Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Plně souhlasím s Johnym a Kornim. Ač jsem nikdy neměl xeny, stačí mi jed se strýcovo S2 a mé oči si jen zpívají, bral bych je všema deseti. Hovořím o plnohodnotných xenech. Jakákoliv žárovka halogenová se xenům nevyrovná. KOTEX TI SEDNE, TEČKA.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tohle mi neda nereagovat... :kol-29:  

A zase tvrdim, ze se mylis ty. Jaky konkrétní vuz. Parkrat jsem ridil Octavii s Xenonama, parkrat Peugeota 307 s Xenonama (v noci samozrejme) a nevidim padny duvod je mit. Sviti krapet lepe, ale 5% lepsi viditelnosti pro ridice, znamena 20% horsi viditelnosti pro ostatni ucastniky provozu. Xenony oslnuji, maji divne neprirozene a az řezave svetlo do oci. Ja bych Xeny zakazal; stejne jako ty radoby "xenonove" halogeny. U 03 nemam s halogenama problem, auto sviti dobre. Co mi vadi, tak spolecna zarovka pro potkavacky a dalkove. Je tu vetsi sance, ze furt budes menit zarovky (nvm jak cenove, to jsem nezkoumal, ale selsky mi vychazi, ze dvouvlakno bude drazsi). Ja za 2.5 roku menil obe potkavacky u o2, snad byly levnejsi, nez na kolik by vysly 2 dvouvlaknovy - stejne kvality.

delas si srandu? zkusil sis predtim aspon umejt svetla???
xenony oslnuji jen pod urcitym uhlem, kdezto blbe serizeny halogen, ktery si nejaky dement nesrovna v nalozenem aute porad
u OII FL sviti xenony od 30% lepe nez projektorovej halogen, u OII pred FL tam to snad ani nema cenu komentovat - halogen tam je spis jako bludicka...
spojena zarovka u OIII je navrat do dob OI a felicie, ktere taky maji dvouvlakno.
A pokud kupujes kvalitni zarovky, ktere do halogenu hodne sviti (napriklad Night Breaker od Osramu) si v sade za 500 a me treba vydrzej cca 6tisic km (2-3 mesice), xenonova vybojka ma vydrz desetkrat vyssi a stoji cca 1500 (2500 nejaka fakt bombova). Zkus si to spocitat.
Vubec nema cenu pak rozebirat to kde jezdis, ano v praze a na dalnici xenon neocenis urcite tolik jako treba pri ceste noci v ceskem raji, kde je opravdu tma...
 
 
 

A za mne 1.6 TDi 77kW v 02 je naprosto dostacujicich. Debilni zprevodovani, tim je mysleno co, rekl bych bajna pohadka, kterou tu ostatni prebiraji. Obecne, vsichni naftaci, jsou debilne zprevodovany do mesta a nedej boze do kolon. To mesto je ale dane hlavne nevykonejma benzina, protoze drive bylo 60 v obci (ale to uz ty smradlavy vykriky komunismu hodne zraly) a to si naftak na 4ku chrochta idealne. Na 50tce, je 4ka moc a 3ka malo (reci otacek 4 podtocena a 3 vytocena). Vsak ona ta 1.4 v 03 uz je taky debilne zprevodovana, 02 na tom je lip. Takze nevim kolik pri 50, 90 a 130 toci 1.6 a 2.0 TDi, ale myslim si, ze tu bude podobne, 2.0 na tom muze byt lip v tom smyslu, ze ma 6tku, coz je realne 5.5ka a tim se spektrum otacek a rychlosti soupe niz. Cili na 4ku by ten 2.0 TDi mohl mit idealni otacky. Ale nemam to overene (cili na stejnou rychlost by mel 2.0TDi vyssi otacky, vyjimka by podle me nastala u 5tky a 6tky, mozna az jen u 6tky). Pokud si tim ale myslel neco jineho... Fabie ma taky malej obsah presto HTP neni ve meste spatna volba, 63KW TSi neurazi ani na dalnici, i20 atmosfera 1.25 63kW jede stejne jak to slabe TSi, navic tomu motoru muzes dat couda a bude zrat +-autobus stejne. Teoreticky by mel byt i spolehlivejsi (mene soucastek). 1.6 GDi 99kW nebo 1.6 CVVT 88kW (oboji taham z paty myslim, ze takto to je), nejedou vubec spatne, navic promenlive casovani ventilu a primy vstrik dela hodne - vidim to na te i20tce. Ja bych se toho nebal. Design - Rapid je doslova hnusnej zepredu (napr. ve zpetnym zrcatku kdyz jede za mnou, to je tragedie), ale presto bych si to auto klidne koupil. Pojisteni je kapitola sama pro sebe, pojisteni drive znamenalo pojistka kdyby nahodou, konkretne u xenonu a kolumba (obecne uz u skodovek), uz to ale neni od slova kdyby nahodou, ale kdy uz. Proste cele je to chybne, koupit auto a uz ho mit pojistene. Ja radsi vezmu neco mene zadaneho, ale usetrim si nervy, starosti a cas.

ano je to dostatecne pro nekoho kdo nepotrebuje predjet a zaradi se na okresce za kamion a vytvari kolony...

obecne dlouhe prevody nesouvisi vubec s tim co pises, ale souvisi s honem spotreby pri rychlosti 90-150kmh, coz jsou dneska bezne cestovni rychlosti mimo mesto.

jak muzes orovnavat atmosferu 1.25 GDi a turbomotor 1.2 TSI? kazdej ten motor ma naprosto jinej projev, dej to do stejnyho auta vahove a pak si to porovnej. Vubec pak nemluvim o nutnosti hodne podrazovat a tocit GDi, protoze tam proste ty otacky potrebujes. Krom toho TSI ma vetsi vykon od spodu diky turbu.

