Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

a dělá to pouze v záběru, když třeba jedeš z kopce a máš zařazenou rychlost a překračuješ to rozmezí zmíněnejch otáček, tak je to v klidu? bohužel to může bejt zrovna hodně věcí, co spotřeba, kouř atd., jinak ta dvouhmota to klidně bejt může, kór když je to chipnutý, tak dostává mnohem větší nápor a už může bejt před smrtí, kolik máš najeto?

Editováno: , autor: Doktorone
Vloženo

Dělá to jenom v záběru. Nejvíc na 4 a 5 st. když přidám plyn a nechám to táhnout "odspodu" , tak právě při dosažení těch otáček se to rozvibruje. Je to prostě nejvíc poznat když jde z motoru největší síla na vyšší stupně. Pokud přidávám hodně plynule a pozvolna tak to skoro poznat není. Jinak auto má poctivých 170 tis, průměrná spotřeba 6,5 l a kouř žádnej. Všechno je v uplně v pohodě. Mě ta dvojhmota moc nejde do hlavy, když to je uplně v klidu třeba na volnoběh, nebo při rozjezdech a řazení.. Myslím, že pokud už je motor v záběru a spojka je seplá, tak už ten setrvák moc vliv nemá ne?

Pravděpodobně mám načnutej homokineťák na pravé straně, protože při pravotočivé zatáčce pod plynem se mi tam ozývá rachot, ale to s tím podle mě nesouvisí.

Vloženo

no to nevim jistě, ale myslim si, že na volnoběh by špatnej setrvák neměl mít žádnej projev, ale to ať napíšou fundovanější, a nějakej propad ve výkonu v těch vibracích nepociťuješ

Vloženo

Já si tím taky jistej nejsem. Sbírám názory kde se dá a chci se vyhnout drahé opravě, která bude k ničemu. Zvlášt rozebrání spojky, abych se podíval na setrvák je docela dost práce a času. Propad ve výkonu to nemá vůbec. Táhne to opravdu hezky a po tom chipu i odspodu bez nějakých výkonových mezer.

Vloženo

chápu, že se chceš vyhnout drahejm opravám, o tom mi zrovna teď nemusíš vyprávět, nejhorší je, že na setrváku moc na pohled nic nepoznáš, a spojka ti zabírá ještě dobře, ne až někde nahoře?  že by jsi to rovnou spláchnul při jednom?

Vloženo (editace)

Ahoj,

rád bych se vrátil k původnímu tématu tohoto vlákna a poprosil o radu. Mám S1 96 kW a nechal jsem to chipnout na 121kW. Zvýšil se krouťák a začaly se projevovat silné vibrace v otáčkách 1800-2000. Nejsilnější je to na 4 a 5 rychlost. Je to jako by se podtáčel motor a rozvibruje se celý auto. Na volnoběh a při rozjezdech to nedělá nic. Přede jako kočka. Jeden mechanik mi říkal, že je to setrvačník, ale nějak se mi to nezdá. Auto má najeto 170000 km. Pořád mám podezření na vnitřní kloub poloosy. Vnější je načnutej taky, protože mi to při pravým rejdu pod plynem klepe. Bez plynu je to potichu.

Takže má otázka je jak spolehlivě poznám, že je vnitřní kloub (popř. i vnější) na poloose po smrti. 

Díky za pomoc

 

 

můžeš mi říct, proč to řešíš ve dvou tématech, dva naprosto stejné dotazy ve dvou vláknech, nechápu, tam v tom vlákně by ti za chvilku odpověděl někdo další

 

http://forum.skodahome.cz/topic/123229-p%C5%99i-vysok%C3%A9m-p%C5%99evodu-do-kopce-se-rozklepe-auto/

Editováno: , autor: Doktorone
Vloženo

Spojka mi zabírá celkem dost nahoře. rozhodně už by si zasloužila vyměnit, ale ještě se s tím dá bez problémů jezdit. V porovnání s Octavii 1 je to řazení o poznání horší. Bavil jsem se o tom s mechanikem a bylo mi řečeno, že to tak Superby mají, že si na to musel taky zvyknout, tak nevim..Kolik je rozumná cena za práci za výměnu spojky? Já na to nemám prostor v garáži a nechci si spouštět převodovku na pupek v leže pod autem..

