Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

U me jsou naopak patky good, uz jen tim ze druhy den je sobota. Kdyz se pak nekdo vraci v 1 rano domu z caje. Tentokrat ovsem na 90% tez neprijedu z pracovnich i rodinnych duvodu, posledni 3 tydny jsem furt v praci.

Sice je mi jasne ze vsichni chcete ocumovat myho Nota, Clint obzvlast ale pockejte si do priste. Ale ve skutecnosti ho opravdu mam. Nejsem pohatkar Radius. [emoji2]

Jinak Johny ten drzak na sklo je super uz ho mam. Je k tomu i disk kdyby si ho chtel prichycovat ne na sklo ale treba na palubovku. Taky je ale pravda ze jen ten drzak je velikosti mensiho mobilu v neroztazenem stavu. Tedy pokud v nem nemas mobila asi je lepsi to sundat. I kdyz zalezi na sklonu skla a dispozici kazdeho auta. Note v nem drzi perfektne. Hold drzak co pojme 5.7 palc. Phone je logicky vetsi i bez osazeneho telefonu.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to spolu dáme ;)   Já tempomat diesel a ty pojedeš per haxna, dáme na otočku letiště ;)  A ukážeš mi to...

 

Mám zjištěno, že rozdíl mezi nožním ovládáním a tempomatem je naprosto zanedbatelný, co se dálnice týče.

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clinte tak mas asi rozbít vozidlo, vyměním ho s tebou za starou 206ku nebo felicii, usetris na pojistce, obě auta chata ji na drc, spotřeba je stejný a ještě ti jako bonus přidám zimní. Vzhledem k tomu ze neumíš jezdit tak si rozdílu v podstatě ani nevšimnes.

Jo a málem jsem zapomněl ani jedno nejede, vibruje a hluci, takže pro tebe žádný změna a jen budeš mit zpátky benzin :-D

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už jsem nad tím přemýšlel, proč nedosahuji nižší spotřeby, podle mého názoru je to oběma studenýma startama a ustálenou rychlostí 140-150 na tempomat  a poměrně krátkou jednorázovou trasou (33km) Pokud bych jel delší trasu, zřejmě bude spotřeba nižší. Mám vyzkoušeno při tempomatu 130km/h z Jihlavy do Nového Strašecí, spotřeba 5,5/100.

 

Současně rovněž okresky budou krásně snižovat spotřebu, ale to se mě moc netýká...

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak moje udalost s nepovedenym losym testem az na to ze neslo o losa ale o kluka dopadla dobre. Dnes jsem byl vyrozumen PCR ze vynnikem je kluk, ovsem pro jeho vek se vec dava k ledu. Tak ze to dopadlo dobre, az na psychickou ujmu a jak u kluka tak u me a on navic s nacechranou hlavou. Alespon si to bude pamatovat.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi má už taky vypínání válců :D a zřejmě kloboučnickej styl a vítr v zádech  ;)

Ani jedno, ani druhý ;)

 

Už jsem nad tím přemýšlel, proč nedosahuji nižší spotřeby, podle mého názoru je to oběma studenýma startama a ustálenou rychlostí 140-150 na tempomat  a poměrně krátkou jednorázovou trasou (33km) Pokud bych jel delší trasu, zřejmě bude spotřeba nižší. Mám vyzkoušeno při tempomatu 130km/h z Jihlavy do Nového Strašecí, spotřeba 5,5/100.

 

Současně rovněž okresky budou krásně snižovat spotřebu, ale to se mě moc netýká...

Studenýma startama to nebude - pokud okamžitě po nastartování vyjedeš. O kolik vteřin bys dojel později, kdybys jel po celou dobu na dálnici na rovných 140?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale já jezdím rovných 140 ;)

 

Vyjíždím skoro ihned. Jenže třetinu trasy jedu se studeným motorem a pokud by trasa byla třeba 100km, jel bych se studeným motorem jen desetinu trasy a při zahřátém motoru to žere méně, čili by se průměrná spotřeba začala postupně snižovat s délkou trasy na zahřátý motor. Vždyť když vyjíždím, mám tam na studený motor průměr 25 litrů/100km. To se do průměru samozřejmě započítá.

 

Po pěti minutách vjíždím na dálnici  a nasazuji 140km tempomat. Sundávám až na letišti. A průměrná spotřeba je řekněme 6,4/100. Jedu večer nazpátek, profil trasy více do kopce a průměrná spotřeba je za daný úsek 6,8/100. Pak dlouhodobá mi tedy lítá kolem 6,6/100km. Což je naprosto stejný průměr, co jsem měl

na 1,9 TDI 96kW. Ani o chlup méně, či více.

 

Teď mi Honzo vysvětli, jak to tedy snížit, když celou dobu tempomat 140. Musel bych opravdu vyhazovat kvalty z kopce a nebo jet předpisově 120-130.

 

Prostě to potvrzuje mé výsledky z "Clintova testu" a to jsem tehdy jel zpáteční trasu na zahřátý motor.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...