Přejít na obsah

Nezapojený N75?


Kvak24

Doporučené příspěvky

Nazdar, prosím o konzultaci

V servisu mi měnili turbo a při převzetí mi řekli, že mi tam dali nějaký novější typ, u kterého už není třeba mít zapojen ventil N75 (viz. foto) teď zhruba po 5-ti měsících mi padla Octa do nouzáku a na diagnostice mi to vypsalo chybu 17958 což je "plnící tlak - regulační odchylka" Příčina: zkrat na kostru, přerušené vedení mezi magnetickým ventilem (N75) a RJ motoru, možné projevy: bliká kontrolka žhavení, nízký výkon, nízký nebo vysoký plnící tlak. Otázka zní: Jak může N75 vykazovat nějakou chybu, když není zapojen a setkal se vůbec někdo z vás s takhle upraveným turbem? Díky

 

Octa rv. 2000, předface 66kW, AGR

post-19847-0-08879900-1374425800_thumb.j

Editováno: , autor: Kvak24
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 4 měsíce později...
  • o 1 rok později...
  • o 4 týdny později...

Zdravím , chci vás požádat  o info , pokud zapnu zapalovaní - (bez startování motoru) a stojím u něj mám slyšet cvakání ventilu N75 nebo ne ? Děkuji za info . OI 2003 ASV 81kW

jo prej to není na závadu... starší ventily to prý dělají

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...