Kobra1 Vloženo 28. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2013 Zdravim kluci potrebuju poradit pred 14 dni sem koupil fabii 1.9 tdi 74 kw po vymene stabilizacnich tycek mi furt za jizdy kdyz prejedu nakou nerovnost ta slysim nirne bouchani nevite co to muze byt poradte me napadly cepy ale nevim diky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 28. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2013 Vypadá to i na horní ložiska tlumičů. Nejsou tak drahé.Kup original vyměn a uvidíš. Těžko jen tak posuzovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 28. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2013 Kobra od PC bude asi ťažko poradiť čo presne to bude ...je tam viacero možností a čapy jednou z nich ..dajte na zdvihák a poriadne skontrolovať... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 28. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2013 Než budeš cokoliv kupovat pořádně zkontroluj zadní uložení (silentblok) dolního ramene přední nápravy jestli není prasklý. To bývá bolest Fab I. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albín Vloženo 28. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2013 Tohle mi dělaly spodní čepy ramen,jak se na ně nasazuje těhlice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kobra1 Vloženo 29. Říjen 2013 Autor Sdílet Vloženo 29. Říjen 2013 ok diky zkouknu to a pak dam vedet jak na tom sem diky moc za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kobra1 Vloženo 29. Říjen 2013 Autor Sdílet Vloženo 29. Říjen 2013 jediny co vim zatim tak silembloky na ramenou mam v poradku zitra skontoluju tlumice ale i ja si myslim ze to budou cepy v ramenech uvidim a pak dam vedet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albín Vloženo 29. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2013 Taky si to myslím.Já to skoušel i hodit na hever a hýbat s kolem,jestly se ten čep vyklá,ale nic. Pro jistotu jsem ho vyměnil a jakmile jsem ho měl venku,věděl jsem že to bylo tím,měl takovou vůly až to nebylo hezký,zaráželo mě to že když jsem hýbal s tím kolem různýmy směry na autě tak kloub vůly neukazoval. Po výměně bylo po bouchání. Jo a to bouchání mě zlobilo taky jen při přejezdu nerovnosti (díra,příčňák atd.) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 26. leden 2014 Sdílet Vloženo 26. leden 2014 (editace) A jak si utahoval ten kloub do těhlice? Tu kuželovou část. Podle škodováckýho předepsanýho postupu speciálním stranovým momentákem? Nebo prostě rukou? Co by se stalo, pokud bych tu matici M12x1,5 utáhnul fakt na krev? Je i nebezpečí že na tej těhlici rozštípnu právě ten nálitek do kterýho se to zastrkává a nebo spíš utrhnu tu závitovou část na kulovým čepu? Editováno: 26. leden 2014, autor: Mr.Pavka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kluvo Vloženo 26. leden 2014 Sdílet Vloženo 26. leden 2014 A jak si utahoval ten kloub do těhlice? Tu kuželovou část. Podle škodováckýho předepsanýho postupu speciálním stranovým momentákem? Nebo prostě rukou? Co by se stalo, pokud bych tu matici M12x1,5 utáhnul fakt na krev? Je i nebezpečí že na tej těhlici rozštípnu právě ten nálitek do kterýho se to zastrkává a nebo spíš utrhnu tu závitovou část na kulovým čepu? skus kopnt do kolesa ci nebudes pocut take klepanie , ja som tiez vsetko kontroloval a nakoniec stacilo napruzit na brzdovych platnickach tie pliesky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kluvo Vloženo 26. leden 2014 Sdílet Vloženo 26. leden 2014 (editace) skus kopnt do kolesa ci nebudes pocut take klepanie , ja som tiez vsetko kontroloval a nakoniec stacilo napruzit na brzdovych platnickach tie pliesky neboj ten srob neotrhnes,ten je dost pevny ja som to tiez dotahoval na pevno ockovim klucom Editováno: 26. leden 2014, autor: kluvo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 26. leden 2014 Sdílet Vloženo 26. leden 2014 (editace) A ten nálitek na těhlici nerozštípnu? Ber to o extrému. Čistě