Červenec 2, 201312 r tyhle kola sednou i na O III 2,0TDI??? Borec mi říkal,že by už nemusely pasovat kvůli brzdám!V techničáku mám nejmenší možné 16-ky Upraveno Červenec 2, 201312 r od Pawouk Necituj předchozí příspěvek!
Červenec 5, 201312 r Kašlu na to pánové, koupím teda na zimu 16", nestojím o to,aby mi pak pojišťovna dělala problémy,kdyby se náhodou něco stalo.
Červenec 5, 201312 r Autor Používej to co máš zapsané v TP a je to bez debat. 15" bych na auto téhle velikosti už opravdu nedával.
Srpen 21, 201312 r Autor Když je řidič lopata, tak mu nepomůžou ani úzké gumy s hřeby. Nikde netvrdím, že na zimu se musí dávat 17tky, jen aby to dobře vypadlo. Jen tvrdím, že 16" kola jsou pro auto velikosti OIII optimálním minimem jak po funkční, tak designové stránce. Ale každý ať si dává na své auto co uzná za vhodné. Mimoto, kdo jede na hory, má si s sebou vzít zimní výbavu.
Srpen 21, 201312 r Tady řešte jen průměry a materiál ráfků na zimu.Zimní pneumatiky zase zde: http://forum.skodahome.cz/topic/125200-zimn%C3%AD-pneumatiky/
Srpen 21, 201312 r na RS se dají dát prý jen 17" tak to vypadá špatně se zimou..nedá se to někde zjistit, taky bych raději 16"...
Srpen 21, 201312 r Tak zpet k tematu - osobne v zime pouzivam 18" alu Zenith s pneu 225/40 R18 Conti WinterContact TS830P. Ale mozna ze na nadchazejici zimu poridim nove pneu, co to bude se jeste uvidi.
Srpen 30, 201312 r Kluci, budu kupovat O3 1.6 tdi 66kw a jelikož počítám s dodání auta v zimním období, tak musím rovnou koupit i zimní kola. Chtěl bych alu a na netu se dají koupit nový obutý origo alu kola 15 na O2 za slušnou cenu. Budou z O2 na O3 pasovat? Ptal jsem se na to i dealera a ten mi tvrdil, že nikoliv a musím si koupit disky na O3. Ale pokud je rozměr stejný, tak by to pasovat mělo nebo ne?
Srpen 31, 201312 r samo že to pasovat bude... jen je rozdíl v ET a ten je velmi nepatrný...nevim jak 15" ale u 17" jsou to 2 mm
Srpen 31, 201312 r Jenze to neodpovida v TP zapsanym/homologovanym a tedy podvolenym rozmerum. Co to muze prinest je na foru psano jiz nescetnekrat.
Srpen 31, 201312 r OK' teorie je jedna věc, praxe druha.... Možné se mylim, je to o diskuzi... STK ? Aby poznali ET museli by kolo demontovat... PČR ? to samé s tím rozdílem ze na silnici není k dispozici VTP Pojišťovny? neřeší to... leda ze by příčina byla technicky stav a vozidlo šlo na expertizu... Soudní znalci? To souvisí s výše.... saně ze to došlo az sem je mizivá.... Jine me nsnapada... a tím spis když to bude orig disk Škoda se znakem, ani jeden výše to řešit nebude.... Jestli se mylim, příjmů argumentaci....
Září 1, 201312 r Ti, kteří přišli pri nehode o castecne/plne plnění pojistovny, ti to vysvetli. Jsou i zde na foru, treba se i v tomto vlakne ozvou. Takove riziko mi za tech par usetrenych stovek oproti tomu skutecne povolenemu rozmeru/disku fakt nestoji. A ze je to riziko vetsi prave v zime je nasnade. Nejak tomu nerozumim - sice majitele novych aut, jedno zda OIII, Rapid nebo cokoliv jineho, investuji x-set tisic do auta, ale homologovany a tim z tohoto pohledu bezrizikovy disk drazsi o nekolik malo stovek Kč, je jim prilis drahy... No, at kazdy dela dle sveho uvazeni, mne osobne to prijde nepochopitelne.
Září 1, 201312 r Hravec, tak na tohle bych taky rad slysel odpoved. Jak treba na STK poznaj, ze mas kola s nizsim ET o 10cisel aniz by sundavali kolo? Jen ze by jim to prislo podezrely tak sundaj kolo, nebo na to jsou spesl meraky? Ale abych nebyl OT - jsou na zimu vhodny 17" kola? Premyslim, ze bych si Terony nechal na zimu, nebo prodat a koupit 16"?
Září 1, 201312 r Ti, kteří přišli pri nehode o castecne/plne plnění pojistovny, ti to vysvetli. Jsou i zde na foru, treba se i v tomto vlakne ozvou. Takove riziko mi za tech par usetrenych stovek oproti tomu skutecne povolenemu rozmeru/disku fakt nestoji. A ze je to riziko vetsi prave v zime je nasnade. Nejak tomu nerozumim - sice majitele novych aut, jedno zda OIII, Rapid nebo cokoliv jineho, investuji x-set tisic do auta, ale homologovany a tim z tohoto pohledu bezrizikovy disk drazsi o nekolik malo stovek Kč, je jim prilis drahy... No, at kazdy dela dle sveho uvazeni, mne osobne to prijde nepochopitelne. opravdu by mě zajímalo kdo kdy byl krácen na pojistném plnění vlivem jiného ET na discích, pohybuji se v pojišťovnictví od roku 2004 a mám i co do činění s likvidací pojistných událostí z POV i HAV.... ale rád vyslechnu pravdivý příběh.... nikoli jedna paní povídala... ale tady nešlo o: "investuji x-set tisic do auta, ale homologovany a tim z tohoto pohledu bezrizikovy disk drazsi o nekolik malo stovek Kč" - tady šlo o dotaz na to že na O III nejsou ofic. 15 " elektrony! (6J x 15 ET 43) - pokud tedy výše dobře čtu... (Luman 30. srpna 2013 20:55) Upraveno Září 1, 201312 r od Hravec
Září 1, 201312 r Než na průměr disku bych se raději ptal na šířku pneu podle alternativ v TP. přesně tak je to o šířce pneu! není to o průměru disku, neb obvod kola je stále stejný a je jedno zda máš 15, 16 nebo 17" disk dle mého TP na 17" jen a pouze 225/45 R17 (7J disk) - na to bych v zimě nevlezl... a na disk 6J 205/50 - no nevim... krása auta je jedna věc a jízdní vlastnosti na sněhu věc druhá.... samo sebou bude někdo argumentovat, že převážná část zimy jsou mokré vysolené silnice, ale.... Upraveno Září 1, 201312 r od Hravec
Září 1, 201312 r Zase zbytecny drama - ja jezdim uz ctvrtou zimni sezonu na 7,5Jx18" s pneu 225/40 R18 (Conti WinterContact TS830P) a naprosto v pohode, nikdy jsem nemel problem, at v mestech, na dalnicich nebo na horach. Staci mit kvalitni pneu s radne hlubokym vzorkem a mozek v hlave.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.