Kulda_5 Vloženo 12. Říjen 2013 Vloženo 12. Říjen 2013 Ahoj, mám najeto 70 000 a mám zdřejmě problém se sáním, při jízde za studena a někdy i na malé otáčky děsně pocukává a zastudena se špatně i rozjíždí. Tak jsem moji Fabku napíchni na VAG a vyhodil toto: 17549 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value P1141 - 35-10 --- Intermittent Z VISky jsem zjistil ze je to netesnost v sacím potrubí, nevíte nekdo kde by mohla být chyba ? Díky za jaké koliv nápady Citovat
Popu Vloženo 12. Říjen 2013 Vloženo 12. Říjen 2013 zkus baterkou asi nejjednoduseji projit prave cestu toho sani jestli nekde neco neni ale videl bych to asi na cidlo co je zezadu saciho potrubi Citovat
libero Vloženo 12. Říjen 2013 Vloženo 12. Říjen 2013 skontroluj toto tesnenie http://www.cc-autodily.cz/tesneni-saciho-potrubi?brand=SKODA&model=FABIA pod sacím potrubím..najlepšie je skúšať naň striekať čističom bŕzd a ak sa náhle zmenia otáčky motora,tak to tesnenie je "strelené" ...dosť častý problém to bol u Felícií 1,3MPi Citovat
Kulda_5 Vloženo 20. Říjen 2013 Autor Vloženo 20. Říjen 2013 Tak jsem včera zkusil odpojit do čidlo ( senzor tlaku ) bez toho a zda se mi to lepší, nedá se nějak podle hodnot ( z diagnostiky , nebo jen promeřit ) jestli je to čidlo špatné ? Citovat
libero Vloženo 20. Říjen 2013 Vloženo 20. Říjen 2013 pozri do konektora či nie je zaoxidovaný... Citovat
chiquillo Vloženo 21. Říjen 2013 Vloženo 21. Říjen 2013 proměř konektor, projdi kabel jestli neni nekde nalomenej... Citovat
congradek Vloženo 23. Září 2014 Vloženo 23. Září 2014 Podivej se na podtlakove hadicky hlavne na tu k brzdovemu posilovaci. Pred par dny sem ji menil byla praskla a delalo to bordel. Citovat
mtank Vloženo 29. Květen 2015 Vloženo 29. Květen 2015 ahoj mám fabii 1,4 44kw aze. koupil jsem sáni z 50kw vyměnil a od te doby mi to hlásí chybu 17549 ješte jsem vyčistil klapu.saní jsem měl 2x dole vše jsem kontroloval spreyem jestli je to dotahle.pořád drží špatne volnoběh Citovat
Tonda-B Vloženo 29. Květen 2015 Vloženo 29. Květen 2015 Nepoškodil jsi při výměně sacího potrubí to kombinované čidlo teploty a tlaku vzduchu, které je vzadu v sacím potrubí? Citovat
mtank Vloženo 29. Květen 2015 Vloženo 29. Květen 2015 to jsem jen vyčistil bylo špinave od oleje Citovat
mtank Vloženo 30. Květen 2015 Vloženo 30. Květen 2015 dělá se nějak zakladní nastavení škrtící klapky po vyčištění Citovat
Albín Vloženo 30. Květen 2015 Vloženo 30. Květen 2015 (editace) Stáhni si VIS a tam máš jak popis co která chyba znamená a jak se řeší,ale i to jak udělat základní nastavení. Z jiného fora,nemám po ruce VIS: 01-motor10-prisposobenie,kanal 00 potvrdit vymazanie adapt.hodnot04-zakladne nastavenie,kanal 60 start06-ukoncenie vystupuvypnut a zapnut zapalovanie Editováno: 30. Květen 2015, autor: Albín Citovat
mtank Vloženo 30. Květen 2015 Vloženo 30. Květen 2015 jo dík.jsem vůl VIS mám akorad jsem přehlédl posuvník tak jsem neviděl možnost motory dneska jsem zkoušel dotahnout sáni a praskl mi šteft takže zarobene.pořád chyba 17549 otáčky pořád kolisaji Citovat
mtank Vloženo 4. Červen 2015 Vloženo 4. Červen 2015 šroub vyměněný nové těsnění nové gumičky pod vsřtikama a stejně to chybu ukazovalo, až na po 5té se mi podařilo nastavit klapu a chyba zmizela a volnoběh už drží Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.