mufi Vloženo 1. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2013 Zdravím Vás páni, mám problém pri radení z vyšších prevodových stupňov na nižšie. hlavne zo 4 na 3 a z 3 na 2. Problém je v tom, že to nejde zľahka, niekedy ti ide doslova cez "zuby". Problém nieje, keď podradím s medziplynom. Fabia 1,2 AZQ 63000 km. Prevodový olej menený- nepomohlo. Za nápady vopreď ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 1. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2013 Na 63tisic toje skoro nemožne, AZQ a tak malo km? To bude treba vymenit prevodovku. (použitu) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mufi Vloženo 2. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 2. Listopad 2013 (editace) Tak prevodovku meniť je to najmenej čo by som chcel... skús iný nápad Ešte dodám, že keď nieje auto v pohybe, radiť rýchlosti ide OK. Či je naštartované, alebo nie. Editováno: 2. Listopad 2013, autor: mufi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 2. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2013 skus to dať pozrieť mechanikovi čo povie. ale opava prevodovky bude 2-3 krat drahšia ako kupa druhej. jednotka a dvojka ma dvojsynchron to bude palka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 2. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2013 Já sehnal převodovku 2006 r.v. z bouračky za 2500,-, naj. 60000km , uvažoval jsem o opravě ( hučela ložiska), ale v takovém případu jako u mě se vyplatilo koupit starší, ale velice zachovalou, takže hledej , sháněj, vyplatí se to, já ji sháněl a vybíral 3/4 roku a nakonec se to vyplatilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mufi Vloženo 2. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 2. Listopad 2013 No kua Myslel som si že to bude niečo so spojkou, alebo tak niečo... Do výmeny prevodovky sa mi veru nechce. Asi sa budem tváriť že o tom neviem a budem jazdiť pokiaľ to pôjde. čím sa to podľa vás mohlo posrať. Ja tak trochu podozrievam manželku. Predsa len, je to žena Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 3. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2013 na benzin to je smesna castka na vrakaci horsi je to na PD tam se neda pod 5 tis sehnat. ja mam asi vylagrovany diferak,protoze pri rozjezdu to vibruje cvaka mi to pri pousteni spojky,razeni je tuho jak blazen a kdyz chytim poloosu pri zarazenem kvaltu tka s ni pootocim tak o 2 cm,pritom ta poloosa je nova,takze to musi byt v prevodovce,ale zatim na to kalsu dokud se to nerozleti,protoze opravy jsou drahe okolo 10 tis zacinaji a to byva vetsinou jen vymena lozisek a gufer o synchronech a dalsich soucastkach se nikde nepise. ty repasovane prevodovky po kompletni oprave bych chtel videt:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mufi Vloženo 4. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 4. Listopad 2013 Ono je ale otázka, aká bude prevodovka z vrakoviska. Koľko má nalietané a hlavne či bude OK. Lebo neviem si predstaviť, konkrétne tie synchróny, ako ich skontrolovať na vytiahnutej prevodovke (bez toho, aby som ju rozobral). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 4. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2013 Poté , co mi řekli na vrakovišti, že chcou za převodovku r.v. 2003 5000,- Kč , tak jsem hledal na netu na bazarech prodej převodovky z bouračky a natrefil jsem na dobrej kousek, takže hledej radši na netu. na převodovce je vyryt kod a rok vyroby, podle toho kupuj, před koupí vyzkoušej , jak tam jdou řadit rychlosti. To je mé doporučení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 16. Květen 2014 Sdílet Vloženo 16. Květen 2014 Trocha oživím túto tému - aj ja si už dva roky, čo vlastním terajšiu Fábiu všímam, že 3ka sa radí s menším odporom, hlavne pri podradovaní zo 4 do 3. Človek ju ide zaradiť, najprv pocíti menší odpor a menšie vibrácie v páke (jednoducho zacíti, ako pracujú synchróny), a keď tento malý odpor prekoná, tak rýchlosť sa pohode zaradí. Ak radím s medziplynom, tak rýchlosť ide zaradiť bez problémov a úplne hladko, čiže chyba nebude vo tiahliach páky. Auto mám od cca 54.000km (teraz 71.500km) a robí to viac menej stále. Olej som menil pred necelým rokom, no absolútne sa nič nezmenilo. Nemali tieto fábie nejaké problémy so synchrónmi na trojke alebo nebodaj sa ich poradilo bývalému majiteľovi nejako načať? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.