Stringo Vloženo 19. Březen 2015 Sdílet Vloženo 19. Březen 2015 (editace) No já právě přemýšlel, že bych ten svůj původní akorát zařízl podle vnitřní hrany bočnic pezipodlahy, stejnak jí tam nechám už na stálo, používám ten prostor pořád... Akorát jsem chtěl vědět, jak je to řešené originál, jestli nemá širší boky ten koberec, když to totiž uříznu, zůstane pod bočnicí jen cca 15mm s tím plastovým pruhem, tak nevím. Asi to risknu, stejnak mi ten původní potom bude někde ležet a dávat za ten druhý 600,- moc nechce, když můžu zkusit udělat z toho mého... no zkusím a uvidím... EDIT: Pawouku, jestli budeš mít chuť, mohl bys mi někde v ETCE zkusit najít sestavu té mezipodlahy? Já jsem to koupil za pár korun (chyběl mi ten koberec a asi i něco co by mělo držet bočnice vzadu u sedaček), na těch bočnicích jsou zobáčky a ty by měly někam určitě přijít zacvaknout a já nevím kam nebo do čeho. Udělal jsem si jenom dřevěnou lištu na míru mezi bočnice a sesadil to v kufru, ale podle mě to musí být řešeno jinak, já to asi řešit nebudu, tak zadní dodělaná lišta funguje bezproblémově, jen by mě zajímalo jak to má být správně podle ŠA smontované Editováno: 19. Březen 2015, autor: Stringo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 19. Březen 2015 Sdílet Vloženo 19. Březen 2015 ty zobacky tam je na ne hacek pod kobercem Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 19. Březen 2015 Sdílet Vloženo 19. Březen 2015 musím se podívat na to, ale ten háček je na horní straně bočnice, ne na spodní, to by musel být někde háček v bočním tapecu kufru za sedačkama Jak tak koukám na ten e-shop Škodovky... nemáte náhodou, nebo nezjišťoval jste někdo, jestli pasují ty jejich odpadkové košíky i do OII? Docela bych si ho pořídil, když někam jedeme všechno se háže do dveří a já to potom musím kydat ven, tohle by mi ušetřilo čas i nervy... A ty fixátory do kufru na drobné věci, ty by taky nemusely být marné, akorát nevím jestli ten materiál kufru je stejný v OII jako v OIII aby to drželo vůbec Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. Březen 2015 Sdílet Vloženo 19. Březen 2015 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 19. Březen 2015 Sdílet Vloženo 19. Březen 2015 Jo pockej, on to Motos ma rozbite? To je pak jina samozrejme, to pak chapu, ja myslel ze neco meni jen tak preventivne aniz by musel. No jo Pawouku, ty ale netocis do cervenyho. Dnes jsem to ted pri ceste domu zkousel a abych to vubec mohl vytocit do cervenyho musel bych jed na 2ku nevim kolik, coz se mi nechce a na trojku zase taky a to uz jsem taky ve vyssich rychlostech kdy nemam kde a na dalnici to jet 140 na trojku abych jel alespon na 5ti tisicich otackach se mi taky nechce. Proste jezdit normal, nepodtacet a obcas to pri predjizdeni nebo zrychleni vytocit a zadnej stres. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 19. Březen 2015 Sdílet Vloženo 19. Březen 2015 To je rychlost Pawouku ty jo... takže první poznatek je ten, že nový koberec pod tu podlahu se mění až pod sedačky zadní, já jsem ten můj uřízl hned na dně podlahy za sedačkama, což nevadí a k tomu držáku (kam patří ten zobáček bočnice na horní straně u sedaček) to bude asi ta pozice 48 nejspíš to jsem neměl u toho a ani tam nic nemám v autě, takže to by možná chtělo dokoupit a zafixovat ty bočnice, i když moje řešení je vlastně to samé, jen jsem ty bočnice zafixoval deskou mezi sebou... takže asi to tak nechám, drží mi to ten uříznutý koberec alespoň, jen ho tedy musím zaříznout ještě podél, aby šel otevírat bez nutnosti demontáže bočnic... Díky Pawouku, alespoň vím, jak to mají vymyšlené Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. Březen 2015 Sdílet Vloženo 19. Březen 2015 Jo pockej, on to