miklisek Vloženo 26. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2013 Jak jsem avizoval ve svém tématu "Mikliskovo TSI-čko", začaly mě drnčet na cca 2000km plasty horního nastavitelného vedení pásů. Drnčení se ozývalo z oblasti "šupny" hlavně na souvislých nerovných površích - dlažební kostky a hrubý beton nebo asfalt (např. R10ka a D11), kdy auto vlivem celkově tvrdého nastavení a 16" kol chytne nějakou rezonanci. Naštěstí zatím drnčely jen ty "šupny" a nic jinýho v interiéru. Problém se zhoršoval s narůstajcímí rozdíly teplot ráno a přes den. Takže první část řešení byla na ŠA a autorizovaném servisu. Vyřešeno to bylo na reklamaci v rámci záruky pomocí textilní izolační pásky do rybiny vedení "šupny". Vlevo u řidiče to bylo dostačující řešení, vpravo "šupna" začala drnčet po 100km. No protože jsem puntičkář, to řešení mě nestačilo a šel jsem na věc sám. Koupil jsem samolepící černý velur a oblepil jsem vnitřní styčné plochy panelu B sloupku, "šupny" a tlačítka. Sice jde mechanismus víc ztuha, ale to zas tak nevadí, protože pásy máme nastaveny do střední polohy a nešïbujeme s nimi.Teď je teprve ten pravý klid na palubě. Fotky nepotřebují komentář. Sablona tlumeni RAPID.pdf A protože je horní panel B sloupku ve svém spodním uchycení (pružná spona + plastová zacvakavací packa) už kapku volnější (už byl totiž 3x demontován), na spodní lem jsem pro jistotu nalepil 15mm široký pásek, tlumící přesah přes spodní panel. Dokonce to tak vypadá, že v plastu na něj odskok je už vytvořen...... co by kdyby..... 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 27. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2013 Fajne, šikula. Ten velur jsi koupil kde a za kolik? Dělal jsi nakonec obě strany? A ten celej plast s tou šupnou jsi z toho B sloupku jen odcvakl nebo to chce nějaký fígl? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 27. Srpen 2013 Autor Sdílet Vloženo 27. Srpen 2013 (editace) Velur koupen zde http://www.fototapety.cz/42817-velur/59821-samolepici-velur-odstin-cerny-sire-45-90cm-delka-role-1-a-5m/ Dělal jsem oba sloupky. Šupna i tlačítko jde vycvakat z vedení poměrně dobře, plasty jsou měkké a poddajné. Editováno: 27. Srpen 2013, autor: miklisek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 27. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2013 DÍKY ALE ODKAZ NEFUNGOVAT, NĚJAKÝ ERROR. A ostatní odpovědi na mé otázky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 27. Srpen 2013 Autor Sdílet Vloženo 27. Srpen 2013 Už by odkaz měl fungovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
muscus Vloženo 30. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2013 Ono mě to taky drčí,pořád hledám, asi to bude ono, Dík ,dobrá práce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 30. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2014 Ten kryt sloupku jsi sundal jak, škodovácká klasika chytni a trhni? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 30. Říjen 2014 Autor Sdílet Vloženo 30. Říjen 2014 (editace) Žádný násilí! Odtáhnout těsnění dveří vpředu, lehkým tahem za kryt se plastový plochý čep se vysune z protikusu na sloupku. Pak dlouhým plochým šroubovákem, strčeným směrem zepředu, zapáčit úplně vzadu, aby se odcvakla ta kovová spona. Potom to jde vysunout z horních úchytů dolů už dobře. EDIT: Nejprve vyloupnout krytku s nápisem AIRBAG a vyšroubovat torx. Editováno: 14. Duben 2015, autor: miklisek 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
droob Vloženo 25. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2014 Žádný násilí! Odtáhnout těsnění dveří vpředu, lehkým tahem za kryt se plastový plochý čep se vysune z protikusu na sloupku. Pak dlouhým plochým šroubovákem, strčeným směrem zepředu, zapáčit úplně vzadu, aby se odcvakla ta kovová spona. Potom to jde vysunout z horních úchytů dolů už dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2014 1. Necituj přímo předcházející příspěvek - porušuješ pravidla fora. 2. Kde je tvůj příspěvek? Kromě nesprávné citace tam nic jiného není. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 14. Duben 2015 Sdílet Vloženo 14. Duben 2015 Miklis, tak jsem se pustil také do rozebírání, spodek se mi povedl, ale vršek v místě té záslepky Airbag se asi taky musí povolit nějaký ten šroub ne? Tedy ten nápis airbag je opravdu jen záslepka? Jak jí vyloupnout a nepoškodit. O tom si tady nepsal, nutnosti povolovat šroub, jsem si všiml až te´d z tvých foto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 14. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 14. Duben 2015 Chce to tenký šroubováček a krytku vyloupnout ven, pod ní je torx. Když se koukneš hodně zblízka, tak na jedné straně krytky je malé vybrání právě pro vypáčení (nepamatuju se ale na jaký straně). Jo a krytka drží na jakémsi ocásku, takže úplně nevypadne. Asi aby nevyletěla ven, když bouchne hlavový airbag. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 14. Duben 2015 Sdílet Vloženo 14. Duben 2015 Aha, super, díky. Ptám se právě pro sicher, abych si někde ten airbag neodpálil nebo něco někde neulomil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 14. Duben 2015 Sdílet Vloženo 14. Duben 2015 No, tak jsem to rozebral, lehce jsem se zapotil, ale kupodivu nic neurval ani nezničil. Po odendání celého toho plastu s tou šuplerou a hraní si se zavěšením pásu ke karoserii s tím nastavovacím mechanismem jsem zjistil, že to klepe celé když s tím člověk zavrtí do stran atd, ačkoliv je vše dotažené, jak uchycení toho průvlaku pro pás, tak následné uchycení pruvlaku k tomu nastavovacímu mechanismu co jezdí v té kolejničce nahoru dolu, pak se nemůžu samozřejmě divit že to v tom sem tam klepne, mně přímo u hlavy, tak že sice hezké, že mám nastavovací pásy, ale možná bych bral raději na pevno (jak to má Leon) a neťukalo mi tam furt něco. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.