Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Petrrr: Kessy je skvělej, tedy kromě toho nef. senzoru. Jinak start tlačítkem je luxusní ;)

 

Xeny jsem bral jako povinnou výbavu, už s ohledem do budoucna. Ale kinder auto xeny nepotřebuje, tam stačej žárovky na plochou baterku ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Konkrétně jaký Ctec, já našel pouze nabíječky pro motocykly   :kol-32:

 

To je Ozi právě to co bych potřeboval poradit, co parametrově potřebuju, abych nekoupil něco co nevyužiju. Tys mi tady dal C7 a C3 rozdíl mezi nimi nevidím žádný, cenově však rozdíl je 1000kč... tak podle čeho vybírat   :kol-32:

C3 je kombinace motocykl/auto, kdezto C7 je kombinace auto/nakladak

tu C7 jsem tehdy bral protoze byla za stejnou cenu jako C3 a nemusel jsem to moc resit... ;)

jinak na osobak mas parametry udealni u te C3 a neco podobneho jak velikostne tak vykonove dela ten Ctek, takze neco takoveho bych hledal ;)

 

Je pekna, ty se chces zaradit za Clinta do fronty na zarucni opravy? Kessy by si mohli strcit do prdylky, ale souhlas s Koktou ohledne xenu. Rapid nastesti tehda zadne xeny neme, tak jsem to resit nemusel. Dnes bych si i a ty poloxeny priplatil.

 

vsak svetla na rapidu muzes za xeny vymenit ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jistě, v podstatě koupíš celé lambo za cenu nových brzd, spíš ještě levněji. Ono, to nebýt žádná prdel pokud platil ten viník spoluúčast 10%, tj. cca 700 tis, tak by rád aby se mu něco vrátilo. Kokta si koupí za 30 brzdy na předek na jedno kolo, druhé brzdy si dokoupí za 120tis new a to teprve bude flekovat s octou na místě. Viděl jsem ta tu pružinu, tu si za 20 koupím do Thále, tam praskají a hned budou všichni spokojeni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dyt to nemá xenony... to je hnus ta okta bez nich. jinak by šla pawouku, ale radši bych bral multilink.

Nabíječ MXS 5.0 "new" mam tuhle stringo, je super.

To zase přeháníš, uznávám, že to není ono, ale pořád je to auto hezčí než jakákoliv OII po FL :kol-46:  U bílé, stříbrné a černé podle mého absence Xenonů nevádí. U té mojí modré už je to horší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já a vyžranej? Viděl jsi mě na živo? Asi ne, jinak by jsi takhle nemohl hovořit. Kdyby jsi mě viděl, ještě rád by si mi zaplatil kolínko, tady v provincii Ruské federace K. Vary, kde nám Putin utahuje opasky je bída a všude mi trčí jen kosti.  

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Joooo, já byl s výsledky sona jater u svého obvoďáka a jak jsem dopadl, v podstatě jako ty, tedy fšecko. Jíst mohu jen zeleninu a semínka. tak že mládí v prdeli, játra v prdeli a te´d už mi nezbylo ani to žrádlo. No a chtěl jsem nějaký prášky, abych měl tu stravu alespoň trochu pestrou, už jsem si pořídil takový ten týdenní pořadač krabičkový ( ráno, odpo, večer, Po, Ut, St atd.) a nic. Že prý mi radost neudělá a nenapsal mi ani jedny. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prasky jsou svinstvo ty te zabijou driv, nez ty jatra :D.

Pawouk:

No kdyz jsem si tak rikal, co by ti mohlo vyjit za auto, tak tam Skodovka rozhodne nepada - kazi to cena, Fabie ve vyprodeji porad vysla draz a s mensi vybavou nez i20 ve vyprodeji a jeste se modlim aby tam bylo TSi jestli to melo HTP, tak to auto bylo o dost drazsi.

Ja koukam na podobne vec, nezajima me napriklad design a kdyz tak ma malou vahu. Co mne naopak zajima, tak treba i jak moc se ta znacka krade a spolehlivost vozu (dane vybavy, zkracene daneho kousku). Vykon je tez u me relativni, u MPi by to bylo nejmin 100kW u TDi 77kW jezdi bez problémů - spis jde o konkretni kousek a jak si to s autem poradi. Takze za mne bych nad Skodovkou jiz dlouze vahal. Jsem praktik. Kupovat/priplacet za veci ktere nepotrebuju me uz preslo. V mladi jsem kupoval predrazeny desky treba s PCI-E x16, s tim, ze za chvili pro nej budou grafiky realita byla takova, ze jsem se dockal az u druheho pc nekdy za 2 roky a jeste vetsi sranda byla ze ty grafiky mely stejne jen prevodnik z AGP a rozhrani tedy absolutne nevyuzili. Stejne to bylo se Sata 1 a 2... z toho jsem fakt uz vyrostl.

Xenony, nevim proc to lidi chteji, nemam problem u novejsich aut (pocinaje 01 Fl) se svetlama na halogeny. Kdybych auto koupil a melo je (hlavne 02), tak uz dopredu vim, ze bych to musel mit pojistene a ze o ne prijdu. Rovnou bych uz shanel halogeny na vrakaci. Proc zbytecne drazdit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zase se mýlíš, halogeny u některých novějších škodovek svítí na prd (nehledě na to, že na OIII vypadají otřesně). Není nad světla FI. Co se krade mě nezajímá, poněvadž se krade úplně všechno, od toho mám pojištění. Zrovna tebou uváděných 77 kW u TDI je pro mě naprosto nedostačujících. A to nemluvím o debilním zpřevodování. Nějaké fičury mě také moc nezajímají, ovšem je určitá výbava, přes kterou nejede vlak - bez ní bych už žádné auto nikdy nekoupil. Atmosférické motory nízkých kubatur jsou pro mě absolutně nezajímavé, takže tím vypadávají ze hry korejci (prozatím). Spolehlivost? Hm, a co to dnes je? Všechno stejnej shit. Tam už si fakt moc nevybereš. Design tě nazajímá? Mě do jisté míry ano, nevysypu přece statisíce za něco, co se mi nelíbí a pak se na to budu muset několik let dívat.

  • Pozitivní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To zase přeháníš, uznávám, že to není ono, ale pořád je to auto hezčí než jakákoliv OII po FL :kol-46:  U bílé, stříbrné a černé podle mého absence Xenonů nevádí. U té mojí modré už je to horší.

když jedu s halogenama, tak jedu jak po tmě.(řečeno obrazně :D

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...