r-hanz Vloženo 2. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2006 A co se divíte. TDi motor je stavěný na to aby točil kolama a ne aby se používal k ohřevu . Vždyť přece ve všech návodech k použití se píše , že jej na volnoběh nedostanete na provozní teplotu a proto se má zahřívat provozem a i tady se vyrábí točivý moment a teplo je až nechtěná nutnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grygy Vloženo 2. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2006 Heh, no vlastne ja zapomel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brunoos Vloženo 2. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2006 Přesně tak - sem tam jezdim služební felicii 1,9 a ta hřeje po "par metrech". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
...GeOrGe... Vloženo 2. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2006 No tak Felcku bych sem moc netahal , jelikoz kdyz vidim Felicii Pickup 1.9..tak je rada, ze je rada a rekl bych, ze uz chreje,kdyz odemknes zamky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virgin Vloženo 9. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2006 U nás v prodejně nabízí teď v akci rozvody na 1.9 TDi za cca 3700,- Kč. Nevím, co je to zač, a tak se ptám. Jak moc je nebezpečný kupovat rozvody v neoriginálním škoda servisu případně dá se nějak poznat, zda jsou ty rozvody kvalitní ne bo ne? Rád bych na tom něco ušetřil, ale nevím, jestli tohle je šetření na správném místě . Můžete někdo poradit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave33 Vloženo 8. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2006 Zdravím všechny ropáky právě jsem se stal taky ropákem a koupil fabi combi 1,9 tdi. Nikdy jsem diesel neměl a musím říct ,že je to super vozítko a motor. Napište jak s tím zacházíte po ránu kdy řadíte a pod. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
evry Vloženo 9. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2006 Zdar Ropáci , k tomu turbu bych chtěl říci že když ho dáváte do vozu JE VELMI DŮLEŽITÉ ZALÍT NAZACÍ KANÁLKY VOLEJEM!!!!.NEŽ SE TOTIŽ DO PRAZDNEJCH KANÁLKŮ DOTLAČÍ OLEJ OD OLEJ. ČERPADLA ,TAK (VYSOKOOTÁČKOVÉ )TURBO ZADŘEDETE!!. Při nastartování po montaži. Stačí pár sekund a je s tahu(nebo v pééérdeli páne Hráábě).Nebo se mu sníží životnost. A k servo kapalině-- bejvávala červená (dle Amerického vzoru),je to totiš v podstatě kapalina do automat.převod.(dextron II nebo dexron II)(nééé III -ta hučí).FAbka asi bude mit jak říkate tu zelenou (nezkoumal jsem to) .Asi bych tam taky dal orig. nebo FEBI(dělá hodně věcí pro WV).Power steering fluid nebo tak nějak. třeba na www.febi.de(com).prodává APM nebo Autoštangl. Jinak mám 1,9 sdi čiplý (na město to stačí )spotřeba prum.5-6l ,nemám pal .poč. zdar evry. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
evry Vloženo 9. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2006 ahóój jěště jsem se chtěl zeptat na nějaké úpravy na ropácíh(a vůbec). jak ten sportovní filtr šasto čistíte.(je to hodně pracný?) jsme na tom mém snížily otáčky volnoběhu (fabg.903ot/m),ale jen o 20ot/m(víc nás to ve vagu nepustilo) Taky jsem tam musel zvíšit množství vstřikované dávky .Mi to kolísalo za studena po nastarvování(jako kdyby to běželo na tři). už je to v poho Zkouším tam ted zamontovat tempo. a rád bych i pal poč.(nevím jeslti se povede ). Jsou tu bezva(bastlící ) rady . čus Evry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grygy Vloženo 9. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2006 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave33 Vloženo 10. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2006 No tak ropáci podělte se o zkušennosti s jízdou s dieselem po ránu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 10. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2006 220km/h a po meste mam spotrebu od 5.5 az 6.5 podle zacpanosti mesta ... tocim maximalne 2000ot./min. Jeste ale pridej poznamku TACHOMEROVYCH, takze -8% dolu ...realne to bude max. 205kmh... