Přejít na obsah

El Barto

Uživatel
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení El Barto

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Ahoj všichni, měl bych dotaz jestli je nějaký rozdíl v délce zadních pásů u Octavie 1 ,např. dle roku výroby nebo výbavy popř.rozdíl mezi kombi a krátkou verzí, kvůli zapnutí autosedačky Cybex Palas Fix. Např u O2 je pás delší a snáž mi jde zapnout.. Je nějaká norma,která určuje délku pásů? Díky za Info
  2. Řešil jsem obdobný problém cca 3 roky zpátky,neříkám,že to je ten samý problém,ale jedna z možností. Zničeho nic se to začalo přehřívat ručička letěla po chvilkové jízdě dost rychle nahoru až do červenýho. Paradoxně pomohlo až zapnutí topení na max.Teplota šla okamžitě dolů.Nejdřív to vypadalo pouze na vadné čidlo teploty,ale výměna nepomohla.Nakonec jsem musel měnit řídící jednotku ventilátoru a od té doby OK.
  3. El Barto

    Zámek dveří

    Ahoj,díky za info...Vše co jsem potřeboval jsem našel a pročetl.je fajn,že se člověk zase dozví něco navíc o svém autě ... co do té doby nevěděl, zvlášť,když je v tomhle oboru úplný zelenáč.. Každopádně konečně jsem sehnal číslo jednotky,kterou potř..vyměnit 1Z4 959 801B 05S , na původní není číslo již možné rozeznat.Novou mi nabídly ve Škodovce za 5600,- což mě přijde docela dost.Kdyby někdo sehnal starší,ale hlavně funkční - bez shnilých Pinů tak mi písněte a proberem možnosti odkupu...popř.rovnou výměny..
  4. El Barto

    Zámek dveří

    Ahoj všichni,nevím jestli jsem se přesně trefil do tématu,ale nic podobného jsem zde nenašel.Mám následující problém:Nejprve mi přestala fungovat signalizace otevřených dveří + stropní lampička..Jak jsem se zde dočetl nejčastější závada mikrospínače..Knoflíček b\l uplně rozpadlý a tím pádem nespínal.Připomínám, že se ještě k tomu občas přidalo nefunkční otvírání zámku LP dveří přes DO.Dělalo to většinou,když byla venku větší vlhkost.Většinou se zámek otevřel až na 2x, ten samý problém byl i se zavřením.Když se zámek zavřel přes DO tak kontrolka neblikala.Musel jsem vždy odemknout a zamknout manuálně klíčem.Poté opět v pohodě blikala a zámek byl zamklý. Po výměně mikrospínače u mého jinak šikovného mechanika,problém přetrvává. Rozhodl se tedy ještě rozpojit,nevím jestli to řeknu přesně,ale svorkovnici s piny u "Motorku ovládání stahování" .Na kterém byli zaoxidované kontakty a dokonce 3 piny úplně uhnilé. Je možné,že na nefunkční zámek může mít vliv onen motorek.Mechanik něco říkal že to je "zároveň" jednotka ovládání oken.Momentálně jsem ve stavu,že na dálku zamknu všechny dveře mimo LP.Ty musím pouze manuálně a kontrolka zavření dveří nebliká. Měl by někdo nějaký nápad čím by to mohlo eventuelně být popř jak přesně fungují jednotlivé mechanismy ve dveřích.Mám Octavia 1.9TDI 81KW rok výroby 2000 před face.Přivítal bych i detailní nákres jednotlivých komponent dveří..Nebo eventuelně pokud by mi někdo poslal výpis jedn.dílů s ETKY,když bych zaslal VIN kod.. Díky Bob
  5. El Barto

    TDI nestartuje

    Tak auto spraveno.... Rozděláno,proměřeno,pohýbáno,vyzkoušeny volné kontakty a nakonec vyčištění všech kontaktů (prý zasraný a některý zaoxidovaný jak prase...) .Po následném zapojení se ihned budíky rozjeli jak mají.Jinou závadu prý nenašli...Provoz ukáže zda to bude 100% OK. Díky všem za rady...Ušetřil jsem jistě nemalé peníze za případný spoleh na "autorizované" servisy,kteří by hned měnily všechno aniž by něco pořádně vyzkoušeli včem daná závada vlastně je...
  6. El Barto

