Johnny Vloženo 3. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2009 Lidičky, po delší době mám závadu, která se hodí do tohohle postu. (OII 2.0 TDI (103 kW)) Delší dobu (řekněme půl roku) jsem si všímal že voda v chladiči trošku ubývá, za tu dobu jsem tam dolil dohromady cca půl litru. Při doplňování jsem si všiml, že i při ohřátém motoru můžu víčko otevřít, aniž by unikl v podstatě jakýkoliv tlak. Když mi před cca dvěma týdny začala voda ubývat mnohem rapidnějším tempem (Začalo být vedro:), vzal jsem auto do servisu, kde mi soustavu natlakovali, ale žádný únik nenašli. Stejně tak olej byl podle jejich slov normální. Vzal jsem si teda alespoň nové víčko, abych zkusil, jestli se voda nevypařuje právě přes špatné těsnění v něm, ale zdá se, že to nepomohlo. A včera se mi rozsvítila kontrolka emisí, což mě dost vyděsilo, protože to poukazuje na horší scénář. Pokud to tedy spolu souvisí. Nevíte někdo, jestli teoreticky může mít tohle spojitost? Kam by voda mohla unikat, aby to ovlivnilo tahle čidla? Díky za info. Ptám se proto, že už mnohokrát mi pomohlo (s Fábií nebo teď s OII) poradit se nejdřív tady a vědět tak o problému v podstatě víc, než oni v servisu ) Btw.: U Fábie jsem byl zvyklý jezdit s rozsvícenými korntrolkami emisí a elektroniky motoru pravidleně třeba po čtvrt roku, kvůli opakující se a identifikované jednoduché "závadě" Ale tady si netroufnu odejct od baráku, protože ubývající voda a svítící kontrolka najednou.. to mě děsí.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martas1 Vloženo 20. Květen 2010 Sdílet Vloženo 20. Květen 2010 Nazdar mam uplně stejny problem co stím jak to u tebe dopadlo dík martas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.