Nemo e30 Vloženo 25. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2013 Mám poslední dobou problém s motorem (Octavia 1.8T 4x4 ARX). Asi před třema týdnama jsem jel v noci domů a z ničeho nic najednou vyletěla rafička teploty chladící kapaliny nad 110°C. Od té doby se to pořád opakuje. Prvních cca 10 až 15 km vpohodě a potom se začne motor přehřívat. Na motoru byly dělaný komplet rozvody, termostat, čidlo teploty chladící kapaliny, nové hadice a trubky. I když je teplota nad 110°C, tak se nerozjede ani jeden ventilátor u chladiče (mám klimatronik a při zapnuté klimatizaci jedou oba ventilátory, ale teplota i tak letí nahoru). Horní hadice ke chladiči je vařící a spodní skoro studená, takže mě napadá už jen znovu vyměnit termostat (je tam 2 měsíce), kterej asi neotevírá správně, jak by měl. V současných vedrech je jediná cesta, jak to udržím na 90°C, pustit topení naplno Jinak to topí bez problémů, v oleji ani ve vodě nic není, že by byla třeba prasklá hlava. Už si s tím nevím rady. Nebo je ještě nějaká další věc, která by to mohla způsobovat??? Předem díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 25. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2013 (editace) dle me to muze byt termostat, muze to byt i praskle tesneni.. to ze nemas vodu v oleji a naopak jeste nic neznamena, muze tam byt mala trhlinka, ktera zpusobi, ze cely chladici system nefunguje dobre...muze to byt ale i praskla hlava nekde v kanalku.. kazdopadne cim dyl s tim budes takto jezdit tim hur pro auto i tvoji penezenku... vymontuj termostat a pokdu to jde, jezdi par dnu-tydnu bez termostatu a uviids.. to je asi nejjednodusii co zatim muzes udelat. Editováno: 25. Červenec 2013, autor: JirkaBrno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nemo e30 Vloženo 25. Červenec 2013 Autor Sdílet Vloženo 25. Červenec 2013 (editace) Dá se nějak zjistit, že je prasklá hlava nebo těsnění pod hlavou bez rozebrání motoru? Jak se chová motor s prasklou hlavou nebo těsněním? Asi zkusím vyhodit ten termostat a uvidím, co to bude dělat. Editováno: 25. Červenec 2013, autor: Nemo e30 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 25. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2013 moj nazor na ten termostat... ak by bol zavrety tak hadica do chladica by bola studena, ci ? ked je horuca ,znamena ze to je asi otvorene. skor to cerpadlo, uz to tu neraz bolo... ze sa polamala vrtulka alebo sa zostala pretacat na hriadeli a potom voda stoji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nemo e30 Vloženo 25. Červenec 2013 Autor Sdílet Vloženo 25. Červenec 2013 Cerpadlo tam bylo davany minuly tyden novy, ale stary bylo OK a na zahrivani to zadnej vliv nemelo, chova se to porad stejne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nemo e30 Vloženo 31. Červenec 2013 Autor Sdílet Vloženo 31. Červenec 2013 Tak problém vyřešen. Příčinou byl opravdu zase špatný termostat. Po výměně je vše zase tak, jak má být. Jinak díky všem, kteří se snažili pomoct Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fíla92 Vloženo 28. Červen 2023 Sdílet Vloženo 28. Červen 2023 Jak se ti auto chovalo při popojíždění nebo jízdě do kopce? Taky s tím mám problém, horní hadice od chladiče je vařící, větráky se spouští ale nechladí motor na 90° a když, tak do minuty se to vrací tam, kde to bylo. Zrovna s tím mám jet na dovolenou a doufám, že to bude termostat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.