Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

jak říkám DOUFÁM v to, že tomu tak je stále, u nás se taky šetři kde se dá, ale konstruktéři to na sobě nenechají a tak co se nějakým způsobem testuje na tlaky atd. tak to je opravdu stále dimenzované na větší parametry než jsou potom skutečné provozní. Podle mě vyhlášené tunerské společnosti (teď nemluvím o našich čiperech, ale třeba německé specializované dílny), musejí mít nějak zjištěno, proč se dělají STAGE 1, 2 a 3 a kdy už je třeba měnit i komponenty a ne jen měnit mapy v jednotkách  :kol-28:

Já tomu moc nevěřím, otestovat to jako ve fabrice bude stát majlant a i to se výrobcům v poslední době moc nedaří, ale budiž.

 

kokto, ono nejde jen o převodovku a spojku, ale o celý pohonný řetězec, který dostane co proto. Uvidíme, jak to dlouho bez problémů vydrží tobě. ;)

Vloženo

myslíš u těch stage 2 a 3 ne? u stage 1 (chip jednotky a případně větší turbo) podle mě není nutná ani ta spojka, ještě je-li u těch silnějších motorizací

Vloženo

Kód vím. To jen pro info. Můžu se s ním nechat vyfotit.[emoji2] Koukal jsem na Sixtu a tam tuhle převodovku nemá.

Můj závěr je vypustit olej = 2x výpustní šroub + šroub z vydličky a dolít předepsané množství. Jen nevím kolik. Mám 4x4.[emoji2]

Vloženo (editace)

napiš šurimu nebo rolbě(měl si to k tomu němu dát)..... a autorizák to jako neví? nebo sou líny se podívat do návodu(na 100% to tam je)?

 

pawouku co kdyby by proč a takovýhle řeci, takhle přemýšlet ani snad není dobré... x lidí nemělo čip a stejně se jim ty starší verze podělali tak co... když už, tak at pořádně.

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

Já nepřemýšlím, je mi to celkem fuk. Vím, co snese moje převodovka (u této konkrétní je explicitně uvedeno, že je do 200 Nm), vím co umí rozvody a to mně naprosto stačí.

Vloženo (editace)

njn víš vše, ani nevíš jak to testují jak co dělají, nevím to ani já.... označení je jedna věc, papír toho snese... u Volva dnes T6 znamená benzínový 4 válec, D5 znamená taky dieselový 4 válec.... označit si to klidně můžou jako MQ1000....

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

Špatně to čteš, v předchozím příspěvku jsem nic nepsal o označení (to je u koncernu orientační), ale o tom, že je u mé explicitně napsáno do kolika Nm je. A to je sakra rozdíl.

Vloženo

No z meho oboru mohu rici, ze treba vodovod a je jedno z jakeho materialu musi snest pri tlakovych zkouskach 1,5 nasobek provozniho tlaku. To jen pro zajimavist.

SA neverim ani jmeno. To Pawouku ja budu mit stejnou prevodovku ne? Hako ty kdyz mam kroutak nejakych 175Nm.

Vloženo (editace)

No já pro čipování taky nikdy nebyl nadšenej, mám na to názor stejný jako Pawouk. Navíc mě od toho zrazovali kamarádi, co u koncernu pracují jako mechanici a ti by asi neměli problém mi říct "Jo - nic se nestane, je to super, jdi do toho"

 

Petrrr: ty si s tou Amerikou fakt nedáš pokoj.....:D

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

Ja jsem na tom stejne jako ty i Pawouk. U diesla bych se asi nebal, ale u TSI ani nahodou. Ty motory odchazeji i bez chipu tak ptoc bych mu mel jeste pomahat. Zase chipem zvysis ty teploty coz je zase zadouci pozadavek na tu karbonizaci. [emoji2]

Clinte uz jo, nasel jsem rozhreseni, slunce v dusi a kladnou a pozitivni auru. Co ja se budu furt rozcilovat kdyz je to vsem jedno. [emoji2] jinak nyni Autosalon na Prime Cupra

Vloženo (editace)

kam dáváš auto do servisu, tam taky nevíš co se stane a žiješ s tím taky ;)

jj spojka kamarádovi na stejném motoru co měl honza, odešla +- stejných km... neměl čip... turbo mu pak lehlo taky... táta taky na 81kw TDI neměl čip, turbo mu lehlo taky...

aneb ve vaší demagogii jak říkáš si žijte dále, amén a spánem bohem k tomuto tématu ;)

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

Ja nerikam ze chip je spatnej, jen proste mam obavy. Jak jsem psal u diesla bych se nebal.

Pro Haldexaky, ted na tom Autosalonu byla reportaz o Haldexu, vymene oleje, dezen pneumatik u Haldexu atd.

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...