Motos ma rozbite? To je pak jina samozrejme, to pak chapu, ja myslel ze neco meni jen tak preventivne aniz by musel. No jo Pawouku, ty ale netocis do cervenyho. Dnes jsem to ted pri ceste domu zkousel a abych to vubec mohl vytocit do cervenyho musel bych jed na 2ku nevim kolik, coz se mi nechce a na trojku zase taky a to uz jsem taky ve vyssich rychlostech kdy nemam kde a na dalnici to jet 140 na trojku abych jel alespon na 5ti tisicich otackach se mi taky nechce. Proste jezdit normal, nepodtacet a obcas to pri predjizdeni nebo zrychleni vytocit a zadnej stres. Ale točím (například při předjíždění, nebo nájezdu na dálnici, a jinak podle momentální situace a potřeby), ale ne jako kokta, který je schopen jet po Jižní spojce na dvojku (pro mimopražské je tam 80 km/h) . U mě jde dvojka vytočit někam ke stovce, trojka viz obrázek, čtyřka nevím, asi někde kolem 190? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. Březen 2015 Sdílet Vloženo 19. Březen 2015 To je rychlost Pawouku ty jo... takže první poznatek je ten, že nový koberec pod tu podlahu se mění až pod sedačky zadní, já jsem ten můj uřízl hned na dně podlahy za sedačkama, což nevadí a k tomu držáku (kam patří ten zobáček bočnice na horní straně u sedaček) to bude asi ta pozice 48 nejspíš to jsem neměl u toho a ani tam nic nemám v autě, takže to by možná chtělo dokoupit a zafixovat ty bočnice, i když moje řešení je vlastně to samé, jen jsem ty bočnice zafixoval deskou mezi sebou... takže asi to tak nechám, drží mi to ten uříznutý koberec alespoň, jen ho tedy musím zaříznout ještě podél, aby šel otevírat bez nutnosti demontáže bočnic... Díky Pawouku, alespoň vím, jak to mají vymyšlené Ty držáky jsou tam dva, po 85 korunách za kus. Vlevo 1Z0 864 199 Vpravo 1Z0 864 200 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 19. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 19. Březen 2015 Já snad u svého TSI nikdy v červeném nebyl, nebo si to neuvědomuji. Točil jsem motor, ale nikdy do červeného, přišlo mi to zbytečné.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 19. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 19. Březen 2015 (editace) Jo jinak ten termín Čaje na duben....vidím to na pátek 17.4. Když si uvědomím, jak jsem ten motor šetřil a jak se mě odvděčil.....za moji péči. No snad akorát spotřebou a výkonem, že moc nežral a jel po rovině 240 tacho...to ani Stanovi nejede. Jelo to stejně jako Koktovej čipovanej Editováno: 19. Březen 2015, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. Březen 2015 Sdílet Vloženo 19. Březen 2015 Já snad u svého TSI nikdy v červeném nebyl, nebo si to neuvědomuji. Točil jsem motor, ale nikdy do červeného, přišlo mi to zbytečné.... No jo, tu 1.4 je potřeba trošku podržet. Holt menší kubatura a výkon. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 19. Březen 2015 Sdílet Vloženo 19. Březen 2015 Ty to schválně plánuješ na termíny kdy nemuzu, to není jinak možná.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 19. Březen 2015 Sdílet Vloženo 19. Březen 2015 I RS musí občas do červených. Jinak dvojka v červených 90 a trojka cca 150 ;-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. Březen 2015 Sdílet Vloženo 19. Březen 2015 Ono je to u těch TSI podobné, jen ty tam budeš daleko rychleji. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 19. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 19. Březen 2015 Nene, já mám jinak ty víkendy pracovní, tzn, od pátku do neděle dvanáctky (z toho jeden víkend vždy noční) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 19. Březen 2015 Sdílet Vloženo 19. Březen 2015 Pawouku mas pravdu, ja myslim, že máme snad i stejnou převodovku ne? Tak navrhnu ji něj den než patek, ne? