kokta7 Vloženo 19. Březen 2015 Vloženo 19. Březen 2015 tak převodovka ti to většinou dá, spíš to pak chce "sportovní spojku"...
motosman Vloženo 19. Březen 2015 Vloženo 19. Březen 2015 Já těm kódům už nerozumím. Jakou mám převodovku a kolik je v ní oleje?
Pawouk Vloženo 19. Březen 2015 Vloženo 19. Březen 2015 jak říkám DOUFÁM v to, že tomu tak je stále, u nás se taky šetři kde se dá, ale konstruktéři to na sobě nenechají a tak co se nějakým způsobem testuje na tlaky atd. tak to je opravdu stále dimenzované na větší parametry než jsou potom skutečné provozní. Podle mě vyhlášené tunerské společnosti (teď nemluvím o našich čiperech, ale třeba německé specializované dílny), musejí mít nějak zjištěno, proč se dělají STAGE 1, 2 a 3 a kdy už je třeba měnit i komponenty a ne jen měnit mapy v jednotkách Já tomu moc nevěřím, otestovat to jako ve fabrice bude stát majlant a i to se výrobcům v poslední době moc nedaří, ale budiž. kokto, ono nejde jen o převodovku a spojku, ale o celý pohonný řetězec, který dostane co proto. Uvidíme, jak to dlouho bez problémů vydrží tobě.
Stringo Vloženo 19. Březen 2015 Vloženo 19. Březen 2015 myslíš u těch stage 2 a 3 ne? u stage 1 (chip jednotky a případně větší turbo) podle mě není nutná ani ta spojka, ještě je-li u těch silnějších motorizací
Pawouk Vloženo 19. Březen 2015 Vloženo 19. Březen 2015 Já těm kódům už nerozumím.20121118_114950.jpg Jakou mám převodovku a kolik je v ní oleje? KSC, ale to je kód, těch je ovšem mraky. Teoreticky bys tam měl mít 2.3 litru oleje.
motosman Vloženo 19. Březen 2015 Vloženo 19. Březen 2015 Kód vím. To jen pro info. Můžu se s ním nechat vyfotit.[emoji2] Koukal jsem na Sixtu a tam tuhle převodovku nemá. Můj závěr je vypustit olej = 2x výpustní šroub + šroub z vydličky a dolít předepsané množství. Jen nevím kolik. Mám 4x4.[emoji2]
Pawouk Vloženo 19. Březen 2015 Vloženo 19. Březen 2015 Tohle nevím. Zkus kontaktovat libera, nebo suriho. 1
kokta7 Vloženo 19. Březen 2015 Vloženo 19. Březen 2015 (editace) napiš šurimu nebo rolbě(měl si to k tomu němu dát)..... a autorizák to jako neví? nebo sou líny se podívat do návodu(na 100% to tam je)? pawouku co kdyby by proč a takovýhle řeci, takhle přemýšlet ani snad není dobré... x lidí nemělo čip a stejně se jim ty starší verze podělali tak co... když už, tak at pořádně. Editováno: 19. Březen 2015, autor: kokta7
Pawouk Vloženo 19. Březen 2015 Vloženo 19. Březen 2015 Já nepřemýšlím, je mi to celkem fuk. Vím, co snese moje převodovka (u této konkrétní je explicitně uvedeno, že je do 200 Nm), vím co umí rozvody a to mně naprosto stačí.
kokta7 Vloženo 19. Březen 2015 Vloženo 19. Březen 2015 (editace) njn víš vše, ani nevíš jak to testují jak co dělají, nevím to ani já.... označení je jedna věc, papír toho snese... u Volva dnes T6 znamená benzínový 4 válec, D5 znamená taky dieselový 4 válec.... označit si to klidně můžou jako MQ1000.... Editováno: 19. Březen 2015, autor: kokta7
Pawouk Vloženo 19. Březen 2015 Vloženo 19. Březen 2015 Špatně to čteš, v předchozím příspěvku jsem nic nepsal o označení (to je u koncernu orientační), ale o tom, že je u mé explicitně napsáno do kolika Nm je. A to je sakra rozdíl.
