Přejít na obsah

Zvláštní zvuk z motorového prostoru 1.4 TDI.


Doporučené příspěvky

V 28. 1. 2014 na 23:55, one-z napsal:

PARAMEDIC: to mi je jasné a nevidím do něj ani já :) Vzhledem k tomu, za jak málo to jezdí (myslim celkově, třeba i gumy), tak fabka nejspíš zůstane doma dokud se nerozpadne, doufám hlavně, že v tomto spolehlivém duchu pojede alespoň do 300tkm... Až nebude stačit další 5l kanystr s olejem na dolévání, tak možná pak to budu řešit... Ono se dnes nějaké opravy motoru moc nevyplácí mi přijde. Možná že to bralo od nova, někde jsem se to dočetl, že některá PD ze serie žerou, jiná vůbec, nvm, do 110tkm to byla služebka, pak to koupil známý toho co s tím jezdil a ten se tvářil při prodeji, že doléval taky, ukazoval mi flašku a olej co tam dává.. Dával Repsol.

Aktuálně má najeto 343 tkm, spojka se dělala v 320 tkm, jinak vše s největší pravděpodobností původní. Olej stále žere stejně. Zatím spolehlivý stroj.

Ještě bych asi mohl doplnit, že od 264 tkm je v ní čip.

Editováno: , autor: one-z
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky pridam svy postrehy, nekdy okolo 220k km mi to delalo taky, bylo to ojetou lamelou, oblozeni v urcity vrstve vydava tenhle zvuk, pokud zatim spojka neklouze nechal bych to byt, me zacla do 20k km spojka hodne klouzat, mozna chip tomu pomohl, tak sla ven, pak sem spojky stridal co 50k km az sem se nasral, nechal ji preoblozit organikou a zatim drzi, mam tam 80kw a havne 276nm takze dostava zabrat. Jinak auto ma momentalne necelych 409k km najeto a porad jezdi jak zamlada a olej neni treba dolejvat, vzdycky mezi vymenou mi klesne z cca 3/4 na merce na neco malo pres 1/2. Pricitam to ze sakne pres turbo, tlaci mi to celkem dost, do toho to dost honim i do popcornu.

Jinak pridavam foto pri 400k km, cca dva mesice zpet.

WP_20170104_17_15_41_Pro.thumb.jpg.59a8b1e50f2cc6fa78510b728c416779.jpg

Editováno: , autor: kortyzon
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kortyzone, ten tvůj motor se povedl :)  A natočíš na něm dost ty jo, přes 4 tkm za měsíc, to už není málo, kolik plánuješ na ní najet? Jinak u mé jsou km znát a jako zamlada nejezdí, na výkon asi jo, spotřeba furt dobrá, ale celý hnací ústrojí bude mít už nějaké vůle, na volnoběh sebou trochu trhá asi jak už je vytahanej řetěz, asi hřídel v převodovce dělá hluk, při vyšlápnuté spojce to ztichne, uložení motoru už má asi taky nejlepší za sebou... Ale já jsem hodně kritický v tomhle, na poměry 1,4 tdi na tom asi tak špatně není, když mám možnost občas slyšet nějakou na ulici.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono to bude trasama co jezdim, u me se ve meste moc neohreje, ja spis brazdim dalnice. Motorove je zatim v pohode, spis to nezvlada prevodovka. Uz je po repasu, ale porad to neni ono. Synchrony mi obcas nafackujou, kdyz tam chci zaridit rychlost v otackach. Vibruje, je hlucna, ale co porad jezdi, radi to presne, kdyz se mi povede vyslapnout spojku :-D jak popisujes ten hluk co prestane pri vyslapnuti spojky tak toho sem se zbavil vymenou lozisek v prevodovce. Bylo mi receno, ze to zpusobovalo protaceni se lozisek v obalu prevodovky, resi se to bud nahrazenim lozisek, nebo pokud jsou dobry, vymezovacim krouzkem mezi obal loziska a obal prevodovky. Je to slyset u hodne fabie s TDI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, no vidíš, dobré vědět, na kolik tě vyšla výměna těch ložisek? Jinak synchrony mám asi úplně ok, taky převážně jen dálky a většinou okolo 100 km/h, resp. byly, dvojka v 60 žádný problém nebyl, ale už celkem dlouho podřazuju pouze s pravým meziplynem či se o něj snažím :) , škoda že ten plyn je tak propadlý a brzdy ostrý, při jemným dobržďování to nedokážu ušlapat.

 

Máš seriovou převodovku? Já dřív chtěl delší, ale teď mi přijde, že je to zvolený úplně akorát, ten tříválec je vespod o několik levelů horší než 1,9, takže radši ať to víc žere :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

samotny loziska na cca 5K, jinak prevodovku mam seriovou, naopak mi prijde ze je hodne kratka, nekde okolo1600 otacek mam uz 200 nm takze sily na spodku je dost, ale na dalnici chybi otacky, cim sem starsi, tim vic mam problem jezdit 130 na dalnici, zvlast kdyz konecne skonci omezeni rychlosti a muzes se rozjet :D

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to jsem tušil, že to bude asi hodně peněz, tak to budu muset nechat jak je, až klekne, tak zkusím sehnat dobrou jinou, třeba i z 1,9... Ta by se ostatně mohla líbit i tobě jestli se ti zdá serie hodně krátká. Ona teda je, ale jak jsem psal, už to má něco za sebou a navíc tříválec a možná i trochu moje nároky se zvedly :) ale přijde mi, že se tomu na pětku nelíbí pomalu ani 2000 ot., takže díky krátké převodovce není těžké držet se nad 2000 ot., úplně o krouťáku to u mne není, ale nvm kolik tam mám Nm, změřenou jsem jí nikdy neměl. Nicméně 1,9 jsem měl a na tu se nechytala asi ničím, ježdění s ní mi potvrdilo, že její dlouhá převodovka by asi moc dobrá do tříválce nebyla, musím uznat, že ta 1,9 je o několik levelů dál a do novýho auta bych jedl radši dva měsíce suchý rohlíky a na 1,9 došetřil :D  

 

Už jsme to párkrát domlouvali, ale rád bych tvou fabku viděl :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Pokud se to smí, tak bych přidal poznatek s Ibizou se stejným motorem. Zvuk přesně seděl jako na videu. Vyměněná spojka a je už 3 měsíce klid. Bylo mi řečeno, že to dělají ty tlumící pružiny na lamele. Obložení bylo OK. 

Celkově ta výměna spojky hodně pomohla, zmizely podivný vibrace do pedálů a daleko lépe se to rozjíždí. Doporučuju :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...