnosti bere palivo? A nelítá v podvodech se spotřební daní a DPH? Za ty roky, co zde funguje, dostalo docela dost pokut za nekvalitní palivo, to už něco naznačuje. I když je pravdou, že letos jsou zatím čistí - kromě jedné pokutičky za 350 000 Kč za nějakou nekvalitní bionaftu. No a před deseti lety to taky nebyla žádná sláva. Tak nevím, co si o tom myslet.  :kol-32:

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě na nich štve, že nedávají účtenky, resp. se v lepším případě zeptají, jestli chci účet. Tohle by mělo bejt naprosto automaticky, bez účtu si pak třeba s nekvalitním palivem můžu vytřít pr....l. Zřejmě s účtenkama kšeftujou. Já si účtenku

za tankování od nich beru vždy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím, tyhle články jsou dost zavádějící (myslím teď informace od konkurenční formy a řekněme si upřímně, pokud paní podnikatelka ztrácí na provozu, tak je podle mě úsměvné, že to stále drží ztrátové... ještě by mě zajímalo, zda servis a prodejnu Mazda rozjela až po tom co provozovala 3 čerpačky, nebo předem... pak by bylo vidět, co na co jí vydělalo...

 

Každopádně si myslím, že pokud člověk aditivuje sám, tak je úplně jedno co natankuje, protože základ PHM je všude stejný a jsou na to normy, rozdíly jsou právě v aditivacích a nějakém tom ředění, které je povolené  (už to je v zásadě špatné, že je to vlastně legální do určité míry)... A jak jsem psal, v Plzeňském kraji ONO nikdy nic špatně po kontrole nemělo po stránce kvality...

 

Ty účtenky mají podle mě nakázané plošně, já si taky musím říct že jí chci (ale většinou se zeptají zda jí chci nebo ne)...

Editováno: , autor: Stringo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stringo, normy sice jsou, ale za co tedy každý měsíc dostávají různé firmy provozující čerpací stanice pokuty? Asi se ty normy nedodržují. Ne každý bere paliva z Čepra nebo z Unipetrolu. Do ČR se dováží ohromné množství paliv a různých olejů, z kterých se pak "vyrábí" nafta a bůhví co ještě. Nebuď naivní.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...