    TDI nestartuje

    Ahoj já dnes měl na Octavě ten samý problém...po napojení na VAG psal chybu : Řídící jednotka zablokovaná imobilizerem.... Ví si někdo s tímhle rady?Zkoušel jsem i druhý klíček a nic...stejný problém.... Baterka je OK,pojistky taky,ale budíky(hodiny,ukazatel kilometrů a stav paliva) ne a ne se rozjet,prostě mrtvo.. Díky za info...
  7. Vodní čerpadlo měnily zároveň u rozvodů co jsem dělal na podzim.Termostat je OK....... Už snad konečně na to přišly čím to je.........Je prý vadný kabelový svazek co vede s řídící jednotky směrem k ventilátoru.Nedá čidlu povel,aby seplo ventilátor... Tak doufám,že to už konečně bude tím.....
  8. Já už jsem úplně bezradnej.....auto ve 3 servisech a nikde nemůžou pořád přijít na to co je.......Všechno prý je jak má být.Vyměnily termospínač,proměřily kontakty,pojistky OK,čerpadlo funguje taky,topení topí,ale ventilátor se ne a ne rozběhnout.Funkční je,ale pouze , když je seplá klima,jenže takhle se fakt jezdit nedá....... :help: Nejradši bych ho nechal sešrotovat........
  9. Takže,neběží ventilátor. Pojistky jsou v pořádku. Zadřený motorek snad nebude,když se volně otáčí (zkouška),ale mechanik nejsem.Dneska dávám do jinýho servisu,takže uvidíme co v tom bude přesně-dle telef.rozhovoru s mechanikem to vidí na termospínač nebo zaoxidovaný kontakt.
  10. Nevím přesně nejsem si jistý..Zkonstatoval pouze,že je termostat v pořádku.
  11. Ahoj,mám Octavii 99r.v.1.9 TDI 81kw Před nedávnem se my vyskytl problém s přehříváním. Při jízdě po rovince a zařazené 5. cca kolem 100km/h náhle začala stoupat teplota nad 90 stupňů a pomalu se sunula do prava až k červené hranici.Po uvolnění pedálu a snížení rychlosti na cca 50km/h začala pomalu klesat.Kontaktoval jsem servisáka čím by to mohlo být,že my tak náhle vyletěla teplota.Před tím to neudělalo ani po několikahodinové jízdě na dálnici.Doporučil my at zapnu Klimu na nejvyšší stupeň a uvidím jestli nezačne klesat.Že by to mohl být Termostat.Stalo se,teplota začala okamžitě klesat a držela se na oněch 90 stupních.Po vypnutí,ovšem začala jít opět nahoru.Auto jsem měl u něj v servisu,ale Termostat je v pořádku.Kapaliny bylo v nádobce dost. Poradí mi někdo čím by to mohlo eventuleně být zda by nemohl být problém v některém čidle teploty nebo něco podobného....
  12. Mám teď ten samý problém,přes zámek v kufru odemknu všechny ostatní dveře,ale kufr samotný ne. Nejsem v tom tak sběhlý,kde přesně na levé straně najdu ty svorkovnice v kufru,popř.foto neuškodí.
  13. Ahoj,no já mám skoro ten samej problém,akorát s tím,že auto mám 12/99 1.9 TDI 81kw.Nejdříve to začalo občasným zamykáním centrálu po odemčení a usednutí do auta,nikdy naštěstí když bylo nastartované.K tomu se přidalo nefungující vnitřní osvětlení po otevření dveří řidiče a přestalo výstražné pípání zapnutých světel po otevření dveří.Myslel jsem že to bude v mikrospínači v zámku ve dveřích jenže není (v servisu vyměnily zámek a problém přetrvává). Přijdu na druhý den ráno k autu a všechny 4 okýnka dole ,naštěstí nezmizelo nic z auta... Vezu ho do servisu a samovolně se mi začali jak za jízdy tak i po nastartování stahovat okýnka,což byla docela sranda,když bylo venku mínus 5.Tak ho mám do té doby znovu v servisu...je to cca pár dní,ale na to v čem to je zatím nemůžou přijít....Kdoví co s tím at dá info...
×
×
  • Vytvořit nový...