Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Muze mi tu nekdo prosim objasnit nasledujici jev:

Prijizdim treba k semaforu na cervenou z kopce cca 40km/h.

Uberu plyn, vyradim na neutral, auto dojizdi, nebrzdim, otacky volnobehu cca 1000 rpm.

Pribrzduji a dokud nezastavim tak porad 1000rpm.

Zastavim a otacky se stabilizuji na predpisovych 760rpm.

Mi hlava nebere jakej je rozdil mezi volnobehem auta stojiciho a jedouciho pomalu na neutral. Podotykal ze mam 16/74 AKL. Dik za nazory

Dela mi to taky a rekl bych, ze to je v poradku. B) Mozna je to pro usnadneni razeni ?

Je to úplně normální.

škrtiaca klapka, podľa mňa to nie je normálne, keď mne to nerobí...

  • Autor
škrtiaca klapka, podľa mňa to nie je normálne, keď mne to nerobí...

Nojo, jenze tu mluvime o 74kW a ty mas asi 55kW, nebo ne?

noa ? 74kW má tiež škrtiacu klapku, bratu... Inak kamoš má 74kW Octavku a on mal tiež obdobné problémy. V servise mu vymenili lambdu a už je OK.

Hm, tak máme všichni špatné 1.6, jen bobocop má tu se správnou funkcí.

Spis jde o to, ze bobocop ma mechanicky plyn ovladany lankem. Elektronicky plyn si otacky hlida sam a i ja si myslim, ze je to kvuli tomu, kdyby ses chtel jeste pred uplnym zastavenim znovu rozjet, treba na dvojku - aby se motor nedusil. A mam takovy pocit, ze mi to dela na fabii taky, takze to asi bude normalni.

Galaxy: Pokud nemas el. plyn, tak v tom pripade si to nedokazu vysvetlit ;)-_-

  • Autor
Spis jde o to, ze bobocop ma mechanicky plyn ovladany lankem. Elektronicky plyn si otacky hlida sam a i ja si myslim, ze je to kvuli tomu, kdyby ses chtel jeste pred uplnym zastavenim znovu rozjet, treba na dvojku - aby se motor nedusil. A mam takovy pocit, ze mi to dela na fabii taky, takze to asi bude normalni.

Galaxy: Pokud nemas el. plyn, tak v tom pripade si to nedokazu vysvetlit ;)-_-

No 1,6/74 AKL ma plyn jeste s lankem, ale aby nedoslo k omylu tak dovysvetlim:

I motory s lankovym plynem maji klapku ovladanou elektronicky, ale jen pro regulaci volnobehu. Takze kdyz je lanko v poloze volnobeh, tak elektronika pres servo, ktere je v klapce zasahuje do jejiho ovladani. To se tyka jak 1.6/74, tak 1.6/55. Takze by to vysvetlit slo :) .

Jeste pro Bobocopa: Jde spis o to, ze v 55kW, je uplne jinou starsi RJ. Taky mi nejde do hlavy u toho tvyho kamose s 1,6/74, ze mu to spravila vymena lambdy, Jak ta lambda pozna jestli auto jede nebo stoji nechapu, asi byla fakt spatna. :wacko:

  • 1 rok později...

mam 1.6/75kw a s tymi otackami na volnobehu je to rovnake, len spektrum je ine, pri pohybe cca 900, pri stati cca 700... mam pocit, ze to je normalne... mozno je to kvoli plneniu noriem EURO4, ale to je len moja sukromna teoria :)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.