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 10. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2006 220km/h a po meste mam spotrebu od 5.5 az 6.5 podle zacpanosti mesta ... tocim maximalne 2000ot./min. Jeste ale pridej poznamku TACHOMEROVYCH, takze -8% dolu ...realne to bude max. 205kmh... Ja bych rekl ze tachometry fabii kecaji jeste vic nez 8 %, extra kdyz jsi na opacne strane stupnice.-) Me se uz hodnekrat stalo ze jsem projizdel kolem radaru ktere te maji info o rychlosti v obci...a vetsinou 60 tacho rovna se 50 real .....otazka je jak jsou zkalibrovane ty radary a jak je to mereni validni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAr(c)el Vloženo 11. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2006 220km/h a po meste mam spotrebu od 5.5 az 6.5 podle zacpanosti mesta ... tocim maximalne 2000ot./min. Jeste ale pridej poznamku TACHOMEROVYCH, takze -8% dolu ...realne to bude max. 205kmh... Ja bych rekl ze tachometry fabii kecaji jeste vic nez 8 %, extra kdyz jsi na opacne strane stupnice.-) Me se uz hodnekrat stalo ze jsem projizdel kolem radaru ktere te maji info o rychlosti v obci...a vetsinou 60 tacho rovna se 50 real .....otazka je jak jsou zkalibrovane ty radary a jak je to mereni validni Jasne ze tachometrovejch, ale mel jsem zmereno ze pri 140 tachometrovech je na GPS 138, pro T 55 je GPS 51 ... to vse na kolech 195/50 R15 ET38 jinak na zimakach 185/60 R14 ET42 je to T 55 - GPS 50, T cca80 - GPS 70, T tesne pod 100 - GPS 90 a pto tachometrovejch 140 je to na GPS 133km/h ) ZAVER : na letnich je mensi odchylka nez na zimnich (spis je to rozmerem kola Tech 220 na tachometru bych prirovnal asi k tem 200 - 210 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 11. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2006 220km/h a po meste mam spotrebu od 5.5 az 6.5 podle zacpanosti mesta ... tocim maximalne 2000ot./min. Jeste ale pridej poznamku TACHOMEROVYCH, takze -8% dolu ...realne to bude max. 205kmh... Ja bych rekl ze tachometry fabii kecaji jeste vic nez 8 %, extra kdyz jsi na opacne strane stupnice.-) Me se uz hodnekrat stalo ze jsem projizdel kolem radaru ktere te maji info o rychlosti v obci...a vetsinou 60 tacho rovna se 50 real .....otazka je jak jsou zkalibrovane ty radary a jak je to mereni validni Jasne ze tachometrovejch, ale mel jsem zmereno ze pri 140 tachometrovech je na GPS 138, pro T 55 je GPS 51 ... to vse na kolech 195/50 R15 ET38 jinak na zimakach 185/60 R14 ET42 je to T 55 - GPS 50, T cca80 - GPS 70, T tesne pod 100 - GPS 90 a pto tachometrovejch 140 je to na GPS 133km/h ) ZAVER : na letnich je mensi odchylka nez na zimnich (spis je to rozmerem kola Tech 220 na tachometru bych prirovnal asi k tem 200 - 210 Tak to zkus pri tech 220 by me to zajimalo protoze se tady tydle cifry mnozi jak houby po desti .))a ja si pomalu pripadam ze fabie predjede i mercedes na dalnici Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAr(c)el Vloženo 11. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2006 220km/h a po meste mam spotrebu od 5.5 az 6.5 podle zacpanosti mesta ... tocim maximalne 2000ot./min. Jeste ale pridej poznamku TACHOMEROVYCH, takze -8% dolu ...realne to bude max. 205kmh... Ja bych rekl ze tachometry fabii kecaji jeste vic nez 8 %, extra kdyz jsi na opacne strane stupnice.-) Me se uz hodnekrat stalo ze jsem projizdel kolem radaru ktere te maji info o rychlosti v obci...a vetsinou 60 tacho rovna se 50 real .....otazka je jak jsou zkalibrovane ty radary a jak je to mereni validni Jasne ze tachometrovejch, ale mel jsem zmereno ze pri 140 tachometrovech je na GPS 138, pro T 55 je GPS 51 ... to vse na kolech 195/50 R15 ET38 jinak na zimakach 185/60 R14 ET42 je to T 55 - GPS 50, T cca80 - GPS 70, T tesne pod 100 - GPS 90 a pto tachometrovejch 140 je to na GPS 133km/h ) ZAVER : na letnich je mensi odchylka nez na zimnich (spis je to rozmerem kola Tech 220 na tachometru bych prirovnal asi k tem 200 - 210 Tak to zkus pri tech 220 by me to zajimalo protoze se tady tydle cifry mnozi jak houby po desti .))a ja si pomalu pripadam ze fabie predjede i mercedes na dalnici az budu mit lezni gumy a pujcenou zas GPS tak vyzkousim, mam na to jeden 1km usek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 11. