Přejít na obsah

Po výmene ventilu n75 hádže do núdzaku a chybu P2563


Doporučené příspěvky

Zdravím,

 

Dlhší čas som počuval z motorovej časti také "cvakanie", vždy keď sa otáčky príbližili tesne nad 1000 (viz. video). Žiadna chyba v diagnostike nebola a auto sa chovalo úplne normálne.

 

Zistil som, že to robí ventil N75 (1k0 906 627b - Měnič tlaku vedení zplodin), objednal som teda originál VAG a vymenil. Po výmene auto približne po 25km hodí do núdzaku a začne blikať ikonka žhavenia a prestane fungovať turbo. Vždy mi to hodí, keď idem pomaly, nemam nohu na plyne. Diagnostika ukazuje chybu p2563. Čo je však zaujívamé, keď tam vrátim ten starý/povodný tak auto zase funguje normálne a do núdzaku to nehodí. Nemal niekto rovnaký problém? Ďakujem

 

Čo som už skúšal:

  • Skontroloval som podtlakové hadičky, vyzerajú byť v poriadku
  • Myslel som si že som dostal vadný kus, tak som kupil dalši VAG ventil, z inej stránky ale problém je rovnaký

 

 

Editováno: , autor: eptY20
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • eptY20 změnil název na Po výmene ventilu n75 hádže do núdzaku a chybu P2563

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...