Pawouk Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 Jo a DPF, EGR a jinej podobnej shit. Mimochodem, na TDI CR když měníš EGR (což je často) musí ven náprava. Jinak se k tomu nedá dostat. Geniálně vyřešené. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 (editace) Zatím vše žije a věř mě že auto jezdí od začátků krátké trasy Spíš lepší vyndat motor než nápravu, co mě avízoval Rolbař. Editováno: 5. leden 2015, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 To je druhá možnost. Ovšem taky naprd. A to ti spíš prohoří chladič u EGR. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 Neříkám že je to pravidlo, ale kdo s tím furt jezdí 1200 otáček, tak se to šíleně zanáší. Asi jako pak když nechtěně na to dupne, tak se z toho turbo může posrat, protože 4 roky běhá takhle a najednou má takhle.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 5. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2015 (editace) No dneska mi řikal servisák, že bohužel TDI má vyšší náklady na údržbu než benzín....(tedy ne než ten můj) Zatím snad současné 2,0 TSI prej OK, ale je to prej těžké říct, pač je to krátká doba na ukázání nějakých zásadních poruch. Pawouku: to jako fakt s tím EGR? To fakt často odcházejí? (mě tenkrát na supu taky odešlo) Nojo, firmy, co kupujou ropu to moc netrápí, beztak to po dvou letech prodávají....a nějaké výměny EGR atp, to neřeší, firma nezchudne. Editováno: 5. leden 2015, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 ti to říkám, že i po 170k km funguje... Nevím, hele že by měl větší náklady. Olejová vložka je ještě levnější než filtr do 1.8 TSi a vše vychází +- stejně. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 5. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2015 Já myslím, že mi nezbývá nic jiného, než ty problémy motoru postupně řešit. Nechci se zadlužovat na nové auto, budu se snažit to nějak postupně eliminovat, pokud vzroste spotřeba oleje, pořeším to s MB a holt něco zafinancuju. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 Nevím jak u OIII, ale II. generace TDI CR v OII s tím má problémy (1.6 a 2.0 TDI). Podle mě to bude zhruba na úrovni problémů s motory TSI, dnes si prostě nevybereš, všude je něco. My nemáme EGR, ale zase mám řetězy. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 Cena servisu - když se nic nesype, tak je u dieselu vyšší jen o naftový filtr. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 (editace) to moc velký rozdíl není .http://www.cc-autodily.cz/filtr-paliva-octavia-2-1-1 http://www.cc-autodily.cz/cistic-paliva-octav-2 http://www.cc-autodily.cz/filtr-oleje-fabia-1-9 http://www.cc-autodily.cz/filtr-oleje-octavia-2-1_1 furt lepší řešit třeba EGR atd, než přeskočenej rozvodák i když nevím v okolí že by ho někdo řešil, spíš pumpu na 1.6 TDI, která sotva dala 120k km. Editováno: 5. leden 2015, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 Pětikilo sem, pětikilo tam a za pár let jsou to tisíce. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 5. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2015 Nojo, když my ty pixly prostě potřebujeme... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 Tak musíme cálovat. To se nedá nic dělat. Jedině, že bys přesednul na socku. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 (editace) to jo, že by člověk pak za nic nestihl spoléhat na čd vlaky hodně štěstí Editováno: 5. leden 2015, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 Prazska mhd v pohode, tam vladne a ridi to Stanmar, tak tou se da jezdit dobre :-P Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 Clint si nasadil bryle prozreni. Najednou autorizak neni potreba, najednou by mu i TDI stacil. Ono totiz dokud se nic nedeje to se to pak komentuje vytecna kulance, AS nejlepsi na svete, ale kdyz pak dojde na problem, pak se zacne lamat chleba. Ja Clinte nejsem zlomyslny, mrzi me to, skoda jen, ze jsi na to musel prijit takhle a ze si zbytecne sypal prachy autorizakum. Ja pujdu jeste jednou a pak na ne seru. Prachy dam radeji tomu kdo se mi bude snazit vzdy pomoci a to za polovic. Usetreny prachy pouziji v budoucnu na pripadne problemy, prachy ktere jak je videt by clovek nasypal AS stejne at uz s kulanci ci bez. Kokta si nyslim neni tez zlomyslnej, jen ti vraci tva slova kdyz ses opiral ty do nej. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 5. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2015 (editace) Nene, Kokta je zloduch, má radost z cizího neštěstí. Čím víc mám auto rozbité, tím víc se Kokta chechtá a mne si ruce (jeho čokl si mne pracky, pač je stejnej jako jeho pán). Dneska je Kokty šťastnej den, splnilo se mu jeho proroctví, nebude moct blahem a sebenaplněním ani usnout. S čoklem bouchnou Bohemku a vychlastaj jí na EX Ta pumpa mě tolik netočí (kolikrát se u jiných motorů ve 100tis s rozvody preventivně), ale trochu mě sére ten únik z převodovky. To budu řešit asi taky, uvidím, jak moc to bude prochcávat. No a nejvíce mě sere ten litr vegetolu na 2tis km. To nechám až naposled....to bude tvrdší oříšek. Editováno: 5. leden 2015, autor: Clint 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 A kdo si mysli ze S3 bude super spolehlive auto, obzvlaste z pocatku vyroby tak se plete, prvni dva roky bych ho nechtel ani zadarmo. Bude vochcavka a vojeb jako vzdy, polotovar testovanej na zakaznicich. Z toho uz jsem vylecen. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 Víš co se říká - na každého jednou dojde. Až se mu ta jeho čipóza jednoho dne vysype. 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 5. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2015 (editace) Jojo Pawouku, to se pak nasmějeme co? :D Ten Sup3 bude samozřejmě syrovej a to s sebou ponese klasické dětské nemoci, odchytávat to budou první majitelé.... Dneska jsem tankoval Naturálek 95 za 27.80/litr To se to tankuje Editováno: 5. leden 2015, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 No ale jedno mu musis nechat. Mel pravdu. Ja snad pujdu na chip a budu tocit do cervenyho. Nebo- sejdeme se vsichni na vrakaci? Johny ne, ten neplati dane a firmu ma v Monaku a tak si muze kupovat auto kazde 2 roky. Jinak nezavidim lidem co na nove nebo zanovni nemaji a jsou nuceni kupovat 5 lete spolehlive Skoda plus ojetiny s magickymi 100tis km. Netusi ze uz kupuji polovraky a to O2 je jeste jakz takz spolehlive. Jsem zvedav na 5lete O3, R, F3. Ty uz po 5 letech do tech AAA ani nedojedou Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 5. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2015 (editace) Jojo, v podstatě jsou auta po 100tis pomalu za horizontem a připravené na sypání peněz. To si spousta lidí neuvědomuje. Koukal jsem, jak mám krásně vorezlé zadní ramena... Editováno: 5. leden 2015, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 Ale uvědomuje, jenže co máš dělat... Jsou lidi a je jich většina, to mi věř, kteří točí auta s km. 150t a výše, protože prostě na víc nemají anebo jsou právě už prozřeni a vědí, že kupovat auto za 100t a víc prostě pozbývá logiku věci, protože se to stejně vysere a budou řešit koupi dalšího.... 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 Jinak az pujdes do normal servisu, budes valit bulvy za kolik se daji kvalitne opravovat auta, jak si zvyklej z AS pokud teda to das nekomu kdo se vyzna a kdo te taky nevojebe. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 5. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2015 No uvidíme...akorát nevím, jestli jim mohu svěřit i tu převodovku, to už není taková prdel. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky