Hankovec Vloženo 12. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2013 Popis problému: Pokud je venku zima / na auto nesvítí slunce ( aby prostě bylo nějakým způsobem zahřáté ), tak mi trvá asi 20 sec než ho nastartuji, pokud je teplo, jde to na první otočení startéru úplně bez problému. Myslel sem si, že by mohl být problém ve svíčkách, ale zatím sem nic neprováděl, všiml sem si ale dalších problémů. 1) Když auto není zahřáté a jedu, tak když zastavím ( např. na křižovatce, kruhovém objezdu atd. ) tak motor chcípne => další 20-vteřinový start ( ano, můj startér mě za to nesnáší, to už vím ) 2) Když jedu a prudce šlápnu na plyn, motor se zakucká a ze zadní části auta se ozve jakési "prdění" Přijde mi to jako kdyby se do motoru nedostávalo to správné množství paliva, ale jelikož nejsem nijak technicky zdatný, tak mi třeba členové z tohoto fóra poradí jinak. Na případné dotazy odpovím a pokud tu již takové téma je tak se omlouvám a žádal bych odkaz. ( já ho nenašel ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 12. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2013 Hádám správně, že jde o KARBURÁTOROVEJ Favorit? Pokud ano, tak doporučuju najít někoho, kdo se vyzná v nastavování Rubikovy kostky značky Jikov-Pierburg, protože pravděpodobně nesprávně funguje buď automatickej sytič, nebo předehřívání týhle pastičky na amatérský štelovače... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hankovec Vloženo 12. Říjen 2013 Autor Sdílet Vloženo 12. Říjen 2013 Ano jedná je o karbec, jinak sem nepochopil poslední část tvého příspěvku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 12. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2013 Na rozdíl od dvojkomorovýho karbce Jikov SEDR/EDSR, kterej používaly předcházející řady škodověnek má fáčko jednokomorovej licenční karbec sice taky z výroby Jikov Budějky, ale původní výrobce je firma Pirburg z Německa. Bohužel, jeho nastavení je úplně odlišný od těch předcházejících typů a ne každej mechanik ho umí. Důvodem jsou jednoduše odlišný konstrukční řešení, který předtím a ani potom nebyly v českým automobilismu používaný - předtím se tady vyskytovaly jen ty starší Jikovy a potom už zase je všude jenom vstřikování. Hlavní odlišnost je třeba ohřev sacího hrdla kapalinou z chlazení nebo automatickej sytič. Jeho nastavování je proto choulostivý. Nestačí u něj jen "zakroutit nějakým šroubkem" a je to nastavený aspoň provizorně, jako to šlo na šádyně. Proto píšu, že to je Rubikova kostka = pastička na amatérskýho štelovače... Ale mám pro Tebe dobrou zprávu. Tady na fóru někdo před cca rokem nebo dvěma pověsil pdf soubor s kusem dílenský příručky pro exportní verzi felicie, který se vyrobilo pár tisíc kusů pro rozvojový trhy a která měla taky karbec Pierburg - je tam celý nastavení popsaný. Zkus ho pohledat pomocí rozšířenýho hledání a snad se najdeš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaFF Vloženo 11. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2013 Pokud je to ještě aktuální, mám doma příručku od Andrta - tu tlustou. Pokud by byl zájem, mohu příslušné partie oskenovat a někam pověsit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 17. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2013 Popis problému: Pokud je venku zima / na auto nesvítí slunce ( aby prostě bylo nějakým způsobem zahřáté ), tak mi trvá asi 20 sec než ho nastartuji, pokud je teplo, jde to na první otočení startéru úplně bez problému. Myslel sem si, že by mohl být problém ve svíčkách, ale zatím sem nic neprováděl, všiml sem si ale dalších problémů. 1) Když auto není zahřáté a jedu, tak když zastavím ( např. na křižovatce, kruhovém objezdu atd. ) tak motor chcípne => další 20-vteřinový start ( ano, můj startér mě za to nesnáší, to už vím ) 2) Když jedu a prudce šlápnu na plyn, motor se zakucká a ze zadní části auta se ozve jakési "prdění" Přijde mi to jako kdyby se do motoru nedostávalo to správné množství paliva, ale jelikož nejsem nijak technicky zdatný, tak mi třeba členové z tohoto fóra poradí jinak. Na případné dotazy odpovím a pokud tu již takové téma je tak se omlouvám a žádal bych odkaz. ( já ho nenašel ) No samozrejme muze byt chyba v nastaveni karburátoru, ale vis ze pokud startuješ studený motor musíš před startem sešlápnout plyn a tím se zapne automatický sytič. Je to popsáno i v původním návodu k vozidlu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.