Petrrr Vloženo 19. Březen 2015 Vloženo 19. Březen 2015 No z meho oboru mohu rici, ze treba vodovod a je jedno z jakeho materialu musi snest pri tlakovych zkouskach 1,5 nasobek provozniho tlaku. To jen pro zajimavist. SA neverim ani jmeno. To Pawouku ja budu mit stejnou prevodovku ne? Hako ty kdyz mam kroutak nejakych 175Nm.
Petrrr Vloženo 19. Březen 2015 Vloženo 19. Březen 2015 http://www.autoforum.cz/zajimavosti/jedina-skoda-superb-v-usa-primela-americany-myslet-si-ze-je-neco-jako-bmw/
Clint Vloženo 19. Březen 2015 Autor Vloženo 19. Březen 2015 (editace) No já pro čipování taky nikdy nebyl nadšenej, mám na to názor stejný jako Pawouk. Navíc mě od toho zrazovali kamarádi, co u koncernu pracují jako mechanici a ti by asi neměli problém mi říct "Jo - nic se nestane, je to super, jdi do toho" Petrrr: ty si s tou Amerikou fakt nedáš pokoj..... Editováno: 19. Březen 2015, autor: Clint
motosman Vloženo 19. Březen 2015 Vloženo 19. Březen 2015 To je starý. Kdyby poslouchali představení, tak by věděli, že je lepší než Rols. 2
Petrrr Vloženo 19. Březen 2015 Vloženo 19. Březen 2015 Ja jsem na tom stejne jako ty i Pawouk. U diesla bych se asi nebal, ale u TSI ani nahodou. Ty motory odchazeji i bez chipu tak ptoc bych mu mel jeste pomahat. Zase chipem zvysis ty teploty coz je zase zadouci pozadavek na tu karbonizaci. [emoji2] Clinte uz jo, nasel jsem rozhreseni, slunce v dusi a kladnou a pozitivni auru. Co ja se budu furt rozcilovat kdyz je to vsem jedno. [emoji2] jinak nyni Autosalon na Prime Cupra
Petrrr Vloženo 19. Březen 2015 Vloženo 19. Březen 2015 Kokto co ze Arlovi vyletelo? Jak to myslis. CUPRA ST
kokta7 Vloženo 19. Březen 2015 Vloženo 19. Březen 2015 (editace) právě že nic. honzův bejvalej dehet po čipu uplně na odpis, opět čipem za ty jeho km Editováno: 19. Březen 2015, autor: kokta7
Pawouk Vloženo 19. Březen 2015 Vloženo 19. Březen 2015 Není čip, jako čip. A mnoha jiným to zase odešlo. Demagogie. Je to prostě zásah a nikdo nikdy neví, co to udělá.
kokta7 Vloženo 19. Březen 2015 Vloženo 19. Březen 2015 (editace) kam dáváš auto do servisu, tam taky nevíš co se stane a žiješ s tím taky jj spojka kamarádovi na stejném motoru co měl honza, odešla +- stejných km... neměl čip... turbo mu pak lehlo taky... táta taky na 81kw TDI neměl čip, turbo mu lehlo taky... aneb ve vaší demagogii jak říkáš si žijte dále, amén a spánem bohem k tomuto tématu Editováno: 19. Březen 2015, autor: kokta7
Petrrr Vloženo 19. Březen 2015 Vloženo 19. Březen 2015 Ja nerikam ze chip je spatnej, jen proste mam obavy. Jak jsem psal u diesla bych se nebal. Pro Haldexaky, ted na tom Autosalonu byla reportaz o Haldexu, vymene oleje, dezen pneumatik u Haldexu atd.
Doporučené příspěvky