Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Zašátral jsem v regálu a mrknul se, co mi to v autorizáku Škoda prodali vlastně za olej k chrochtákovi na dolejvání (ne že by to bylo tady nutné, ale jsem už z dřívějška částečně postižen dolejváním a nákupy litrových balení oleje).

 

A koukám, on je to Shell....tak asi LL předpokládám, nebo se mejlím?

 

post-32269-0-89386500-1428261374_thumb.j

 

Za flašku chtějí 400Kč....Nevím, jestli je to málo nebo hodně, ještě jsem nekoukal.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže myslíš, že když tam budu tohle lejt, že ok?

 

1000Kč u Shellky a to se vyplatí :D Ten samej asi může bejt i do vašich TSI nebo ne?

 

Jo, je to OK. Stačí se podívat do manuálu. Pro mně ten olej není, já jedu na pevný interval. Ale kdybych se vrátil k flexibilnímu, tak ano - má schválení 504 00.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne, že na pevný krátký interval (15tis) musí bejt LL olej.....to mě moc nepotěšilo, ale tak 400 za litr není zas taková hrůza.

 

Zeptám se schválně v Rakovníku, až tam pofrčím....

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to jako že ten motor nemůžeš provozovat na krátký interval???

 

Ale jistěže můžeš, jen olej bude pořád stejný = LL . Pokud ovšem nenajdeš jiný, ne long life, se schválením VW 507 00. Podle mě takový neexistuje. Ale to bude vědět kokta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

motos tam leje LL sračku, i když nemusí a furt jezdí jak ovce do autorizáku :D  jinak ten shell je ok.

 

Millers oil pro dehety s 507.00(kvuli záruce): nejnovější ACEA C3-12, podobný olej už dělá i mogul nebo kdo.

http://www.millersoils.cz/ee-longlife-5w301?c=453

 

millers oil pro benzíny, ale není problém nalejt do dieselu do 15000km rok(swed z oc klubu to tam leje cca 60000km a dpf ok, já to leju do scouta). už má taky aceu C3-12 (předtím neměl). ale kvuli záruce nemá normu na dlouhy intervaly(o tom je 507.00). 

http://www.millersoils.cz/ee-longlife-5w40?c=220

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stringo je to jednoduchy. Lejt tam muzes resp. Musis to co je prikazano vyrobcem. Rozhodujici je norma, vse ostatni je druhorade. Pokud vyrobce viz. Clint uvadi ze muzes lejt oleje s normou VW 507/504 coz je vseobecne norma pro LL oleje tak ho tam proste muzes nalit a je jedno jaky vyrobce a jaka viskozita. U Clinta uz nyni plati stejna norma jak pro promenne intervaly tak pro pevne. Do nedavna platilo ze pro promene byla norma VW 504/507 zatim co pro pevne stacila VW 505 - tu splnuje vetsina oleju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...