Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Muze mi tu nekdo prosim objasnit nasledujici jev:

Prijizdim treba k semaforu na cervenou z kopce cca 40km/h.

Uberu plyn, vyradim na neutral, auto dojizdi, nebrzdim, otacky volnobehu cca 1000 rpm.

Pribrzduji a dokud nezastavim tak porad 1000rpm.

Zastavim a otacky se stabilizuji na predpisovych 760rpm.

Mi hlava nebere jakej je rozdil mezi volnobehem auta stojiciho a jedouciho pomalu na neutral. Podotykal ze mam 16/74 AKL. Dik za nazory

Vloženo

Hm, tak máme všichni špatné 1.6, jen bobocop má tu se správnou funkcí.

Vloženo

Spis jde o to, ze bobocop ma mechanicky plyn ovladany lankem. Elektronicky plyn si otacky hlida sam a i ja si myslim, ze je to kvuli tomu, kdyby ses chtel jeste pred uplnym zastavenim znovu rozjet, treba na dvojku - aby se motor nedusil. A mam takovy pocit, ze mi to dela na fabii taky, takze to asi bude normalni.

Galaxy: Pokud nemas el. plyn, tak v tom pripade si to nedokazu vysvetlit ;)-_-

Vloženo
Spis jde o to, ze bobocop ma mechanicky plyn ovladany lankem. Elektronicky plyn si otacky hlida sam a i ja si myslim, ze je to kvuli tomu, kdyby ses chtel jeste pred uplnym zastavenim znovu rozjet, treba na dvojku - aby se motor nedusil. A mam takovy pocit, ze mi to dela na fabii taky, takze to asi bude normalni.

Galaxy: Pokud nemas el. plyn, tak v tom pripade si to nedokazu vysvetlit ;)-_-

No 1,6/74 AKL ma plyn jeste s lankem, ale aby nedoslo k omylu tak dovysvetlim:

I motory s lankovym plynem maji klapku ovladanou elektronicky, ale jen pro regulaci volnobehu. Takze kdyz je lanko v poloze volnobeh, tak elektronika pres servo, ktere je v klapce zasahuje do jejiho ovladani. To se tyka jak 1.6/74, tak 1.6/55. Takze by to vysvetlit slo :) .

Jeste pro Bobocopa: Jde spis o to, ze v 55kW, je uplne jinou starsi RJ. Taky mi nejde do hlavy u toho tvyho kamose s 1,6/74, ze mu to spravila vymena lambdy, Jak ta lambda pozna jestli auto jede nebo stoji nechapu, asi byla fakt spatna. :wacko:

  • o 1 rok později...
Vloženo

mam 1.6/75kw a s tymi otackami na volnobehu je to rovnake, len spektrum je ine, pri pohybe cca 900, pri stati cca 700... mam pocit, ze to je normalne... mozno je to kvoli plneniu noriem EURO4, ale to je len moja sukromna teoria :)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...