teoreticky, pokoušel bych se to utáhnout brutálně krutě, se záměrem že něco zničim. Prostě jako zkoušku "kdo z koho", jestli utrhnu závitovou čáct kuláku, nebo rozštípnu ten fífál na těhlici. Editováno: 26. leden 2014, autor: Mr.Pavka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kluvo Vloženo 26. leden 2014 Sdílet Vloženo 26. leden 2014 A ten nálitek na těhlici nerozštípnu? Ber to o extrému. Čistě teoreticky, pokoušel bych se to utáhnout brutálně krutě, se záměrem že něco zničim. Prostě jako zkoušku "kdo z koho", jestli utrhu závitovou čáct kuláku, nebo rozštípnu ten fífál na těhlici. to veru nie to je huzevnate kovane to by si musel byt riadny chlap uz so to povoloval aj nastavena cca1m trubka tak to bolo dotiahnute Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 26. leden 2014 Sdílet Vloženo 26. leden 2014 Sem myslel že to je odlitek ta těhlice? Takže pokud bych to chtěl zničit, tak spíš utrhnu závitovou část kuláku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 26. leden 2014 Sdílet Vloženo 26. leden 2014 kluvo nedá sa odpovedať bez tej citácie?? ..len sa pýtam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 26. leden 2014 Sdílet Vloženo 26. leden 2014 A nebylo to prostě jen zarezlý a nebo ještě zakapaný nějakým závitovým lepidlem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 29. leden 2014 Sdílet Vloženo 29. leden 2014 Tak sem zjištoval ve Škodovce. Ta těhlice je litěná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bobis-PD Vloženo 29. leden 2014 Sdílet Vloženo 29. leden 2014 Pravdepodobne to budú čapy na ramene, prípadne ešte tyčky riadenia - mne búchal celý predok dlhú dobu, až som sa naštval a vymenil servo s tyčkami a čapmi riadenia, odvtedy krasne ticho. Ak si si kúpil nové auto odporučám pomeniť čapy na ramene, čapy riadenia, silentbloky, uloženie tlmičov a máš na dlhú dobu pokoj. V opačnom prípade to budeš meniť každé dva mesiace niečo iné ako ja až kým nevymeníš všetko :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 30. leden 2014 Sdílet Vloženo 30. leden 2014 A je taky občas dobrý kontrolovat utažení matic těch čepů? Tak jako na jízdním kole se musí kontrolovat a dotahovat kliky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 30. leden 2014 Sdílet Vloženo 30. leden 2014 A je taky občas dobrý kontrolovat utažení matic těch čepů? nič sa nekontroluje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 10. Únor 2014 Sdílet Vloženo 10. Únor 2014 A nemá někdo doma starou zničenou těhlici z F2 1,2 http? Akorát aby bylo zdravý to oko do kterýho se strká kovej čep spodního ramena. Chci na ní udělat takovej pokus. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 21. Březen 2014 Sdílet Vloženo 21. Březen 2014 Tak sem jí sehnal. Na starej ohlej těhlici sem si vyzkoušel co snese. Naříznul sem jí na několika místech. Potom sem máznul kuželovou část čepu a začal čep utahovat matkou co to jen půjde. Zalez o další 3,5mm oproti normálnímu dotažení do toho oka a pak se na něm strhnul závit. Díra v oku se zvětšila tak o 0,8mm a u naříznutých míst nejsou žádný viditelný praskliny. Zbožnuju tyhle destruktivní zkoušky materiálů na starejch součástkách při zjištování jak sou ty komponenty materiálově předimenzovaný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 21. Březen 2014 Sdílet Vloženo 21. Březen 2014 Zalez o další 3,5mm oproti normálnímu dotažení do toho oka a pak se na něm strhnul závit. takže rezerva je tam dostatočná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 21. Březen 2014 Sdílet Vloženo 21. Březen 2014 (editace) Ale ber v potaz, že kontaktní plocha čepu byla namazaná aby tam lépe klouzala. A čep se zaseknul až tou kuželovou částí do matky/podložky. tak by možná šel ještě. Použil jsem klasickou obyčejnou železnou podložku. A matku M12x1,5 pevnostní třídy 8.8 a na klíč 19mm. Závit matky/čepu jsem namazal olejem. Editováno: 21. Březen 2014, autor: Mr.Pavka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.