unihoxis Vloženo 13. Září 2013 Sdílet Vloženo 13. Září 2013 Zdravim, potřebuju rychlou radu. Včera jsem měl auto v servisu kvůli turbu, který mi vypíná. Říkali že měnili váhu vzduchu. To, že se pořád vypíná by mě ani tolik netankovalo, kdyby se mi dneska při cestě do plzně (100 km) nezačlo auto přehřívat. Cestou teda nic nehlásilo, ale rafička byla výše než obvykle, tak ve 3/4 (dříve jsem jí snad nedostal přes půlku). A když jsem jezdil po Plzni tak to vylítlo až do červenýho a kontrolka začla pískat, tak jsem zastavil a čekám. Voda tam je, olej tam je, ventilátor se točí, fakt nevim ... Nějaké nápady? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 13. Září 2013 Sdílet Vloženo 13. Září 2013 Čerpadlo. Kdy byly měněny rozvody a bylo měněné i čerpadlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
unihoxis Vloženo 13. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 13. Září 2013 Ani ne měsíc zpátky byly dělaný komplet rozvody i s čerpadlem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hondavtr Vloženo 27. Září 2013 Sdílet Vloženo 27. Září 2013 Pokud je vodní čerpadlo v pořádku tak je v háji těsnění pod hlavou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco gti Vloženo 29. Září 2013 Sdílet Vloženo 29. Září 2013 aky motor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 29. Září 2013 Sdílet Vloženo 29. Září 2013 sme v sekcii 1,9TDI,takže asi ten...teda ak si nepomýlil sekciu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sakin Vloženo 8. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2013 No, zaseknutý termostat dokáže tiež pekne potrápiť - osobná skúsenosť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raven1 Vloženo 28. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2013 No já bych se podíval na tu vodní pumpu,stalo se mi,že neoriginálka se protočila a zabrala jenom sem tam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
El Barto Vloženo 29. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2013 Řešil jsem obdobný problém cca 3 roky zpátky,neříkám,že to je ten samý problém,ale jedna z možností. Zničeho nic se to začalo přehřívat ručička letěla po chvilkové jízdě dost rychle nahoru až do červenýho. Paradoxně pomohlo až zapnutí topení na max.Teplota šla okamžitě dolů.Nejdřív to vypadalo pouze na vadné čidlo teploty,ale výměna nepomohla.Nakonec jsem musel měnit řídící jednotku ventilátoru a od té doby OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.