Clint Vloženo 10. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 10. Březen 2015 on někdo přibyde neboj Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 10. Březen 2015 Sdílet Vloženo 10. Březen 2015 Já ten pátek nesliboval - mám odpolední, takže záleží na tom, kolik bude mít vedoucí lidí, aby mi mohl prohodit směnu..... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 10. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 10. Březen 2015 Přijedeš s Ikarusem Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 10. Březen 2015 Sdílet Vloženo 10. Březen 2015 tak ja dorazim,aspon prijdu na jine myslenky. Jinak mam ze sebou 2500km s RS O3 neco se libilo a neco sem si rikal zlata dvojka:)) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 10. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 10. Březen 2015 (editace) Budeš muset koupit diesla, to bys takhle zle o O3 RS v benzínu nemluvil Já z toho diesla tedy skutečně nadšenej moc nejsem. Jako jo, do kopce to hamtá zdatně, možná líp jak 1,8, ale to je asi tím krouťákem. Taky rozjezdy jsou snažší, člověk nemusí ani moc opatrně se spojkou. A pak spotřeba o litr níž, což není žádná hitparáda. No a to je vše, pak už jen negativa Prostě pracovní nástroj. Editováno: 10. Březen 2015, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 10. Březen 2015 Sdílet Vloženo 10. Březen 2015 To je fakt, ten benzin je oproti tomu naprosto neprustrelne uzasnej, takovej polobuh, kdyz nekde jedu, lide se klani... Obcas me Clinte dostavas tezce do kolen 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 10. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 10. Březen 2015 (editace) Buď rád, že ho máš, i v taxi barvě a s hovnama od much na kapotě je dobrej.Já na něj prachy neměl Editováno: 10. Březen 2015, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 10. Březen 2015 Sdílet Vloženo 10. Březen 2015 Mel si pockat na 1,4 TSI euro 6 a byl bys na tom vykonem na stejno ovsem s benzinovym projevem za jinou cenu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 10. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 10. Březen 2015 (editace) No ono to není jen o výkonu, zapomínáš na obsah a krouťák....Mě by stačila zase ta 1,8 TSI v O3, prej už to trochu vychytali ....no kdo ví. Pawouk říkal, že to má zase zeslabené stěny v rámci úspor či co. Editováno: 10. Březen 2015, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Březen 2015 Sdílet Vloženo 10. Březen 2015 By mě zajímalo, jestli bude ta 1.4 TSI s ACT. Krouťák? 250 Nm (stejně jako nová 1.8 TSI) v daleko větším rozsahu otáček než u TDI. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 10. Březen 2015 Sdílet Vloženo 10. Březen 2015 asi bude, aby byl všude stejnej motor.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Březen 2015 Sdílet Vloženo 10. Březen 2015 To ovšem znamená vyšší cenu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 10. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 10. Březen 2015 (editace) Tak ta 1,8 pojede stejně lépe než ta 1,4, ač s navýšeným krouťákem a výkonem.... Jo to odpojování dvou válců, to je tedy super věc :D Editováno: 10. Březen 2015, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 10. Březen 2015 Sdílet Vloženo 10. Březen 2015 Jo, ono je to ale taky i o hmotnosti, nevim presne kolik ho ma ta 1,4 nova mit. Do nedavna platilo ze 1,8 ho mela stejny jako 1,4 a to 250Nm. Kokto ty na tom FB valis, cekal jsem salodlouuhy rozbor k clanku o odchodu Jeremiho z TG a tvuj velice inteligentni dlouhy komentar bych necekal [emoji3] [emoji3] [emoji3] Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 10. Březen 2015 Sdílet Vloženo 10. Březen 2015 (editace) Nikam nedochází Tak pro skodovku lépe, víc kurvitek co ušetří spotrebu a lidi za to rádi zaplatí Editováno: 10. Březen 2015, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 10. Březen 2015 Sdílet Vloženo 10. Březen 2015 Clinte neporovnavam 1.4 s 1.8 ale 1.4 s 2.0 tdi Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 10. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 10. Březen 2015 Nojo, ale 2,0 má myslím 320 krouťák..... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Březen 2015 Sdílet Vloženo 10. Březen 2015 Tak ta 1,8 pojede stejně lépe než ta 1,4, ač s navýšeným krouťákem a výkonem.... Tak to je jasný, jen se to začíná nebezpečně zbližovat. V SIII má ta 1.8 TSI 320 Nm... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 10. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 10. Březen 2015 (editace) Jojo, četl jsem. Tak ona 1,8 TSI v současném supovi už takové brko nebyla, jako v OII....přeci jen ta větší hmotnost byla znát. Teď by to mohlo na S3 stačit v pohodě. Zkoušel jsem lehkou konfiguraci S3 Ambition s nějakým packetem a pár drobnostma a tím 1,8 TSI a byl jsem na 680tis po slevě od prodejce 10%. Editováno: 10. Březen 2015, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 10. Březen 2015 Sdílet Vloženo 10. Březen 2015 Znamy co by majitel Tourana 2.o TDI je nyni nadsen. Zaclo to nenapadne, drobny ubytek chlad. Kapaliny. Nikdo nevedel co by to mohlo byt. Doporuceni cekat az se to vice projevi. Tak po case projevilo. Cesta Hradec Brno nutnost doliti 2litry vody. Foukani do vody. Zaver praskla hlava motoru. Oprava pouze vymena za novou hlavu za 20 tis. Auto ma pritom hodnotu cca 100tis. Proc ta hlava nejde vyvarit? Protoze steny hlavy jsou tak tenky ze by se to palilo jak papir. Zaver: kdyz uz PD bylo v tomto sizene jak popisuji, jak asi na tom budou Now hitovky s CR. [emoji2] Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 10. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 10. Březen 2015 Nojo, tak 2,0 TDI PD tím byly známé....to byla jejich vlastnost 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 10. Březen 2015 Sdílet Vloženo 10. Březen 2015 (editace) Měl tu starou bkd sračku...novější bkd už to nedělali potažmo žádné pak. Nez supa v 1.8 tak radši tu 140kw naftu na spotřebu.... Editováno: 10. Březen 2015, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 10. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 10. Březen 2015 (editace) Jo, ta asi pojede solidně. Ono i v současném supovi to chtělo naftu těch 125kW, těch 103 byla bída. Jen na takové to kinder ježdění.... Editováno: 10. Březen 2015, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 10. Březen 2015 Sdílet Vloženo 10. Březen 2015 Solidně jak pro koho, každý máme jiné požadavky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 10. Březen 2015 Sdílet Vloženo 10. Březen 2015 Pravda, do tohoto typu auta uz dle meho patri nafta vice. Mluvim jako clovek co penize vydelava a nekrade, dane plati a nedelaji na nej 100ky lidi za min. Mzdu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky