Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Jo a DPF, EGR a jinej podobnej shit. Mimochodem, na TDI CR když měníš EGR (což je často) musí ven náprava. Jinak se k tomu nedá dostat. Geniálně vyřešené.

Zatím vše žije a věř mě že auto jezdí od začátků krátké trasy ;) Spíš lepší vyndat motor než nápravu, co mě avízoval Rolbař.

Upraveno od kokta7

To je druhá možnost. Ovšem taky naprd. A to ti spíš prohoří chladič u EGR.

Neříkám že je to pravidlo, ale kdo s tím furt jezdí 1200 otáček, tak se to šíleně zanáší. Asi jako pak když nechtěně na to dupne, tak se z toho turbo může posrat, protože 4 roky běhá takhle a najednou má takhle....

  • Autor

No dneska mi řikal servisák, že bohužel TDI má vyšší náklady na údržbu než benzín....(tedy ne než ten můj)  Zatím snad současné

2,0 TSI prej OK, ale je to prej těžké říct, pač je to krátká doba na ukázání nějakých zásadních poruch.

 

Pawouku: to jako fakt s tím EGR?  To fakt často odcházejí?  (mě tenkrát na supu taky odešlo)

 

 

Nojo, firmy, co kupujou ropu to moc netrápí, beztak to po dvou letech prodávají....a nějaké výměny EGR atp, to neřeší, firma nezchudne.

Upraveno od Clint

ti to říkám, že i po 170k km funguje... Nevím, hele že by měl větší náklady. Olejová vložka je ještě levnější než filtr do 1.8 TSi a vše vychází +- stejně.

  • Autor

Já myslím, že mi nezbývá nic jiného, než ty problémy motoru postupně řešit. Nechci se zadlužovat na nové auto, budu se snažit to nějak postupně eliminovat, pokud vzroste spotřeba oleje, pořeším to s MB a holt něco zafinancuju.

Nevím jak u OIII, ale II. generace TDI CR v OII s tím má problémy (1.6 a 2.0 TDI). Podle mě to bude zhruba na úrovni problémů s motory TSI, dnes si prostě nevybereš, všude je něco. My nemáme EGR, ale zase mám řetězy.

Cena servisu - když se nic nesype, tak je u dieselu vyšší jen o naftový filtr.

Pětikilo sem, pětikilo tam a za pár let jsou to tisíce.  :kol-28: 

  • Autor

Nojo, když my ty pixly prostě potřebujeme... :kol-32:

Tak musíme cálovat. To se nedá nic dělat. Jedině, že bys přesednul na socku. :kol-28:

to jo, že by člověk pak za nic nestihl :D spoléhat na čd vlaky hodně štěstí :D

Upraveno od kokta7

Prazska mhd v pohode, tam vladne a ridi to Stanmar, tak tou se da jezdit dobre :-P

Clint si nasadil bryle prozreni. Najednou autorizak neni potreba, najednou by mu i TDI stacil. Ono totiz dokud se nic nedeje to se to pak komentuje vytecna kulance, AS nejlepsi na svete, ale kdyz pak dojde na problem, pak se zacne lamat chleba. Ja Clinte nejsem zlomyslny, mrzi me to, skoda jen, ze jsi na to musel prijit takhle a ze si zbytecne sypal prachy autorizakum. Ja pujdu jeste jednou a pak na ne seru. Prachy dam radeji tomu kdo se mi bude snazit vzdy pomoci a to za polovic. Usetreny prachy pouziji v budoucnu na pripadne problemy, prachy ktere jak je videt by clovek nasypal AS stejne at uz s kulanci ci bez.

Kokta si nyslim neni tez zlomyslnej, jen ti vraci tva slova kdyz ses opiral ty do nej. :D

  • Autor

Nene, Kokta je zloduch, má radost z cizího neštěstí. Čím víc mám auto rozbité, tím víc se Kokta chechtá a mne si ruce (jeho čokl si mne pracky, pač je stejnej jako jeho pán). Dneska je Kokty šťastnej den, splnilo se mu jeho proroctví, nebude moct blahem a sebenaplněním ani usnout. ;) S čoklem bouchnou Bohemku a vychlastaj jí na EX ;)

 

 

 

Ta pumpa mě tolik netočí (kolikrát se u jiných motorů ve 100tis s rozvody preventivně), ale trochu mě sére

ten únik z převodovky. To budu řešit asi taky, uvidím, jak moc to bude prochcávat.

 

No a nejvíce mě sere ten litr vegetolu na 2tis km. To nechám až naposled....to bude tvrdší oříšek.

Upraveno od Clint

A kdo si mysli ze S3 bude super spolehlive auto, obzvlaste z pocatku vyroby tak se plete, prvni dva roky bych ho nechtel ani zadarmo. Bude vochcavka a vojeb jako vzdy, polotovar testovanej na zakaznicich. Z toho uz jsem vylecen.

:D Víš co se říká - na každého jednou dojde. Až se mu ta jeho čipóza jednoho dne vysype. :kol-48:

  • Autor

Jojo Pawouku, to se pak nasmějeme co? :D :D  

 

Ten Sup3 bude samozřejmě syrovej a to s sebou ponese klasické dětské nemoci, odchytávat to budou první majitelé.... ;)

 

Dneska jsem tankoval Naturálek 95 za 27.80/litr ;)  To se to tankuje ;)

Upraveno od Clint

No ale jedno mu musis nechat. Mel pravdu. Ja snad pujdu na chip a budu tocit do cervenyho. Nebo- sejdeme se vsichni na vrakaci? :D

Johny ne, ten neplati dane a firmu ma v Monaku a tak si muze kupovat auto kazde 2 roky.

Jinak nezavidim lidem co na nove nebo zanovni nemaji a jsou nuceni kupovat 5 lete spolehlive Skoda plus ojetiny s magickymi 100tis km. Netusi ze uz kupuji polovraky a to O2 je jeste jakz takz spolehlive. Jsem zvedav na 5lete O3, R, F3. Ty uz po 5 letech do tech AAA ani nedojedou :D

  • Autor

Jojo, v podstatě jsou auta po 100tis pomalu za horizontem a připravené na sypání peněz. To si spousta lidí neuvědomuje. Koukal jsem, jak mám krásně vorezlé zadní ramena...

Upraveno od Clint

Ale uvědomuje, jenže co máš dělat... Jsou lidi a je jich většina, to mi věř, kteří točí auta s km. 150t a výše, protože prostě na víc nemají anebo jsou právě už prozřeni a vědí, že kupovat auto za 100t a víc prostě pozbývá logiku věci, protože se to stejně vysere a budou řešit koupi dalšího....

Jinak az pujdes do normal servisu, budes valit bulvy za kolik se daji kvalitne opravovat auta, jak si zvyklej z AS pokud teda to das nekomu kdo se vyzna a kdo te taky nevojebe.

  • Autor

No uvidíme...akorát nevím, jestli jim mohu svěřit i tu převodovku, to už není taková prdel.

Host
Toto téma je nyní uzavřeno pro další odpovědi.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.