bobocop Vloženo 13. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 13. Září 2013 včera som absolvoval takuto jazdu do kopca a žiadna zmena, zajtra to premeriam a znova hodím na VAG, ak nebude žiadna zmena kúpim novú sondu, dúfam už len, že tam je chyba ak namerané hodnoty budú OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 15. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 15. Září 2013 tak som to premeral, je tam 0,45 mV pri zapnutom zapalovaní. Vrátil som späť starú lambdu a výsledky : Viď prílohu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chase Vloženo 15. Září 2013 Sdílet Vloženo 15. Září 2013 podle grafu to vypada ze regulacni smycka lambda sondy je uzavrena, jinymi slovy lambda spravne osciluje chuda, bohata a projev motoru? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 15. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 15. Září 2013 slabý ťah, lepšia spotreba.... čo to znamená, že je regulacní smyčka uzavrená? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chase Vloženo 15. Září 2013 Sdílet Vloženo 15. Září 2013 mel jsem na mysli ze uz lambda regulace normalne funguje, ve VAGu jsi nameril jakou nejvyssi hodnotu ve 3. poli? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 15. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 15. Září 2013 bolo to do 1 V ale keď som pridal plyn, krivka vyletela vysoko cez celé pole na VAG SCOPE, ale v okienku bola hodnota len do 1 V. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chase Vloženo 16. Září 2013 Sdílet Vloženo 16. Září 2013 jezdi s tim a uvidis jestli to vyhodi nejakou dalsi chybu ohledne signalu lambda sondy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndrejBa Vloženo 8. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2013 (editace) Ahoj mam Octavii 1, 1.6i 75kW prestavenou na LPG, nejdrive mi jen obcas vyskocila kontrolka motoru, ale dnes uz sviti v podstate porad. Zavady vypsane z VAGu jsou tyto: 16 522 Sonda2 Napeti prilis velike sporadicky 16 555 System odmerovani paliva System prilis chudy 16 686 Valec2 Zjisteno zapalovani vynechava v priloze jsou vypisy z VISu a co jsem nameril v Merenych hodnotach skupiny 030 a 031 na zaklade prispevku vyse jsem take meril Lambda sondy pred i za katalizatorem L1=3,5ohm, L2=9,2ohm nevite nekdo co bych mel delat dale? U lambda sondy pred katalizatorem vyrobce uvadi vymenu po 160 tis km, ja mam 190 tis najeto, ale ve VAGScope se lambda tvari jako dobra tak bych ji nechtel menit zbytecne. Lambda za katalizatzorem ma vydrzet 250tis u posledni zavady jsem kontroloval svicky a vymenil kabely, ale jedine co se stalo je ze to zacalo skubat v nizkych otackach nez se motor ustali, jinak pocitove necitim zadne zavady, krome te kontrolky na palubce. predem dik za rady octavia.doc Editováno: 8. Říjen 2013, autor: OndrejBa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndrejBa Vloženo 8. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2013 (editace) tak jsem zjistil, ze mam problem s kostrou u obou lambdasond. U te pred katalyzatorem je napeti pri zapnutem zapalovani 4,6V a pri nastartovanem motoru 1,6V. Kdyz pripojim zarovku tak pri startu trosku zasviti a jakmile klesnou otacky na volnobeh vlakno pouze zhne v pravidelnych pulsech. U te za katalyzatorem je 0V a zarovka vubec nic nedela Kdyz jsem zarovku (u obou sond) ukostril na dvere tak krasne sviti. Pojistku 43 jsem kontroloval, ma 13V. Zemnici kabel od obou sond vede primo do ridici jednotky motoru na konektor T81a. Pokud jsou sondy odpojene, oba kabely jdou propisknout merakem od konektoru sondy ke konektoru RJ motoru a nejsou spojeny s kostrou. Kdyz pripojim sondu (plati u obou) tak se od konektoru T81a (odpojeneho od RJ) propisknu az na kostru. Nevite nekdo kde je problem? Lambda sondy vypadaji v poradku. dik Editováno: 10. Říjen 2013, autor: OndrejBa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chase Vloženo 19. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2013 Kdyz pripojim sondu (plati u obou) tak se od konektoru T81a (odpojeneho od RJ) propisknu az na kostru. Az do toho zjisteni bych rekl ze je vse vporadku. Vyhrivani ridi primo RJ pripojovanim kostry (stridou 0%-100%), to co ti ukazuje voltmetr je nejspis nejaka stredni hodnota, ktere se moc verit neda. Me napada zkontrolovat vstrikovace pripadne tlak v palivove liste, regulator tlaku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndrejBa Vloženo 22. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2013 tak mam vymeneny LPG vstrik, motor jde o poznani lepe a vetsina chyb z VAGu zmizela. Dokonce mi vcera i kontrolka sama od sebe zhasla. Nicmene chyby 16522 - rada1 sonda 2 napeti prilis velike Sporadicky 16555 - rada1 rada1 system odmerovani paliva System prilis chudy tam jsou porad. 16 555 asi souvisi s LPG a nejspis se ji jen tak nezbavim, ale co ta lambda sonda? Pisou ze mozna pricina je zkrat vedeni k lambda sonde na kostru. Meril jsem to a pokud tam ta lambda neni pripojena tak je to ok. Po pripojeni je to spojene s kostrou. Ale je to stejne u obou lambda sond tak nevim. JAK BYCH MEL KONTROLOVAT TY VSTRIKOVACE A TLAK V PALIVOVE LISTE, EVENTUELNE REGULATOR TLAKU? jeste dodam ze uz jsem kdysi mel i chyby 16 514 rada 1 sonda 1 el zavada v obvodu 16 520 rada 1 sonda 2 el zavada v obvodu Sporadicky predem dik za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 31. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2013 Ondrik vsak to je normalne ked mas sondy odpojene tak to nemozes mat spojene s kostrou a ked ich zapojis tak kostra je tam pretoze sa uzatvara cez lambda sondu to mas v poriadku . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarkusDelRey Vloženo 24. leden 2016 Sdílet Vloženo 24. leden 2016 Ahojte vcera kedze vcera mi dvakrat začali lietat otacky z 800 na 300 opakovane kazdu sekundu pozrel som dnes pamat zavad vcds- kom a nasiel som len chybu bohatu zmes na prvom valci,obcas sa stane ze motor mi na krizovatke pri viradeni rychlosti zhasne, na lambdu napatie ide a odpor na lambde je 09.5 je to ok? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 2. Únor 2016 Sdílet Vloženo 2. Únor 2016 Markus nemas DP? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.