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2006 Hlavne se kvuli tomu nekde nevymel, ono jezdit 220 ve fabce to je asi stejny adros jako jezdit 150 se stodvacou.))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pafel Vloženo 18. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2006 Zdar ropáci. Hlásím se do klubu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brunoos Vloženo 18. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2006 Tak jsem v sobotu podnikl vyměnu rozvodu. Rozvody + pumpa + práce = 5000kč. Díky Sebovi. Pěkna práce u člověka, který věděl přesně co dělat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
...GeOrGe... Vloženo 18. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2006 Ráno -2 stupne- sednu nastartuji - vse jde krasne a po 5 kilometrech je v kabine teploucko,ale samozrejme, ze nejvetsi teplo v kabine mam pod zadkem- vyhrevy sedacek- to je vec k nezaplaceni za minutku mam teploucko na zada i pod zadkem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman.V Vloženo 18. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2006 Ráno -2 stupne- sednu nastartuji - vse jde krasne a po 5 kilometrech je v kabine teploucko,ale samozrejme, ze nejvetsi teplo v kabine mam pod zadkem- vyhrevy sedacek- to je vec k nezaplaceni za minutku mam teploucko na zada i pod zadkem... Jo tak s těma sedačkama souhlasim.Ani mi neva, že se ropák ohřívá o něco déle je mi totíž teplo od zadku. Je to super. Ohřívám jízdou lehce na plyn a moc netočit. Jinak k té spotřebě koupil jsem to s 30 000 km na tacháku a najel jsem jen 1550 km a že to moc nešetřim spotřeba průměr 5,3l. Je to super jen jsem si nemohl z 1,6 feldy zvyknout na to dunění u TDi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pafel Vloženo 18. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2006 Dunění motoru to neznám. Jestli mi něco duní tak jedině basáky v reprácích. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
...GeOrGe... Vloženo 21. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2006 Me se zvuk toho motoru dost libi...jeste kdyz zacne piskat turbo, tak to nema chybu a ta jizda..proste parada...spotreba kolem 6 litru...Jinak mi spis taky duni repro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pafel Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 HYDRAULICKé ZDVIHáTKA - už Vám cvrlikají ??? Jak mám ráno studený motor, tak mi 2-3 vteřiny cvrlikají a pak klid. Jak jste na tom Vy, ropáci. Co jsem nalil nový olej, tak se mi zdá že je to horší, nebo to moc pozoruju ??? Motor ATD , olej REPSOL ELITE 505 01, najeto 100 056 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAr(c)el Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 HYDRAULICKé ZDVIHáTKA - už Vám cvrlikají ??? Jak mám ráno studený motor, tak mi 2-3 vteřiny cvrlikají a pak klid. Jak jste na tom Vy, ropáci. Co jsem nalil nový olej, tak se mi zdá že je to horší, nebo to moc pozoruju ??? Motor ATD , olej REPSOL ELITE 505 01, najeto 100 056 km. neboj, ja to mam taky. Kdyz to natocim, tak je to strasnej zvuk ale po par vterinach je to uz OKi 140 000km chip a olej mam ARAL 5W40 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
evry Vloženo 23. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2006 Zdar tak u mého je to po nastart. hlučnější a po chvilce se stiší(ale hydroštely(zvihátka) to nejsu) to jsem si jistej .Nevim jak u Vaších.Hydroštely odcházej většinou tak po 150-200 000km.Dá se to řešit přídavným aditivem(třaba od Ligvi moly(u Bartáka) nebo Winns(nevím jak se to přesně píše -sory) Cca 250-300,- tuba o neco větší než pasta na zuby .Vím že si to někteří servisáci chváli.Není to normální aditivum do motoru,ale přímo na hlučné hydrošteli(at vám nedaj něco jiného.) Mám naj 105 000km čip 2001. čágo Evry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.