Přejít na obsah

Nemo e30

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Nemo e30

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak problém vyřešen. Příčinou byl opravdu zase špatný termostat. Po výměně je vše zase tak, jak má být. Jinak díky všem, kteří se snažili pomoct
  2. Cerpadlo tam bylo davany minuly tyden novy, ale stary bylo OK a na zahrivani to zadnej vliv nemelo, chova se to porad stejne
  3. Dá se nějak zjistit, že je prasklá hlava nebo těsnění pod hlavou bez rozebrání motoru? Jak se chová motor s prasklou hlavou nebo těsněním? Asi zkusím vyhodit ten termostat a uvidím, co to bude dělat.
  4. Mám poslední dobou problém s motorem (Octavia 1.8T 4x4 ARX). Asi před třema týdnama jsem jel v noci domů a z ničeho nic najednou vyletěla rafička teploty chladící kapaliny nad 110°C. Od té doby se to pořád opakuje. Prvních cca 10 až 15 km vpohodě a potom se začne motor přehřívat. Na motoru byly dělaný komplet rozvody, termostat, čidlo teploty chladící kapaliny, nové hadice a trubky. I když je teplota nad 110°C, tak se nerozjede ani jeden ventilátor u chladiče (mám klimatronik a při zapnuté klimatizaci jedou oba ventilátory, ale teplota i tak letí nahoru). Horní hadice ke chladiči je vařící a spodní skoro studená, takže mě napadá už jen znovu vyměnit termostat (je tam 2 měsíce), kterej asi neotevírá správně, jak by měl. V současných vedrech je jediná cesta, jak to udržím na 90°C, pustit topení naplno Jinak to topí bez problémů, v oleji ani ve vodě nic není, že by byla třeba prasklá hlava. Už si s tím nevím rady. Nebo je ještě nějaká další věc, která by to mohla způsobovat??? Předem díky za rady.
×
×
  • Vytvořit nový...