Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

tak ja dorazim,aspon prijdu na jine myslenky. Jinak  mam ze sebou 2500km s RS O3    neco se libilo a neco  sem si rikal zlata dvojka:))

Vloženo (editace)

Budeš muset koupit diesla, to bys takhle zle o O3 RS v benzínu nemluvil ;)

 

Já z toho diesla tedy skutečně nadšenej moc nejsem. Jako jo, do kopce to hamtá zdatně, možná líp jak 1,8, ale to je asi tím krouťákem. Taky rozjezdy jsou snažší, člověk nemusí ani moc opatrně se spojkou. A pak spotřeba o litr níž, což není žádná hitparáda. No a to je vše, pak už jen negativa :D Prostě pracovní nástroj.

Editováno: , autor: Clint
Vloženo (editace)

Buď rád, že ho máš, i v taxi barvě a s hovnama od much na kapotě je dobrej.Já na něj prachy neměl ;)

Editováno: , autor: Clint
Vloženo (editace)

No ono to není jen o výkonu, zapomínáš na obsah a krouťák....Mě by stačila zase ta 1,8 TSI v O3, prej už to trochu vychytali :D....no kdo ví. Pawouk říkal, že to má  zase zeslabené stěny v rámci úspor či co.

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

By mě zajímalo, jestli bude ta 1.4 TSI s ACT. Krouťák? 250 Nm (stejně jako nová 1.8 TSI) v daleko větším rozsahu otáček než u TDI.

  • Pozitivní 1
Vloženo (editace)

Tak ta 1,8 pojede stejně lépe než ta 1,4, ač s navýšeným krouťákem a výkonem....

 

Jo to odpojování dvou válců, to je tedy super věc :D :D

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

Jo, ono je to ale taky i o hmotnosti, nevim presne kolik ho ma ta 1,4 nova mit. Do nedavna platilo ze 1,8 ho mela stejny jako 1,4 a to 250Nm.

Kokto ty na tom FB valis, cekal jsem salodlouuhy rozbor k clanku o odchodu Jeremiho z TG a tvuj velice inteligentni dlouhy komentar bych necekal [emoji3] [emoji3] [emoji3]

Vloženo (editace)

Nikam nedochází

Tak pro skodovku lépe, víc kurvitek co ušetří spotrebu a lidi za to rádi zaplatí

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

Tak ta 1,8 pojede stejně lépe než ta 1,4, ač s navýšeným krouťákem a výkonem....

 

 

Tak to je jasný, jen se to začíná nebezpečně zbližovat. V SIII má ta 1.8 TSI 320 Nm...

Vloženo (editace)

Jojo, četl jsem. Tak ona 1,8 TSI v současném supovi už takové brko nebyla, jako v OII....přeci jen ta větší hmotnost byla znát. Teď by to mohlo na S3 stačit v pohodě.

 

Zkoušel jsem lehkou konfiguraci S3 Ambition s nějakým packetem a pár drobnostma a tím 1,8 TSI a byl jsem na 680tis po slevě od prodejce 10%.

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

Znamy co by majitel Tourana 2.o TDI je nyni nadsen. Zaclo to nenapadne, drobny ubytek chlad. Kapaliny. Nikdo nevedel co by to mohlo byt. Doporuceni cekat az se to vice projevi. Tak po case projevilo. Cesta Hradec Brno nutnost doliti 2litry vody. Foukani do vody. Zaver praskla hlava motoru. Oprava pouze vymena za novou hlavu za 20 tis. Auto ma pritom hodnotu cca 100tis. Proc ta hlava nejde vyvarit? Protoze steny hlavy jsou tak tenky ze by se to palilo jak papir.

Zaver: kdyz uz PD bylo v tomto sizene jak popisuji, jak asi na tom budou Now hitovky s CR. [emoji2]

Vloženo (editace)

Měl tu starou bkd sračku...novější bkd už to nedělali potažmo žádné pak.

Nez supa v 1.8 tak radši tu 140kw naftu na spotřebu....

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo (editace)

Jo, ta asi pojede solidně. Ono i v současném supovi to chtělo naftu těch 125kW, těch 103 byla bída. Jen na takové to kinder ježdění....

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

Pravda, do tohoto typu auta uz dle meho patri nafta vice. Mluvim jako clovek co penize vydelava a nekrade, dane plati a nedelaji na nej 100ky lidi za min. Mzdu.

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...