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 19. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 19. Březen 2015 No ještě to není stoprocentní, jakmile budu vědět směny, hodím se víc dnů Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. Březen 2015 Sdílet Vloženo 19. Březen 2015 Pawouku mas pravdu, ja myslim, že máme snad i stejnou převodovku ne? Tak navrhnu ji něj den než patek, ne? To určitě ne. Já mám jen do 200 Nm. Ale převodové poměry budou hodně podobné, možná stejné. Předesílám, že středy jsou u mně a bráchy zapovězeny. Zbytek problematický. Ale uvidím, až Clint nahodí nějaké další termíny. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 19. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 19. Březen 2015 Pawouku, do kolika mám já dimenzovanou převodovku? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. Březen 2015 Sdílet Vloženo 19. Březen 2015 Toť otázka, 1.8 TSI má 250 Nm, takže podle toho soudím, že to bude MQ250. Měl bys tam tedy mít MQ250, typ 02S. Anebo taky MQ350. Viz tabulka. Podle čeho se rozhoduje o typu převodky nemám tušení. Jinak kód převodovky najdeš na štítku výbavy. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 19. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 19. Březen 2015 (editace) Tak to asi bude ta 350ka....pokud to číslo koresponduje s krouťákem. Jestliže mám tedy krouťák 320, mám ještě 30 k dobru? Editováno: 19. Březen 2015, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 19. Březen 2015 Sdílet Vloženo 19. Březen 2015 (editace) neřekl bych že je dimenzována pouze na +10% nominálního zatížení, min.podle mě zvládne +30% zátěže, tedy nějakých 400Nm (podle toho jak se dimenzuje všechno u nás ve fabrice, žádný konstruktér by si nelajznul to nechat takto na hraně EDIT: a zkoušky u nás provádíme 50-75% zatížením nad rámec nominální max. zátěže, takže to snese opravdu o dost víc (ale u nás, tak doufám že v ŠA to mají podobně...) Editováno: 19. Březen 2015, autor: Stringo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. Březen 2015 Sdílet Vloženo 19. Březen 2015 Tak to asi bude ta 350ka....pokud to číslo koresponduje s krouťákem. Jestliže mám tedy krouťák 320, mám ještě 30 k dobru? Kecám kraviny, já to bral na tvoji starou 1.8 TSI. Sorry. Už jsem tady z toho zmagořil. Jo, máš tam MQ350. Viz obrázek. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. Březen 2015 Sdílet Vloženo 19. Březen 2015 neřekl bych že je dimenzována pouze na +10% nominálního zatížení, min.podle mě zvládne +30% zátěže, tedy nějakých 400Nm (podle toho jak se dimenzuje všechno u nás ve fabrice, žádný konstruktér by si nelajznul to nechat takto na hraně EDIT: a zkoušky u nás provádíme 50-75% zatížením nad rámec nominální max. zátěže, takže to snese opravdu o dost víc (ale u nás, tak doufám že v ŠA to mají podobně...) To tvrdí čipéři, že je to všechno předimenzované (jistě tam nějaká rezerva je, ale tolik?). Možná bych tomu věřil před x lety, ale dnes, když se šetří na všem? Neplést elektrárnu se spotřebním zbožím typu osobního automobilu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 19. Březen 2015 Sdílet Vloženo 19. Březen 2015 jak říkám DOUFÁM v to, že tomu tak je stále, u nás se taky šetři kde se dá, ale konstruktéři to na sobě nenechají a tak co se nějakým způsobem testuje na tlaky atd. tak to je opravdu stále dimenzované na větší parametry než jsou potom skutečné provozní. Podle mě vyhlášené tunerské společnosti (teď nemluvím o našich čiperech, ale třeba německé specializované dílny), musejí mít nějak zjištěno, proč se dělají STAGE 1, 2 a 3 a kdy už je třeba měnit i komponenty a ne jen měnit mapy v jednotkách Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky