Pawouk Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 A proto je důležité vyzkoušet to osobně. Aby se pak člověk nedivil. Jen asi bude problém sehnat příslušnou motorizaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fezoj07 Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 No asi ano.Ja som si 16 tdi dsg musel vyskusat v zahranici :-) na sk a v okoli Uhersleho Hradista som nezohnal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mx6 Vloženo 1. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2014 Tapert, ani jeden motor v Rapidu se nemůže postavit k 2,0 tdi 103kw v sériovém stavu. Možná tak 1,4tsi, ale jen relativně. Budeš zklamaný, pocitově nepojede ani jeden motor jak tvoje TDI. Benzín jednak musíš víc točit a za druhé při předjíždění máš o hodně menší krouťák.. Za sebe: do 1,4 TSI bych nešel, je neúměrně drahá a jen s DSG. Radši bych 1,2 tsi 77kw a nechat načipovat -jako já na 94-95kW což s tou váhou už není úplně marné - nebo 1,6TDI a nechat načipovat na 100kW -to už pojede hodně dobře s obrovským krouťákem. Akorát ty naftu nechceš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MBDusan Vloženo 1. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2014 Motor je nejlepší zvolit podle obsahu peněženky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tapert Vloženo 1. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2014 mx6, dakujem za odpoved, veru naftu uz nechcem, uvazoval som aj nad verziou 1.2, 77kw. Chcem sa ta opytat, ci si mal skusenost aj s touto 1.4 DSG, myslis, ze ten automat tu 1.4 spomaluje? Kto to robil chip? Mas aj ine upravy na motore? Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fezoj07 Vloženo 2. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2014 Preco nechces naftu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tapert Vloženo 2. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2014 3km do roboty, raz za tyzden dlhsia trasa. Momentalne mam, stacilo. V mojom pripade uplne nevyhovujuce... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mx6 Vloženo 3. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2014 Je to samozřejmě i o penězích, pokud máš na 1,4TSI a chceš ho, kup si ho.. Já jsem popravdě s 1,4 tsi v Rapidu nejel, ale kámoš prodejce škodovek říkal že rozdíl mezi 1,2tsi 77kw není moc velký, právě díky těžkému DSG. Vyšší výkon zabije větší váha auta. Mně automat nevyhovuje, ale zas druhý člověk by nechtěl jinak. Sto lidí, sto chutí.. Čip mám od -tpower racing- ale dnes ho dělá moc firem po kabelu. Jinak na motoru nic jiného nemám.. Dá se z toho vyždímat nějakých +-95kW a 220Nm a cena už od 5tis. Pak takovéto auto jede logicky líp než sériová 1,4tsi a ušetřil bys snad 100tis. Ale když koupíš 1,4tsi, dá se načipovat na 110kw a 250Nm -zase lepší. To bys mohl dělat ale se vším, chce si udělat strop. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 3. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2014 Rozdíl hmotnosti rapida s 1.2 a 1.4 dsg je 50 kilo... Ze by to bylo tak dramaticky mnoho, ze by to eliminovalo těch 13kW? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mx6 Vloženo 3. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2014 I 50kg se počítá. Navíc na přední nápravě, bude nedotáčivější než 1,2tsi.. A možná i motor od motoru. Vem si příklad :1,4tsi jen s 92kw a 1,2tsi s 89kw a máš stejné auto. To jsou možné reálné výkony.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 3. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2014 Nijak nerozporuji, že bude mít třeba tršku odlišnějí jízdní vlastnosti .. Jen jsem se pozastavoval nad tím tvrzením v oné citaci neznámého mechanika (či kdo to tam byl zmíněn), že sice ta 1.4 má vyšší výkon, ale ten pohltí těch 50 kilo navíc .) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mx6 Vloženo 3. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2014 Je tam fakt rozdíl podle tabulek nějakých 55kg, myslel jsem tak 100kg. To tvrzení bylo moje že ten výkon pohltí hmotnost, ale co mně říkal ten dotyčný kámoš tak jsou jeho poznatky -realita. Prostě rozdíl není nijak velký ve výkonu, hlavně nestojí za ty prachy.. Ale to je jedno, každý ať si koupí co chce, nebudem slovíčkařit. Snad se půjdu někam svést předváděčkou s 1,4tsi. I když je jich asi hrozně málo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fezoj07 Vloženo 3. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2014 Tak na rovine to moc veľký rozdiel nebude.Chcelo by to vyskúšať v kopci a plne auto.Tam to bude asi cítiť najviac.:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mx6 Vloženo 3. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2014 Tady je to taky psáno v první pasáži o dynamice co jsem v podstatě řekl. Rozdíl není nijak závratný oproti 1,2 tsi 77kw. http://www.autoforum.cz/testy-aut/prvni-test-skoda-rapid-spaceback-mentalista/?3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tapert Vloženo 6. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2014 Pozdravujem po par dnoch, kedze nemam moznost v mojom okoli zohnat na testovaciu jazdu Rapid 1.4 DSG, oslovil som znameho, ktory pracuje u importera VW, Skoda, Audi a zapozical mi na par hodin Golf VI, 1.2 TSI, 77kw DSG. Ano, mali ste pravdu, ze auto nema taky tah ako moja sucastna A3 2.0 TDI ale poviem vam, ze ten motorcek 1.2 sa neda zahanbit, nema problem sa dostat na rychlost 170km/h a pri zosliapnuti plyn. pedalu je to riadne zive auto a mozem v klude povedat, ze v meste sa to auto sprava obratnejsie ako moja pumpa TDI. O komforte tichosti motora a radeni DSG ani nehovorim, to ten pocit zo slabsieho tahu motora totalne valcuje a neda sa to porovnavat s hlukom TDI (o tichosti motora na stupni P alebo N uz ani nehovorim). Takze moje pocity su velmi dobre, neviem teda, ci bude citelny este nejaky narast vykonu pri 1.4 TSI ale tato 1.2 ma urcite milo prekvapila. Mam vsak jednu otazku na majitelov DSG prevodoviek (neviem ci mozem otazku polozit v tomto vlakne). Auto pravdepodobne bolo vybavene asistentom rozjazdu do kopca, resp. aspon tak predpokladam, kedze som si vsimol, ze pri rozjazde v kopci ci uz na D alebo R auto "cakalo" zabrzdene par sekund pokial som zoslapol plynovy pedal. Avsak trosku ma odradzala jedna vec a to ta, ze auto na rovine po zaradeni D alebo R sa zacalo samovolne pohynat. Pocul som o systeme Auto Hold, ktory by mal sluzit prave ako nejaka el. rucna brzda, ze auto stoji pri D alebo R pokial sa nezoslapne plyn. pedal. Citam rozne fora, kde niekto tvrdi, ze Auto Hold a asistent rozjazdu do kopca je to iste, je to pravda alebo nie? Lebo neviem ci kazda DSG ma tuto funkciu ako Golf, na ktorom som sa vozil, alebo fakt mal tento Golf asistent rozjazdu do kopca ale nemal Auto Hold. Mozno je to len zvyk, ale za tych par hodin co som s autom jazdil som sa viackrat prichytil pri tom ako som pustil brzdovy pedal na krizovatke a auto sa zacalo pohynat. Ako je to teda s tymto "problemom" pri Rapide, resp. pri Rapide Spaceback? Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fezoj07 Vloženo 6. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2014 U rapida to funguje obdobne ako na golfe.Cize ak ppustisbrzdu tak sa auto zacne rozbiehat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanysek Kocich Vloženo 6. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2014 Presne tak u pozice D,S ci R se zaradi rychlost jako u manualu kde taky kdyz pustis brzdu a spojku tak se ti auto zacne hybat.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tapert Vloženo 7. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 nasiel som niekde na seat fore, ze v pripade seat-u sa da nakodovat cas "brzdy" rozjazdu do kopca na hodnotu 1 a vtedy auto stoji az do zospliapnutia plynu, neviete ci nieco taketo sa neda nakodovat aj v pripade Rapida? dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fezoj07 Vloženo 7. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 Tak tuto otazku uz by som smeroval do sekcie kodovanie.:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarosu.gr Vloženo 31. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2016 Zdravím, hodlám koupit rapida ojetého rok dva. A pořád nevím jaký motor hlavně tedy jestli benzín či naftu. Auto bude jezdit skoro denně a minimálně těch 50 km. Děkuji za názory :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sněhurka Vloženo 31. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2016 Pokud není přístup k levné a kvalitní naftě, tak benzín. 1,2 Tsi klidně i ten slabší. Na městské, příměstské ježdění bohatě dostačuje a jednou za rok třeba Chorvatsko v plné zátěži zvládne taky. Hlavně najít auto s co nejčitelnější historií. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 31. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2016 no, to je otázka, o kolik je dražší benzín vs diesel. Bohužel teď nevím, jak se pohybujou. Ale počítej u benzínu, že pokud pojedeš lehkou nohou a je profil tratě cajk, na 5,5l se dostaneš také... Chce to jenom spočítat, co se ti vyplatí a co prefereuješ. Někdo chce 6 kvalt a vadí mu zvuk dieselu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MBDusan Vloženo 1. Září 2016 Sdílet Vloženo 1. Září 2016 Také jsou období, kdy je nafta dražší než benzín. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarosu.gr Vloženo 1. Září 2016 Sdílet Vloženo 1. Září 2016 Nafta mi nevadí měl jsem O1 na naftu. Ale přemýšlím jestli benzín.jestli není pohodlnější na údržbu. Hlavně v zimě. Terén je spíše kopcovitý a samá zatáčka. A potom kousek dálnice takže všeho chuť. Srdce mě táhne k naftě ale už není tolik času jako za mlada lítat okolo auta:-))) potřebuji sednout a jet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Effective Vloženo 1. Září 2016 Sdílet Vloženo 1. Září 2016 (editace) Používám jak naftová tak benzinová auta a ono je to těžké, člověk si za pár km zvykne na cokoli a říkat že jedno je lepší než druhé nejde. Mě u nafty pořád vadí ta hlučnost/dunivost... A ještě jedna věc, nevím jak to má Rapid, ale u Octavie s 1.6TDI se nedá moc jezdit v nízkých otáčkách, přijde mi že to musím pořád točit jinak začne dost nepříjemně dunět, ono to možná ničemu nevadí, ale v autě je to dost nepříjemné. Editováno: 1. Září 2016, autor: Effective Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.