 

Kradeze skodovky a nebo hjonde ci jinych znacek jsou jina kapitola, kterou resit nehodlam - aspon prozatim. Ale pokud to chces resit, rozjel bych paralelne s tim tema potrebuju vyresit servis, jakapak je to cena?

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasne, ja to chapu a rozumim tomu. Proto si myslim, ze je to tak, jak jsem psal, ze lidi u nas maji pod kuzi Skodovku velmi zarytou a nechce se jim delat zmena. Japonci jsou kazdopadne pro me top, zejmena z hlediska premiovejsich znacek, ktere vsak svou cenou leckdy prekvapi a odzbroji Te. Ono treba takovej Tiguan od VW je paskvil, nekrestansky drahej, kde ve srovnani s kdejakym japoncikem dostanes luxusni karu :)

Já se v prémiové třídě nepohybuji, takže to jde poněkud mimo moje uvažování při pořizování jiného vozu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se v prémiové třídě pohybuji, ale jen na papíře, přesto to jde též mimo mě finančně. Pro mě je prémiová třída už i O3 když se to tak veme. A než social O3, to raději lépe vybavený rapid. Hold my tady s platama v Rublech nic moc.  :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak čuměli jste včera na Autosalon ? Autosalon v Detroitu, tam se s nějakýma emisema neserou. Novej Dodge Viper, desetiválec obsah myslím 7,3, benál za 12kč, kůůůrva nemá někdo zelenou kartu navíc? Ta auta i na ulicích, nějaký Golf nebo i O3 je u nich Kindrkár, ale v těch ulicích takové GL-ko ani nevypadalo tak velké, prostě normál auto. Tady je to mamut.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OII FL s halogeny (mám tam čočky) není vyložený propadák, ale na FI to nemá. To je podle mě nejlépe svítící halogenová škodovka všech dob. Její nástupci ji v tomto povětšinou nesahají ani po kotníky.

Až na to, že když jedu s F1 tak na mě všichni blikaj.. Světla mám seřízený :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo ty lamače jsou dobrý, jen tolik hold nevydrží, ale rozhodně ne tak malo jako popisuje Ozi. Já je tam mám přes rok určitě cca 20tis km a pořád lámou. 

Na mě blikaj i v rapidu, světla též seřízený i když jedu sám. Stačí nějaká nerovnost a hned se můžou posrat. Proto když jsem naloženej, jsem naučen používat to štelovací kolečko. Nikdy před tím jsem to u O1 nepoužíval, dokonce když jsem to prodával, tak ani jeden motorek nefungoval. nějaká ta ohleduplnost by měla být. 

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Johny, hustá fotka, ale tomu s těma halogenama svítilo jen jedno světlo ne? takhle blbě mi teda Rapid nesvítí. Svítí víc do stran i když třeba méně než xeny.

dle mého názoru je na té fotce typický kužel světla pro žárovku H4 zrovna když svítí vlákno pro dálková světla

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, to je možný, svítí to jak blázen.

 

 

Ono stačí, když tě na dálnici předjíždí (nebo ty předjíždíš) někoho s xenony - tam je ta také docela zřetelně vidět rozdíl halogen/xenon. Někdy si pak připadám, že tam mám snad petrolejky, zatímce vedle v pruhu je světlo jak ve dne.

  • Pozitivní 4
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se v prémiové třídě nepohybuji, takže to jde poněkud mimo moje uvažování při pořizování jiného vozu.

 

posledni topic na tohle tema :)

premiova trida je trida zacinajici na urovni plne vybavene O3 L&K nebo nejvyssi vybavovy stupen O3 RS. kazdopadne rozumim, co tim asi chces rict.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každopádně bych si chtěl moc zkusit laser světla od BMW :kol-31:

 

Jel jsem s A6 s LED svetlama, i s A8. Kdyz porovnam xenon v me O3 a LED svetla od Audi v A6/A8, tak rozdil je, ale dle meho soudu nepatrnej i s prihlednutim k tomu, jak financne narocne to je (alespon prozatim). Ted se LED davaji treba do Seatu, ale to je trosku jina liga nez v Audi. V Seatu (jel jsem) to sviti jako "vetsi" xenon. Ono u xenonu je taky rozdil, jestli mas optiku jako je v Rapidu nebo v O2 FL/O3. Porovnej O1 xenon, Superb I xenon a O2 FL xenon - obrovsky rozdil.

Laser svetla si myslim, ze bude zase o malej stupinek vyse, nez jsou LED/xenon, ale za ty prachy to nebude zadna hitparada.

Editováno: , autor: Paradox.f
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak je to logicke, ze Seat nebude mit technologii z Audi, ale je to spise marketingova zalezitost, protoze LED v Seatu opravdu sviti hure nez xenon v Rapidu (trosku nadsazka). kdyz uz jsem zminil marketing, tak cele LED svetla jsou jeden velky marketing, protoze rozdil neni nikterak velky oproti xenonu (spotreba, zatez a atd. jsou takovy ty "eko-kecy", ktery u me nemaj sanci na vyhru). cenove vsak znacny :)

navic kdyz vemu v potaz politiku VW, super-shit LED svetla v Seatu, tak snad ani radsi nechci videt paskvil LED svetel, ktere soudruzi z VW dovoli dat do Skodovek :)

 

BTW jeste jsem zapomel dodat, ze u tech LED z A6/A8 byl vetsi rozdil, jestli se to tak da rict, kdyz se prepne na dalkove svetla. dosah byl vetsi a zaroven "jednotna" svitivost do boku. na normalni "tlumena" ten rozdil byl opravdu zanedbatelny...

Editováno: , autor: Paradox.f
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...