Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Chlapci děkuji za vysvětlení ohledně emisí, zase nic nevím... No každopádně nevím jak to bude v praxi, ale za mě opravdu nechápu, proč by neměly Octavie, potažmo všechny diesely bez DPF projít emisní kontrolou. Emisní normy jsou dané a pokud je auto splňuje, tak nevidím důvod proč by neměli projít i příští rok. Přece je jasně napsáno jakou normu vůz splňuje a pokud tedy se mají nějakým zásadním způsobem stará auta likvidovat, tak musejí postupně a ne říct, dneska rušíme vše co splňuje normu  EURO5 a nižší, protože se nám chce,... Lidi nemají na nová auta a pokud to chtějí nějak udělat, musí se postupně...

 

Každopádně podívejte se na 120ky, na žiguli, na jedničkové Octavie RS s přechipovaným motorem, vždyť to smrdí jak 3 diesely bez DPF!!!

Nevím jestli jste si někdo vlezl hubou k výfuku, ale já když nastartuju a jdu si čichnout k mému  dvoulitru, tak to smrdí mnohem méně než vedle nastartovaný Káčko s 1,3kou, jediné co je u diesela je že kouří, což je pravda, ale prostě smrdět smrdí víc benzínová auta.

Otázkou jsou ty mikročástice, jak na tom jsou to je otázka pro odborníky...

 

Rozhodně si nemyslím, že by auta stará 10 let (což je už i můj případ v letošním roce) neprošla na emisích, když minulý rok si divili, že je mám tak nízké, že to nemají ani některá auta s DPFkem a to ještě ani neví že to je chipnuté, takže možná opravdu záleží jak se s autem jezdí a jak se tomu zanáší trasy...  :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

at si dělaj co chtěj, nevím proč bychom se měli zbavovat funkčních aut který narozdíl od nových křasen najedou bez problému 300k km. a naky jejich přiblblé emise stejně na to budou krátky.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stringo, obecně se z toho článku dá vyvodit to, že byla zrušena "korekce" u kouřivosti (tudíž ne u emisí!), která byla daná do předchozí vyhlášky nějakým omylem. Takže prošlo i auto s vykuchaným DPF. A jelikož VW stanovil nešťastně hodnotu součinitele absorpce kouřivosti u 1.9 TDI PD, tak to vypadá, že přes tuto zkoušku neprojdou. Je tam ovšem jedna možnost, že technik bude pomaleji přidavat plyn a auto projde...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím, říkalo se svého času, že ten líh leptá těsnění. Údajně to už není pravda. Ale originální verze z výroby jsou nějak upravené (včetně řízení motoru) - proč by se tedy dělaly? Tak čemu pak věřit?

 

 

PS: tohle stejně nikdy nebudu kupovat, takže se o to až tak nezajímám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to chápu s tím DPF, pokud to tam má být a někdo to vykuchá, tak ať má problém, to je jako kdybych vyndal katík a divil bych se že neprojdu, jednou tam jsou ty věci aby to fungovalo podle norem, tak to tam má být. Ale tady někdo napsal že PDčka neprojdou když nemají DPF, proto jsem se ohradil, že to podle mě je nějaká blbost...a taky asi jo..

 

 

Jinak, ona u nás je nějaká vyhláška, která by nebyla paskvil???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sory stringo. Ale když budu mít 10 letou oktu a umře me jenom EGR a dpf tak věr ze to vykuchas. Praxe...

Ono to dpf je celkem OK když s tím jezdis občas delší trasy, často tam lidi lejou akorát špatnéj olej nebo neresej ze jim umřelo EGR...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je bohuzel pravda, kdyz mas 10 let stare auto v hodnote 100 tis, kupuj do nej DPF za 25-30tis. Cenu auta ti to nenavysi a bez toho to jezdi taky a navic i proslo vsema kontrolama. To jen nekteri daji tricitku za servis a nehnou ani brvou. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouku: Nikdy nerikej nikdy. Tzv. Clintovo nove porekadlo a kredo. :D

Pravidla tzv. Clintova pevného názoru pro mě neplatí. :kol-46:  Jsou jisté hranice, přes které nejede vlak. Ale třeba já jsem nikdy nevrdil, že bych nevzal diesela, pokud by pro to nastala vhodná situace = patřičný roční nájezd km. Vždy píšu, že koupím to, co mně v daný okamžik bude vyhovovat z hledisky užitných vlastností, výkonu, spotřeby, jízdních vlastností a ceny. Ale tato situace rozhodně v dohledné době nenastane. Já se držím svých 15 000 km s benzínem. Dnes Shell ve Stodůlkách na famózní ceně N95 a Diesel za 31,90. :kol-29:

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jelikož sem šetřílek a i piráti mají své dny, tak 30,90 verva benzín.

a hold je krize, tak sem přešel na Honzovu+čislo  eko jízdu(teda nepřešel, po rovině sem jel ve městě na trojku, honza by tam měl 4ku)

 

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No Kokto na internetu se dají DPF sehnat z bouraných aut za 10 000,- a ještě jedna věc. mě odešlo Turbo a také jsem dal 18000,- za nové, prostě chceš jezdit? Zaplať opravu tak jak má být... Prostě o tom to je, to je jako když řekneš, že můžeš jezdit MHD zadarmo, protože to MHD stejně jede trasu s lidmi kteří zaplatili a tím pádem je jedno jestli jede 20 nebo 21 lidí... Prostě jednou se má něco dodržovat (v tomto případě způsobilé auto provozu) tak to musí být všechno v pořádku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci už jsem to tu řešil jednou, ale řešil jsem nabíječku se záložním zdrojem, to už teď nepotřebuji, ale hledám nějakou samostatnou nabíječku. Nevím ale vůbec na co se u nich zaměřit, jaké parametry by měla mít, jaké funkce atd.atd. Nechci kupovat něco levného když to pak bude stát za howno, ale zase nechci koupit něco drahého s vidinou že to je dobré a třeba mě to bude úplně k ničemu a zbytečně vyhozené peníze...

 

Díky za rady a tipy.

 

PS: přikládám akci v kelly, tak jestli se v tom někdo orientujete, řekněte mi, jestli je to dobré, špatné prostě nějaké rady, ať můžu nějakou koupit a mít ji doma...

 

http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJxvjhfNBp+RFtqPa3FJwQfuJ1p+PpN2GhyoS9SE3C2bNf5wnS4MKtR7SYtASWOd+4A5/Iz/+RoQC7MBY2G1mzXZNxJcI9h4UL9J5MaeUllN3wM6dvrKBEnI9v7Wq4ZkNCOnGad2dx8ZmfPozlwTq96E9vMDRHQoCiqkKB7dVK6eXfn/+FrcK

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...