Vloženo

Řeším to na dvou vláknech, protože tohle fórum nabízí dvě vlákna, kde to řešit. Vím, že to není nejlepší a vzniká potom zmatek, ale když jsem hledal radu, tak jsem se zeptal tam kde jsem narazil na diskuzi o mým problému..toť vše. Omlouvám se jestli to někoho rozladilo..

Vloženo

je v tom pak bordel, toť vše, a v obou vláknech ti budou psát ti samí lidé, jelikož ti co sem chodí často, tak koukaj na nové příspěvky, takže by si toho všimli i tam i tady, teď je to spojeno díky pawoukovi, tak není co řešit

Vloženo

stopro dvouhmota....pokud je to jak píšeš a třeba se od 1500/ot rozjíždím na 4 plnej...a začně to dunět hučet.., nebo nevím jak ten zvuk popsat...dvouhmota

Vloženo

mě právě taky zabírala už dost nahoře, takže jsem to měnil, samo v servisu, protože přesně jak píšeš, s převodovkou na pupku asi nic moc  :kol-48:

materiál jsem sehnal po netu komplet luk spojková sada 3000, setrvák 6500 a olej do převodovky, když už se vylejvá myslim 600, takže sakumprásk materiál 10200,- a mechaniky mám kamarády, takže u mě se cena práce nedá brát, chtěli litr, ale za tu dřinu co stim musela bejt dostali 2000,-

vzhledem k tomu, že ti zabírá tak nahoře, tak už asi nebude uplně freš a jak píše rooc, asi už tim pádem nebude freš ani ten setrvák

Vloženo

Jo díky za rady. Asi mi nezbyde než se do toho pustit.Jen by mě Doktorone zajímalo, kde jsi sehnal materiál za takový peníze? Vím, že na CC autodíly bych se dostal po slevě na nějakých 12 tis za spojku a setrvák. Jestli máš nějaký lepší zdroj a není to tajný, tak se pochlub :-)

Vloženo

já mám supr dodavatele na náhradní dílly a co si pamatuju tak mě repset spojky + 2hmota LUK vyšla...na 8800..., plus mínus.., už to přesně nevím

Vloženo

nemůžu nikde najít tu 3 dílnou sadu jak jsem sehnal já za 2950,- ale našel jsem ji za 3150,- a setrvák za 6550,-(ten jsem kupoval v říjnu za 6400,- v tomto obchodě), bacha, lze tam koupit celá sada včetně setrváku za 10200,- ale když to koupíš zvlášť, tak tě to vyjde na 9700,- a dá se snima dobře dohodnout, radši jim napiš VIN ať ti potvrděj kompatibilitu, já mam rok 2005 a může tam být něco jinak a třetí odkaz je na olej, ale třeba napíše rooc ještě lepší cenu a nebo v sekci motor 1.9 v tématu spojka teď psal týpek, že má starou komplet spojku a při koupi repasované když jim dáš starou můžeš dostat slevu, ale zda bych šel do repasované spojky, to už je otázka, já asi ne, takže to je na tobě 

 

sada  http://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/2240538-spojkova-sada-luk-623330100/

setrvák  http://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/2240302-setrvacnik-luk-415023110/

olej jsem bral tento http://www.olejacek.cz/13-castrol-syntrans-transaxle-75w-90-4008177071737.html

Vloženo

Díky za tipy. když to bude potřeba, tak se jim ozvu. Ceny mají pěkný. Já si dost dobře repasovanou spojku neumím představit. Ještě tak repasovanou lamelu, ale ten zbytek nevim nevim. Já už bych šel rozhodně do novýho zboží. Tohle se tak debilně spravuje, že tam není na experimenty moc místa.

Ještě jsem se k opravě nedostal, ale nejdřív vyloučím ze hry ty homokineťáky, než se pustím do spojky a setrváku.

ještě jednou díky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...