Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Stringo, je to trochu jinak. AAA jsou zloději, pokud jsi blbej a necháš je. Prostě to zkusí.  Pokud je člověk trochu chytrej a obrní se časem, trpělivostí, má vyhráno a výsledkem je spokojenost na obou stranách. Jako já, už jsem s nimi jednal 5-6x, několikrát jim prodal auto a párkrát i koupil. Před prodejí si obšlápnu konkurenci a zjistím cenu. Pak jim dám auto a řeknuu jim, kolik mi kde nabízí a že pokud se dohodneme, musím dostat zákonitě víc. Oni to zkusí, nabídnou méně, já však sedím a usmívám se. nabídnou víc, já však sedím a dál se usmívám. Řeknou, že už víc nedají, já se usmívám a mám se k odchodu. Oni odskočí, přijde někdo jinej a nabídnou o litr-dva méně, než jsem požadoval. protože jsem si ovšem nabídku jiných bazarů u nich slovně nadhodnotil, mám ve finále to, co jsem chtěl a dosáhnu oboustranné spokojenosti.

 

Před koupí v AAA je nutné si obejít jiné prodejce a zajistit si dostatek finančních kalkulací, které si beru s sebou k nim. Pak si sednu, zapálím doutník a řeknu jim o jaké auto mám zájem. Oni si radostně zamnou ruce a začnou předhazovat nehorázné kalkulace. Ale já jen tak sedím a usmívám se. Oni sníží procenta, ale já nereaguji, jen jim to vrátím s úsměvem do ruky a dál sedím. Oni se mezitím vystřídají, přijde někdo jinej a vyjede mi jinou kalkulaci. Já mu řeknu, že se snad zbláznil, pěkně vyndám kalkulačku a ukážu mmu, o kolik přeplatím. Pak zamávám papírama od jiných bazarů a firem a rázem se dostávám do přijatelných mezí ;)

 

Poslední auto (fábka manželce), které jsme koupili byl úžasnej kup. Kromě provozních kapalin jsme nemuseli dát korunu na údržbu a opravu. Všechno super, opravdu spokojenost.

 

 

To víš, že jsem v AAA zažil lidi, co máchali rukama a vykřikovali, že oktávku za tři tisíce raději pošlou ze skály :D :D Ve finále ovšem lidi prodávají doslova šrot, stočené km, auta splácaná ze tří atd atd....Pak se není čemu divit, že AAA nevezmou za tyhle auta na sebe zodpovědnost.

 

 

Já jim šel nabídnou mojí Octu, když jsem chtěl odejít, 3/4 hodiny jsem se s nima dohadoval o tom, aby mi vrátili techničák a klíče, až to došlo do fáze, kdy jsem vytáhl telefon a řekl že jestli do minuty nebudu mít klíčky s techničákem v ruce, volám policii. Asi takhle, možná blbá pobočka v Plzni, možná kreténský personál, ale co mi je po tom. Prostě zkušenost je zkušenost a není to jediný problém co jsem slyšel o Plzeňských AAAčkách

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Holt musíš být drsnější než jsou oni. Asi takto - je to firma jako každá jiná, podnikají zde legálně a doposud jim to nikdo nezakázal. A nakonec, nikdo přece nikoho nenutí tam nakupovat/prodávat. Jak je vidět, tak to za ty léta těm jejich statisícům zákazníků vyhovuje. Kdo chce kam...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak servis brzd hotov, demontáž zadních brzd + čištění a 1100 kč pa, pa, hlavně jim to trvalo 3h, nejsem sice mechanik, ale venku před panelákem bych to možná zvládl rychleji. Seřízení ručky opravdu stojí 120, ovšem já jsem si rozdílu chodu ruční brzdy po seřízení nevšiml. Pořád jde zatáhnout až na 6-7 zubů. při normálním přirozeném zatažení na 5. No ještě, že po konzultaci s mým mechanikem a zkoušce na jeho O2 to bylo obdobné. Jinak bych jim to šel omlátit o hlavu. každopádně chod - délka není jako při novotě. Tam to víc jak na 4 zuby zatáhnout nešlo. Jsem zvědav co si řeknou za zacvaknutí těch pružinek na vnitřní třmeny a napínací páku co jsem objednal. Prý s Passata jedna 100 kč a prý 0,5h práce  :kol-98:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spis mít automat a klacek je největší debilita

K manuálu me klacek nevadí.

No krásná oproti co je v o3

Dyť je to úplně stejný (neříkám, že hnusný). Já v té palubce nevidím rozdíl i výplně dveří vypadají podobně. Hlavně, že to jako OIII má držák na lahve ve dveřích, ale aby si tu lahev vyndal, tak musíš tu flašku kroutit nebo otevřít dveře. Simply clever

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můžete oprášit starou tramvajenku, radí Krnáčová. Tak jsem šáhnul do šuplíku a hle, původní tramvajenka je na světě a dokonce tam mám ještě poslední kupon z roku 2008. :kol-48:  A nebyl svět tehdy lepší? Vždy začátkem prosince jsem se stavil na poště, kde jsem na pokladně (kde většinou nebyla ani noha) v klidu zakoupil roční kupon a dálniční známku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je opravdu super, máte automat. stojíte na křižovatce, máte zařazen na DSG např. D režim. tak musíte stát na brzdě, aby vám auto nejelo. takhle vytáhnete klacek s ruční brzdou a auto furt přidává. takže musíte přeřadit na neutrál... docela opruz-.

