Publikováno Listopad 1, 201311 r Zdravím Vás páni, mám problém pri radení z vyšších prevodových stupňov na nižšie. hlavne zo 4 na 3 a z 3 na 2. Problém je v tom, že to nejde zľahka, niekedy ti ide doslova cez "zuby". Problém nieje, keď podradím s medziplynom. Fabia 1,2 AZQ 63000 km. Prevodový olej menený- nepomohlo. Za nápady vopreď ďakujem.
Listopad 1, 201311 r Na 63tisic toje skoro nemožne, AZQ a tak malo km? To bude treba vymenit prevodovku. (použitu)
Listopad 2, 201311 r Autor Tak prevodovku meniť je to najmenej čo by som chcel... skús iný nápad Ešte dodám, že keď nieje auto v pohybe, radiť rýchlosti ide OK. Či je naštartované, alebo nie. Upraveno Listopad 2, 201311 r od mufi
Listopad 2, 201311 r skus to dať pozrieť mechanikovi čo povie. ale opava prevodovky bude 2-3 krat drahšia ako kupa druhej. jednotka a dvojka ma dvojsynchron to bude palka.
Listopad 2, 201311 r Já sehnal převodovku 2006 r.v. z bouračky za 2500,-, naj. 60000km , uvažoval jsem o opravě ( hučela ložiska), ale v takovém případu jako u mě se vyplatilo koupit starší, ale velice zachovalou, takže hledej , sháněj, vyplatí se to, já ji sháněl a vybíral 3/4 roku a nakonec se to vyplatilo.
Listopad 2, 201311 r Autor No kua Myslel som si že to bude niečo so spojkou, alebo tak niečo... Do výmeny prevodovky sa mi veru nechce. Asi sa budem tváriť že o tom neviem a budem jazdiť pokiaľ to pôjde. čím sa to podľa vás mohlo posrať. Ja tak trochu podozrievam manželku. Predsa len, je to žena
Listopad 3, 201311 r na benzin to je smesna castka na vrakaci horsi je to na PD tam se neda pod 5 tis sehnat. ja mam asi vylagrovany diferak,protoze pri rozjezdu to vibruje cvaka mi to pri pousteni spojky,razeni je tuho jak blazen a kdyz chytim poloosu pri zarazenem kvaltu tka s ni pootocim tak o 2 cm,pritom ta poloosa je nova,takze to musi byt v prevodovce,ale zatim na to kalsu dokud se to nerozleti,protoze opravy jsou drahe okolo 10 tis zacinaji a to byva vetsinou jen vymena lozisek a gufer o synchronech a dalsich soucastkach se nikde nepise. ty repasovane prevodovky po kompletni oprave bych chtel videt:D
Listopad 4, 201311 r Autor Ono je ale otázka, aká bude prevodovka z vrakoviska. Koľko má nalietané a hlavne či bude OK. Lebo neviem si predstaviť, konkrétne tie synchróny, ako ich skontrolovať na vytiahnutej prevodovke (bez toho, aby som ju rozobral).
Listopad 4, 201311 r Poté , co mi řekli na vrakovišti, že chcou za převodovku r.v. 2003 5000,- Kč , tak jsem hledal na netu na bazarech prodej převodovky z bouračky a natrefil jsem na dobrej kousek, takže hledej radši na netu. na převodovce je vyryt kod a rok vyroby, podle toho kupuj, před koupí vyzkoušej , jak tam jdou řadit rychlosti. To je mé doporučení.
Květen 16, 201411 r Trocha oživím túto tému - aj ja si už dva roky, čo vlastním terajšiu Fábiu všímam, že 3ka sa radí s menším odporom, hlavne pri podradovaní zo 4 do 3. Človek ju ide zaradiť, najprv pocíti menší odpor a menšie vibrácie v páke (jednoducho zacíti, ako pracujú synchróny), a keď tento malý odpor prekoná, tak rýchlosť sa pohode zaradí. Ak radím s medziplynom, tak rýchlosť ide zaradiť bez problémov a úplne hladko, čiže chyba nebude vo tiahliach páky. Auto mám od cca 54.000km (teraz 71.500km) a robí to viac menej stále. Olej som menil pred necelým rokom, no absolútne sa nič nezmenilo. Nemali tieto fábie nejaké problémy so synchrónmi na trojke alebo nebodaj sa ich poradilo bývalému majiteľovi nejako načať?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.