Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Clintovi nedela problem jezdit ve vyhrazenych pruzich BUS ( uz si o tom jednou povidal z PCR), vsak je mezi svymi - cmoudy.

To ze ma Verva diesel cetanove cislo 60 vi snad i moje 14ti mesicni dcera. Na to ze jsi blazen do dieslu je toto zasadni vedomostni mezera. [emoji1]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

[emoji23] To jsi si měl ještě udělat kolečko na kulaťák. Idioti zavedli vyhrazený pruh na Evropské pro bus. Nevim kde začíná, ale končí u Veleslavína.

První úsek by měl být od zastávky MHD Dědina až po křižovatkou s Vlastinou, druhý od José Martího po nádraží Veleslavín... Paltí to Po-pá, od 6 hod do 10 hod a pak od 14 do 19.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petře, když už budeš u Rolbaře, tak si tu klimu nech u něj zkontrolovat, on to taky dělá. Anebo se na to jen optej, mně by to taky zajímalo, kdy to nechat zkontrolovat.

 

Radiusi - doplnění klimy se správně provádí tak, že se celý obsah odsaje a pak se klima naplní správným množstvím chladícího prostředku se správným množstvím oleje. V tomto postupu by měla být i kontrola těsnosti. K tomuto účelu slouží automatické servisní (plnící) stanice.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo Pawouku je to tak, v podstate se to napichne na tu stanici a vse se deje samo a jestli to trva 2-3h. Odsaje se obsah, nejaky cas se meri v systemu vakuum, jestli si ho udrzi, v pripade ze ano tak system je tesny a pak teprve je zahajen proces plneni. Z masiny vyplivne protokol kolik se odsalo, kolik naplnilo atd.

Jo zeptam se ho uz me to napadlo, ale delat si to asi nenecham po 2 letech je to asi jeste zbytecne. Pokud mi rekne neco jineho, necham udelat v miste bydliste je tu jeden servis na toto zameren. Ono to taky neni za 100kc. Neco mi rika ze to je k tisici korun, co jsem tenkrat caloval.

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To já vím, že to není předepsaný, ale ten, kdo do toho dělá, tak má nějakou zkušenost, kdy už je vhodné se tím zavčasu zabývat.

 

Ad eskalátor - to je zase mediální šum, na Dejvické také není a nikomu to za těch asi třicet let nevadilo. Na Veleslavíně původně totiž ani neměl být takovýto přestupní uzel na autobus na letiště... To je všechno Bémovina a Chalupovina... Dnes jsem tam jel poprvé, spíš by se měli zabývat zastřešením těch výstupů - ani jeden nemá střechu, takže když bude pořádně pršet, nateče jim to přímo do horního vestibulu. :kol-44:  Nemluvě o sněhu v zimě...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ještě něco - na tomto "problému" je vidět úplná tupost a nevzdělanost těch novinářů, kteří to stále melou dokola - portýr není nosič zavazadel! Oni ani nejsou schopni si zjistit význam toho výrazu. Portýr je dveřník! Například v luxusním hotelu otevírá dveře limuzín, vítá hosty, vykazuje nežádoucí návštěvníky a v případě, že je potřeba odnést zavazadla, zavolá nosiče...

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale na dejvicke je dostaveny vytah, coz na veleslavine neni, ne?

 

Jinak me to je jedno, vyrah neuzivam a escalator me nijak zvlast netrapi... ;)

Samozřejmě že tam výtah je. To dnes už ani jinak nejde, jen se musí přejít přes přechod... Tyhlety mediální hrátky jsou tak pro tupé ovce. Ono se pak stačí podívat do diskusí pod těmi články...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vytah tam máš na veleslavine, ale 60metru jinde od zastávky na bus :D a není tam ani přechod nic.

 

a jednu mřížku tam máš na odtok, ale až dole :D :D

Tu srandovní mřížku jsem samozřejmě viděl. Tento vstup/výstup je orientován na západ - tudíž převládající proudění a deště tam mají přímý zásah. Jestli se nepletu, tak jsou tam tímto směrem natočeny ještě další dva. Tož pravda, přechodu jsem si nevšimnul, to zjistím až příště. Ale dřív tam byl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kokto, neni to mrizka, ale tzv. Odvodnovaci zlab - Acodrain. Ovsem moudrejsi by bylo ho umistit nahoru aby voda ze shora nestekala po schodech dolu, pokud to ovsem nemaji vyreseno jinak. Dole by ovsem by byl tak jako tak obzvlaste pokud ty schody nejsou zastreseny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nahoře není vůbec nic.

 

a kdy vám to ruské metro dostaví na ruzyn?

 

To ti řeknu naprosto přesně NIKDY! A za to můžou ti grázlové Bém a Chalupa. Měl bych stanici metra kousek od baráku. Teď tam chtějí natáhnou železnici, což není špatný nápad. A právě na Veleslavíně má být přestup na metro.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Samozřejmě že tam výtah je. To dnes už ani jinak nejde, jen se musí přejít přes přechod... Tyhlety mediální hrátky jsou tak pro tupé ovce. Ono se pak stačí podívat do diskusí pod těmi články...

Jj to je klasika ja na to jen nemam čas v poslední době...

A kolik lidí s sebou vláčí MHD takový hovado kufr, jako v té reportáži? To ti turisté nemají na taxi? :kol-32:

Jezdí jich hodně AEckem, přímo z Veleslavín a a předtím dejvice určíte ne jezdili primární s těmito kufry.

Kokto, neni to mrizka, ale tzv. Odvodnovaci zlab - Acodrain. Ovsem moudrejsi by bylo ho umistit nahoru aby voda ze shora nestekala po schodech dolu, pokud to ovsem nemaji vyreseno jinak. Dole by ovsem by byl tak jako tak obzvlaste pokud ty schody nejsou zastreseny.

Jj, taky me to reseni zaujalo. Budu se tam asi.muset dojít podivat svým odborný očkem. [emoji6]
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clinte, Motosi to video na FB s tim ciganem u Kauflandu. Ja bych se nesehnul pro tu tasku, ale hned bych tomu cmoudovi vypalil, on moc dobre vedel proc tu tasku odhodil, aby pozornost soustredil na tu tasku a ne na sebe. Zase mam vysoky tlak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...