 

@michale alespon tam je ta lišta černá lesklá, která je v i golfovi. hned to vypadá o hodně lepši. ano palubovka je dosti podobná už z S2.

http://www.autoforum.cz/predstaveni/nova-skoda-superb-odhalila-interier-pry-definuje-meritka-tridy/

 

@skodaforum no pěkná recence od Filipa Kužele o tom žádná, akorát nechápe pojem lain assistent. ještě si mohl dohledat, že obraz jde odblokovat, potažmo ještě mohl ukázat třeba natáčení světel atd... ale jinak pěkny!

 

@pawouku ten čip to je strašný! nechápu proč nemužou implementovat čtečku prstu a kamery...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dyť je to úplně stejný (neříkám, že hnusný). Já v té palubce nevidím rozdíl i výplně dveří vypadají podobně. Hlavně, že to jako OIII má držák na lahve ve dveřích, ale aby si tu lahev vyndal, tak musíš tu flašku kroutit nebo otevřít dveře. Simply clever

 

To je schválně kvůli bezpečnosti, musíš zastavit, otevřít a pak se napít, aby se nestalo, že někdo bude pít třeba ve stopade na dálnici ;)

 

 

Jinak palubka Supa je stejná jak u O3, resp. ten styl a materiály vypadají podobně. (čili dobře) :D   Po pravdě, čekal jsem u Supa, že to bude větší "pecka", podle těch informací, co jsem zatím slyšel. Ono podle fotky nelze soudit, počkejme na reál ;)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem přijel z MB (jel jsem tam pro zimní kola) a koupil hovno. Byly votrsaný jak samice ve křoví. (po telefonu: nic zásadního, jen malinko od kamínků), přitom šrámy a záseky od obrubáků :D

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak palubka Supa je stejná jak u O3, resp. ten styl a materiály vypadají podobně. (čili dobře) :D   Po pravdě, čekal jsem u Supa, že to bude větší "pecka", podle těch informací, co jsem zatím slyšel. Ono podle fotky nelze soudit, počkejme na reál ;)

Tady nemůžeš čekat nějaký odvaz. Neříkám, že je škaredá, jen je prostě taková normální škodovácká, ve všech modelech skoro stejná.

post-32075-0-43977000-1422969013_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady nemůžeš čekat nějaký odvaz. Neříkám, že je škaredá, jen je prostě taková normální škodovácká, ve všech modelech skoro stejná.

attachicon.gifpalubky.JPG

 

No ta černá bude vypadat  lépe. Ta vojenská mi k tomu nejde ani u O3 ;)  Nevím, proč nemůžou nechat u Laurina s Dementem vybrat barvu interiéru.

 

K těm fotkám: člověk málo znalý (třeba Petrrr - zvyklej na kinderauta) by mohl tvrdit, že je to interiér oktávky ;)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je opravdu super, máte automat. stojíte na křižovatce, máte zařazen na DSG např. D režim. tak musíte stát na brzdě, aby vám auto nejelo. takhle vytáhnete klacek s ruční brzdou a auto furt přidává. takže musíte přeřadit na neutrál...

To ma ale pouze Skoda. U VW a Audi existuje neco jako AutoHold, staci stat chvilicku na brzde a pak sundat nohu z brzdy, auto pozna, ze chcete stat napr. na krizovatce a pak pri seslapnuti plynu brzdu odblokuje a standartne se auto rozjede.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clinte, palubovky bych mohl fotit z očí, dnes jsem prolezl Octu 3, Fábii 3 a Rapida MR15, horem dolem, páč jsem se na servisu při tom 3h čekání na auto nudil (v AS sice dělají dle normy ovšem asi dle normy z 50tých let, když jim vyčištění a seřízení zadních brzd trvá 3h) Asi čistily zubním kartáčkem. samozřejmě prahy okopané jako vždycky, naposled jsem si je utřel sám, příště je to nechám umejt je, rovnou jsem to před chvílí napsal emailem šéfu servisu, pač tam nebyl, že by mechanici a přijímací technici měli krom jiné absolvovat i školení nastupování a vystupování z vozu. Jdu tam ještě v sobotu na ty zpětné pružinky, tak jim to tam za 600/h můžu ukázat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

skodaforum20: protože ta auta mají elektronickou park. brzdu. jinak co psal pawouk je pravda. Elektronická park brzda je největší voser pod sluncem, říkal mi to můj mechanik, když se to vysere, jako že se to vysírá a to často, jsou to rakety. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...