Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

No, já u svého kapotu ani raději neotvírám a když tak jen na dolití ostřikovačů a to jdu až za tmy abych to neviděl.

Motosi: ještě že bydlím, tam kde bydlím, tady nedaleko Sokolovská uhelná, místo brambor na zahrádce kopeme brikety, tak že Vy si tam zdražujte, nás se to tady netýká.  :kol-131:

Insignia OPC, ta stara, je super :) horsi je, ze to zere travu u cesty a vubec nejhorsi je, ze tam vrze snad i vyhrivani sedacek. s tou novou jsem jeste nejel, ale snad uz to bude lepsi. Opel ma jediny stesti, ze se vyrabi Ford, aby Opel nebyl nejhorsi auto. OPC je "mala" vyjimka, krome interieru, kterej pripomina starej rozvrzanej Escort. Astra OPC neni spatnej stroj

s Lexusem bych ale fakt nesrovnaval, to je OT

Upraveno od Paradox.f

jen tak mimo reci, jsem sokovan, ale info linka Skoda Auto odepsala na moje dotazy, z nichz jeden nize, o ktery se s Vami podelim :)

 

Vážený pane,

děkujeme za Váš dotaz. Veškeré povolené rozměry kol i pneumatik jsou uvedeny ve velkém technickém průkazu a to vč.
alternativních rozměrů. Všechny tyto rozměry musí být dodrženy.

Pro Váš vůz tedy není možné ani dodatečně povolit užívání 19“ kol .- tento rozměr je skutečně schálen pouze pro verzi OCTAVIA RS.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem a přáním hezkého dne

Irena Kohoutová
info@skoda-info.cz
ŠKODA Infoline 800 600 000

Proč jsi šokován? Mně odepsali prakticky vždy, jen je někdy bylo potřeba trošku postrčit. :kol-33:

no, tak kazdej ma svou zkusenost :) kazdopadne, nejsem vubec spokojen :kol-44::kol-32:

Tak mně odepsali též vždy, do max. 3 dnů. A to jsem se toho napsal, obzvláště ohledně reklamací. Měl jsem samozřejmě erudované technické dotazy a je zvláštní, že vždy mi odpovídal jeden a ten samý člověk. Mgr. Brojer. Já ovšem nepsal na nějakou infolinku. kde ti odepisuje nějaká kohoutová ( co ví že auto je modrý nebo červený) ale přímo na zákaznickou linku tzv. péči o zákazníky. sks.service@skoda-auto.cz. Na Infolinku píší lamy co se zajímají o všeobecné informace ( např. budpucí zákazníci) bych řekl, taky dostaneš všeobecnou odpověď. 

i kdyby to byla "lami" linka, neverim, ze by Kohotouva napsala neco, co by ji nekdo nerekl / neoverila si s nekym. kazdopadne, nektere me dotazy jsem i pres to, ze jsem napsal na infolinku, dostal odpoved z sks.service@skoda-auto.cz, takze je videt, ze to tam nekdo forwarduje.

mozna mas ale pravdu, ze: "prisel dotaz na kola, na koho to mam poslat?" ... "a co chce?" ... "jestli mu jdou na O3 kola z O3 RS" ... "nikam to neposilej, budou nasrany - Fanda to nedavno resil a jebal me. napis mu, ze to nejde, TECKA" :) taky mozny

Tak jestli jsou takto provázaný to by mi z ŠA  brada spadla a pak beru své námitky z5. každopádně mi stačí jak odpovídají na dotazy z infolinky na FB. To je čirej marketing a že ti poví, že Nová F3 je opravdu vynikající auto, kde za málo peněz dostaneš hooodně muziky. Ale když se zeptáš na něco víc konkrétního nebo všeobecný problém ohledně nějakého motoru, závady atd. jsou v prdeli. Řada z nás takhle veřejně řešila tutlaný problém Silentbloku převodovky u R, když už nebyla jiná možnost a když máš informace a argumenty, jsou úplně v prdeli, na to jim ty jejich marketingový žvásty nestačí a ugriluješ je ve vlastní šťávě. No pak se ledy hnuly. 

Jo i to je možný, mně také jednou odpověděla nějaké paní s tím, že informace zjišťovala na nějakém technickém oddělení. Na FB nelezu, takže netuším, jak to tam u nich funguje.

i facebook mají provázanej s infolinkou.

kazdopadne, jdu pani Kohoutove napsat, at me vysvetli, ze jsou lide, kteri maji v TP vyjimku a proc ja, rovnez zakaznik Skoda (kdyz vememe v potaz, ze clovek, co ma O2 FL je rovnez zakaznik Skoda - zcela nepochybne), tuto vyjimku dostat nemohu. zajima me jeji odpoved.

jako pozivni kazdopadne beru i ten fakt, ze odepsali - sice style "na, udav se", ale i to se pocita.

panove, pardon :) ted koukam, ze odpoved na kola prisla z "sks.lms@skoda-auto.cz" a odpoved na ridici jednotku motoru (ted aktualne, co jsem posilal), prisla z "sks.service@skoda-auto.cz".

S O2 už nejsi zákazník. Zákazníci jsou lidé do 4 let stáří auta a ti co chtějí nové. Ty jsi zákazník max. pro servis.[emoji6]

to byl priklad hovorici o tom, ze pokud mas vuz Skoda, ocekavas support stejnej, jako kazdej jinej, kdo vuz Skoda vlastni

no jo, ale ty jako vlastnik nesmis ocekavat support... ;)

 

Petrrr infolinky jsou super kseft, provazat celej system, aby to fungovalo a pak na zaklade fraze v dotazu ti to rovnou prednabidne presmerovani, nebo se to samo postoupi v systemu. A kdyz to mas dobre udelany, tak ti to i nabizi preddefinovanou odpoved, protoze bys ji musel psat znovu a to by te mohlo na celem mesici stat treba jednoho cloveka  :kol-43:

naopak, ja jako vlastnik support ocekavam. u takovych gigantu, jako je Skoda Auto, se neda ani ocekavat nic jineho. kdyby v tom zacali delat nejaky zasadni rozdil, to by nebylo uplne nejlepsi PR :) samozrejme, je support a support, nicmene ja resim princip a pricipielne to ani nemuze byt jinak, nez ze Ti vyrobce support poskytne.

  • Autor

Zdar prďánci, Obamisti (Petrrr), myslivcové (Ozi), kolenožrouti (Motos a Pancho), brejlovky (Pawouk) a fordomilové ;)

 

Dneska jsem měl dát vozidlo do autorizáku, ale sešlo z toho. Napadl sníh a venku byla prosolená břečka. Přece nebudu moje nové autíčko trápit v takovém počasí že? 

 

Ale zítra jedu pochystat zimní kola do Boleslavi ;) Snad to vyjde....

Upraveno od Clint

 

Ale zítra jedu pochystat zimní kola do Boleslavi ;) Snad to vyjde....

A tam ta kola rostou někde na stromech? :kol-138:

  • Autor

No jasný ;)  Se slevou ;)

Pak dej foto, jak je vláčíš vlakem.[emoji23]

  • Autor

Já je budu kutálet ;)

Host
Toto téma je nyní uzavřeno pro další odpovědi.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.