Přejít na obsah

Přední brzdové kotouče Brembo Max


Fabi Pavel

Doporučené příspěvky

TRW mam smisene reference z fiatu rikali,ze max super,ale na skodovkach berou spis ATE.ja je taky prodavam,ale sam sem je netestoval. BREMBO nechci ani videt,protoze co si muzete myslet o tom ,kdyz se zvlni na zadni naprave kotouc BREMBO MAX,ktery stoji snad 1200 kus nebo nevim kolik

Editováno: , autor: ondikTDI
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele chapes podstatu veci co sem ti rekl? nechapu ty reakce. koupit si loziska a kotouce na internetu umi kazdy,ale taky si to musi namontovat. takto to v servise nechodi

však taky jsem si to namontoval sám jak ložiska tak aji kotouče, a kdo to neumí tak není problém si věci koupit a zajet do servisu a oni to přehodí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně se ty kotouče s deskama za tu cenu líbí a budu brzy měnit. Chtěl bych se tě zeptat na dvě věci, zdali při montáži vše sedí a pak na ty ložiska, pokud je neslyším a zdají se být po 100T ok to se mají měnit s těmi kotouči? A pak samozřejmě napiš, jak to brzdí, na originálech mi vadí citelné vadnutí z prudkého delšího kopce a mohly by být i ostřejší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně se ty kotouče s deskama za tu cenu líbí a budu brzy měnit. Chtěl bych se tě zeptat na dvě věci, zdali při montáži vše sedí a pak na ty ložiska, pokud je neslyším a zdají se být po 100T ok to se mají měnit s těmi kotouči? A pak samozřejmě napiš, jak to brzdí, na originálech mi vadí citelné vadnutí z prudkého delšího kopce a mohly by být i ostřejší.

Při montáži není žádný problém, úplně bez problému i nový šroubky jsou v balení (ale to asi u všech), v sedí. 

Výměna kotoučů a destiček trvala cca 35minut a výměna ložisek 1hodinu.

Doporučují ložiska měnit pokud už mají dost najeto s novýma kotoučema a zvlášť když jsou kotouče drážkované. 

Může ložisko zanedlouho vybrovat, nebo házet  a kotouč se bude blbě sjíždět nebo dokonce se ti může zvlnit.

Já jsem měl najeto 80 000km a ložiska začali hučet tak byla výměna a při 86 000km jsem měnil ty kotouče.

Zatím brzdí výborně, už bych jiné nekupoval jsem zvědav jak dlouho vydrží destičky, ale to není zas taková investice (800kč)

ještě jsem je netestoval naplno, teprve je zajíždím.

Tady je výtah od výrobce: 

Brzdové kotouče Brembo MAX vycházejí ze standardních kotoučů Brembo, jsou však vyrobeny z litiny z vyšším obsahem uhlíku - HC (High Carbon) pro větší teplotní odolnost a hlavně jsou vybaveny speciálně navrženým drážkováním a antikorozní ochranou. 

Kromě velmi efektního sportovního designu mají kotouče BREMBO MAX následující významné přínosy: 

a) Okamžitý a maximální brzdný výkon za každého počasí – voda je odváděna drážkami pryč z kotouče, dále jsou rovněž drážkami odváděny plyny vznikající při brzdění z obložení a způsobující při velkém zatížení vadnutí brzd – známý jako „fading“ – velmi časté např. dlouhých sjezdech, kdy teplota dosahuje až 800 C 

 

B) Vyšší a především stálý brzdný výkon po celou dobu životnosti - drážky neustále obnovují a vytvářejí ideální povrch destiček, kotouče mají také vyšší koeficient tření 

 

c) Odolnost proti korozi – speciální antikorozní úprava 

 

d) Okamžitá kontrola opotřebení - po sjetí jedné z drážek je signalizována nutná výměna

 

e) Lehce zvýšená teplotní odolnost a odolnost proti deformacím při vysokém zatížení

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a tohle o sobe rika Starline: 

Značka Starline působí na českém trhu již 10. rokem a její obliba stále roste. Produkty Starline se vyznačují zejména příznivou cenou při zachování vysoké kvality zpracování, širokou nabídkou a vynikající dostupností

 

asi bych nebral moc, to co o sobe pise vyrobce:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a tohle o sobe rika Starline: 

Značka Starline působí na českém trhu již 10. rokem a její obliba stále roste. Produkty Starline se vyznačují zejména příznivou cenou při zachování vysoké kvality zpracování, širokou nabídkou a vynikající dostupností

 

asi bych nebral moc, to co o sobe pise vyrobce:)

jj to máš pravdu každý výrobce o sobě píše jen to NEJ

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

však taky jsem si to namontoval sám jak ložiska tak aji kotouče, a kdo to neumí tak není problém si věci koupit a zajet do servisu a oni to přehodí.

kde zijes? nekde v lese? a to myslim bez prdele. Todle jsou vyjimky pro zname a nekde v  servisnu ve stodole,ale normalni servis si nenecha sahat na marzi z dilu a kdyz ano,tak si da hodinovku treba 600 a pracuje s vetsim poctem hodin:D. mluvime o klasickem servisu,ktery si koupim lozisko v kelly za 2900 a neresi to veme SKF a jede.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při montáži není žádný problém, úplně bez problému i nový šroubky jsou v balení (ale to asi u všech), v sedí. 

