Poli007 Vloženo 28. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2011 zdravim vas kolegove. mam takovy mensi problem s moji fabii. mam ji 4 mesice, kupoval sem ji s 173000, ted ma 189000 a objevil se prvni problem. dnes sem mel dojezd na nadrzi asi 120km, tak sem si rekl ze natankuji. tankoval sem u slovnaftu, a po nastartovani ejhle...problem. fabka proste nejede. nebo jede, ale je pridusena. a jak se dostanete nad 2000tis otacek a date plnej plyn,tak auto cuka. zrychluje,ale malo a cuka. a trochu vic kouri, nez kourilo predtim. myslite, ze je to proste spatnou naftou? nebo je nekde problem?(vstriky, turbo, vaha vzduchu,...), auto sem si dnes napichl na diagnostiku a diagnostika vyhodila hlasku P1570 - vim ze to je neco s imobilizerem. chybu sem smazal a uz se neobjevila, ale auto proste cuka. budu rad za kazdou radu. Dekuju mnohokrat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
diego007 Vloženo 7. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2011 Zdravim,presne takovy problem jsem mel taky,kazdej mi rikal ze si mam nechat repasovat Vstriky,ale bohuzel zalezi co tankujes a jak menis naftovy filtr,problem jsem vyresil,ze sundas ventilovy viko,a vyndas konektory od trysek a peclive je vycistis od oleje.....tohle jsem udelal a zatim ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Poli007 Vloženo 11. Srpen 2011 Autor Sdílet Vloženo 11. Srpen 2011 No ja vymenil naftovej filtr a natankoval vervu na benzine. najel sem s tim cca 1000km od te doby a ani jeden cuk. byl spis problem v nafte...je to des ta ceska nafta...kdyby tam nemusely bejt ty bioslozky,tak si vsechny auta vesele chrochtaj a neni s tim tolik problemu...kazdopadne diky za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dan1510 Vloženo 18. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2013 Zdravim,mám takový problém.Mám Fabii I 1,4 TDI 51 kw a stává se mi,že v rozmezí 2000-2500 při prudším sešlápnutí plynu motor zaškube,potom jede zase normálně.Už byl vyměněnej palivák,přetěsněny vstřiky v bloku 013 hodnoty taky v pořádku.Ještě jsem změřil tlak paliva v nádrži kde jsou asi 4 bary tuším,poté ještě jak uvádí výrobce tlak paliva za tandemovým čerpadlem kde na volnoběh jsou předepsaný 4 bary a na 4000 ot. by mělo být minimálně 7,5 baru jenže já mám cca 2 bary.Už jste se někdo setkal s poroblémy s tandemovým čerpadlem nebo se stejnými projevy?Díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.