Publikováno Srpen 3, 201312 r zdaravim nema niekto skusenosti s nastavenim radenia?dnes som zobral DP nastavoval som a ide to este horsie.skusal som viackrat nastavit a vzdy mi vysli lanka inak.neviem co som robil spatne
Srpen 4, 201312 r Autor iba jednicka,ked chcem zaradit dam paku do lava a hore tak nejde musim paku vratit o asi 0,5-1 cm do prava a uz zaradim Upraveno Srpen 4, 201312 r od zdeno20
Srpen 4, 201312 r nemáš bouraný auto? předpokládám že jsi nastavoval nulovou pozici podle DP. Při výměně převodovky se mi stalo že šla blbě jednička, pak trošku trojka nakonec se ukázalo že je koplá vidlička řazení. Jde jednička přes zuby? není opotřebovanej synchronní kroužek na jedničce? Zkus nastartovat a napumpovat víckrát spojku a až pak zařadit jak se to chová? Pokud ti jde jen jednička blbě a převodovka je v pořádku. Tak asi opravdu jen řazení, všechno zkontrolovat na něm. Jinak mě nic nenapadá. :-(
Srpen 4, 201312 r Autor neni burane ma najazdenych iba 40 000 km takze myslim ze prevodovka bude v poriadku podla mna ide iba o nastavenie
Srpen 4, 201312 r já mám 215 000 km a nic, ale po 40 000 a trápí tě jednička, zkus sundat táhla řízení z toho převodu na převodovce a pak znova udělat tu nulovou pozici jinak mě nic nenapadá, myslím že se tam nejdřív aretuje řadicí páka, zkontroluj taky táhla jestli se někde o něco neopírají, nebo jestli je něco někde nesvírá ne fest, zkontroluj taky řadicí páku zespoda, jináč opravdu nevím,
Srpen 4, 201312 r Autor najprv mam aretovat radiacu paku?lebo podla prirucky sa ma zaretovat najprv paka radenia/na prevodovke/inak som nad tym premyslal ze mi to neslo dobre nastavit prave pre toto
Srpen 4, 201312 r v DP je zjednodušeně, pružiny na táhlech řízení, aretace hřídele řazení, a pak řadicí páka, atd. podle DP
Srpen 4, 201312 r Autor 1,4 mpi prevodovka by mala byt EMH asi bude dobre ked napisem ako som to robil: -stiahol pruziny a zaistil -aretoval hriadel radenia -aretoval radiacu paku -zaistil pruziny a mal som to spatne nastavene Upraveno Srpen 4, 201312 r od zdeno20
Srpen 4, 201312 r to máš starší než já, ty by jsi měl mít cca do 5-2000 auto jak zaaretuješ řadicí páku tak povolit pružina a odjistit páku řazení na převodovce
Srpen 4, 201312 r Autor este jedna vec mozno preto som to nastavil spatne,ked som aretoval radiacu paku tak sa bowdeny pohli bud sa zasunuli alebo vytiahli ,nemal by som pred tym ako ich zaistim natiahnut na doraz a az potom zaistit?
Srpen 4, 201312 r Autor v tom bude asi ten problem ze sa ma najprv aretovat radiaca paka az potom na prevodovke ked sa to urobi opacne tak sa bowdeny rozhodia a nastavi sa to spatne
Srpen 5, 201312 r takže už je vše v poho? myslím že když aretuješ převodovku má být zařezený neutál a pak při aretaci řadicí páky jen lehounce pohneš a zaaretuješ ji,
Srpen 5, 201312 r Autor no uz to nedoriesim lebo to som robil otcovi na aute a ten sa rozhodol skocit do servisu
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.