Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

njn, protože nás je dost na forech. Hold někdo nemá žádný problém, tak proč by psal taky na fórum? :D

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

Tak řada lidí, páprdů jako je Clint nebo Motosman :kol-98:  ani neví, že nějaký internet je, natož fórum o škodách. Firemní auta nikdo neřeší atd. Tedy já bych to viděl obráceně, určitě je řada lidí co mají problémy, jen se všichni nesvěřují na fóru. Sem píší jen nadšenci, či puberťáci viz. Kokta popř. postpuberťáci viz. Pancho. A i tento malý vzorek vzhledem k objemu prodaných aut svědčí o jediném. Jde to všechno do prdele.  

Vloženo (editace)

Však co si myslíš, tohle tsičko mám už skoro do konce života, takže to prostě vydrží! teď sem zrovna přijel a jel sem za nějakou mazdou 626, bez tlumičů, vzadu mu vysela brzdová hadička, no problééém.

 

jinak pozitivní pondělí!

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

Kokto, ty se tady děláš, jakej jsi srdcař Škodovkář a že by si za ní dal život a jinde propaguješ Dacii, naznačuješ jaké bude příště tvoje auto a kam se ubírá tvá pozornost? :kol-28:

  • Pozitivní 2
Vloženo (editace)

No klint musí dělat děsnýho bussiness mana, aby mu taky půjčili passata v tom silnym dislu :D

 

 

post-32269-0-32672800-1420456146_thumb.j

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 2
Vloženo

Kokto: sice pozitivní, ale pracovní, každý si nemůže čumět v práci na TOP Gear.

Clinte: :kol-98:  :kol-98:  :kol-98:

jen poznámečka: prozradil si svoje příjmení a vystoupil si tak z anonymity ( i když možná je to tak schválně, že ty chceš aby ti ukradli auto a pojišťovna cvakala a ty sis jel koupit NEW F3 ? ).

Vloženo

No, koukám ale, že červíček hlodal, když došlo k nápravě. Kde bys ty věděl moje přijmení, když tady nikdo neví ani moje jméno :kol-98:  

  • Pozitivní 1
Vloženo (editace)

Motosmane a na asistentku si zapomněl, tedy asistentka s chlebíčkem. Zatím co Motosman má asistentku úplně na všechno, tak my obyčejní smrtelníci z malých firem si i to kafe musíme udělat sami.  Krom ještě teda Clinta, jeho tam obsluhuje letuška s Air Asia  (co prý nestihla svůj let). Zase kokta jako malý živnostník si dopřává kávičku z presovače od Nescafé (s kapslemi za 10kč/ks) nám zaměstnancům musí postačit Nescafé Clasic rozpustné (nyní výjimečně jako present od zákazníka jsem dostal Davidoff ). 

Editováno: , autor: Petrrr
Vloženo (editace)

JJ, moje chyba. Mně musí stačit manželka, ta ovšem od narození dcery asistuje spíš jí než mě a už jsem klesnul jen na úroveň toho co domů občas donese nějaké ty peníze a má za to studenou večeři a ještě studenější postel. :kol-28:

Motosi vím co máš za školu, ale hold my mírumilovní lidé se srdcem na pravém místě by jsme takovou dělat nemohli. :kol-28:

Editováno: , autor: Petrrr
Vloženo

 

Motosi vím co máš za školu, ale hold my mírumilovní lidé se srdcem na pravém místě by jsme takovou dělat nemohli. :kol-28:

Nějaká válečná akademie? :kol-48:  Petře, ale vždyť jsi pistolník. :kol-28:

Vloženo (editace)

Právě jsem se vrátil z hradu....

 

Resp. ze servisu Škoda a dobré zprávy nenesu. Ostatně, to mě už nepřekvapuje od jisté doby, že....

 

1/ Ta ztrácející se voda je pumpa, oprava vyjde na 5500-6000Kč vč, práce. (pumpa vyjde 4300)

 

2/ Prosakuje olej z převodovky, dole to mám zachcaný, ale vyloženě to zatím neteče, zřejmě vadný simering (bud levnější za 500, nebo dražší za 2500), znamená to sundat převodovku, oprava cca 5-6tis v nejhorším případě.

 

3/ Ten med se jmenuje TEC2000. http://www.tec-2000.eu/katalog-obchod.html Jeden udělá proplach, aby kroužky dobře dosedly a druhej booster se flákne do nového oleje a ten to zatěsní. Je to takové polovičaté řešení na dobu určitou. Škoda tento postup prej schválila.

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

Já bych do motoru nic nelil. TSI není žigulík, nebo T34.  :kol-32:  Hm, takže žere olej, vodní pumpa chčije a staré rozvody = všechny typické problémy 1.8 TSI na jednom motoru. Plus netěsná převodovka. :kol-34:

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...