ondikTDI Vloženo 11. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2013 Zacal sem mit problem se startovanim prvni ranni start neni na drc a chyta to jakoby opozdene. pulka lidi rika resit zhaveni a pulka rika vubec neresit di po padani nafty. je pravda,ze kdyz auton zhavi az od +5 a je problem v 12 stupnich. zhaveni sme vsak stejne resil jedne zhavic KO. posunul sme dokonce zhaveni a zvysil startovaci davku,ale je to dost podobne mozna malilinko lepsi. dulezity fakt je,ze po odpojeni cidla teploty startuje nadherne,ale asi to bdue tim,ze to navali palivo. cidlo sem vymenil za nahradu VERNET ukazuje dobre stejne jako origo,ale startuje to porad nakokot. takze co to muze byt? podavacka, zpetny ventil s palivacem, ucpane trysky, netesnici krouzky vstrikovacu,vymackana hlava, tandem. dneska mi proadil mechanik at vytahnu palivac a vyliju z nej naftu a jetsli bude cerna mam jasno,ze jsou v prdeli krouzky mozna hlava. korekce vstrikovacu jsou max -0,7 pres tuto hodnotu nejde zadny vstrik, vykon a spotreba super. dale tandem sem vcera sundal abych zjistil jaky tam je tesneni. plechovy neni,ale ani gumovy musi byt uvnitr. ja si myslel,ze mezi hlavou a cerpadlem. nicmene neco tam okolo chcije a vracecka hadice z tandemu je mastna jak hovado. to mi rikal mechos at radej vymenim. mel nekdo stejny problem s PDckem? chci to rest vklidu bez rozhazovani penez. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.