Výměna kotoučů a destiček trvala cca 35minut a výměna ložisek 1hodinu.

Doporučují ložiska měnit pokud už mají dost najeto s novýma kotoučema a zvlášť když jsou kotouče drážkované. 

Může ložisko zanedlouho vybrovat, nebo házet  a kotouč se bude blbě sjíždět nebo dokonce se ti může zvlnit.

Já jsem měl najeto 80 000km a ložiska začali hučet tak byla výměna a při 86 000km jsem měnil ty kotouče.

Zatím brzdí výborně, už bych jiné nekupoval jsem zvědav jak dlouho vydrží destičky, ale to není zas taková investice (800kč)

ještě jsem je netestoval naplno, teprve je zajíždím.

Tady je výtah od výrobce: 

Brzdové kotouče Brembo MAX vycházejí ze standardních kotoučů Brembo, jsou však vyrobeny z litiny z vyšším obsahem uhlíku - HC (High Carbon) pro větší teplotní odolnost a hlavně jsou vybaveny speciálně navrženým drážkováním a antikorozní ochranou. 

Kromě velmi efektního sportovního designu mají kotouče BREMBO MAX následující významné přínosy: 

a) Okamžitý a maximální brzdný výkon za každého počasí – voda je odváděna drážkami pryč z kotouče, dále jsou rovněž drážkami odváděny plyny vznikající při brzdění z obložení a způsobující při velkém zatížení vadnutí brzd – známý jako „fading“ – velmi časté např. dlouhých sjezdech, kdy teplota dosahuje až 800 C 

 

B) Vyšší a především stálý brzdný výkon po celou dobu životnosti - drážky neustále obnovují a vytvářejí ideální povrch destiček, kotouče mají také vyšší koeficient tření 

 

c) Odolnost proti korozi – speciální antikorozní úprava 

 

d) Okamžitá kontrola opotřebení - po sjetí jedné z drážek je signalizována nutná výměna

 

e) Lehce zvýšená teplotní odolnost a odolnost proti deformacím při vysokém zatížení

 

parada chcete nafotit moje brembo max? orezle,zvlnene drazky zadrene pri brzdeni huci jak hovado, nebrzdi to vubec atd. pdole toho kolik mame reklamaci na brembo tu znacku ani nikomu nenabizim .

Zacinam si tvorit soubor svojich referovanych znacek a je to fajn

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ondiku, kecáš nesmysly ! Pokud je servis jen trochu solidní, tebou přinesené díly ochotně namontuje a rád tě tam uvidí i příště bez toho aby tě natáhli na ceně. Pokud máš ve svém okolí pouze nějaké vydřiduchy a vycházíš jen z toho, pak ok, není co řešit. A rozhodně teď nemluvím a nějakém servisu "ve stodole" :kol-31:  Do svého servisu jezdím většinou pravidelně se svými koupenými díly a aniž bych tam nějakého známého měl, rádi to namontují. Ty díly, většinou drobnosti  kterými se nechci zaobírat nechám kupovat pak je a vše je ok. Dnes je servisů III prdele, takže pokud by nevyhověli a namontovat nechtěli, najdu si jiný, jak jednoduché...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ohledně těch Brembo Max.... namontované je mám a nemůžu si stěžovat, brzdí jako ďas, nepískají a nevlní se. Asi to bude hodně i o stylu jízdy a dobrém zajetí kotoučů po namontování... Tím nepopírám to, že mezi nimi může být i nějaká vadná série, ale mně slouží dobře a neměnil bych :kol-78: 

Editováno: , autor: Jizera-CZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám s Brembo Max smíšené zkušenosti.

Dával jsem je letos na jaře na zadek, brzdí dobře a zatím se nezkroutili (destičky originál).

Ale po prvním větším ohřátím udělali bílý povlak a začali reznout.

Na předku mám 3roky origo desky a žádná koroze, příště půjdu do origo, ty zatím nikdy nezklamaly.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při větším brždění vzniknou zřejmě vyšší teploty, může dojít k oduhličení nebo k reakci s neorigo deskama a to by mohlo zapříčinit bílý povlak. Na zadku mám bubny a pokud bych dal na předek tyto výkonnější kotouče, nebude pak předek proti zadku přebrzděný tím, že mi bude stačit použít k brzdění menší sílu? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ondiku, kecáš nesmysly ! Pokud je servis jen trochu solidní, tebou přinesené díly ochotně namontuje a rád tě tam uvidí i příště bez toho aby tě natáhli na ceně. Pokud máš ve svém okolí pouze nějaké vydřiduchy a vycházíš jen z toho, pak ok, není co řešit. A rozhodně teď nemluvím a nějakém servisu "ve stodole" :kol-31:  Do svého servisu jezdím většinou pravidelně se svými koupenými díly a aniž bych tam nějakého známého měl, rádi to namontují. Ty díly, většinou drobnosti  kterými se nechci zaobírat nechám kupovat pak je a vše je ok. Dnes je servisů III prdele, takže pokud by nevyhověli a namontovat nechtěli, najdu si jiný, jak jednoduché...

hele vaz sva slova hadas se s clovekem s oboru co jedna tydne z  asi 30 autoservisy a z 80% se schazim osobne,takze si to nech od cesty!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...