nooBody Vloženo 11. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2013 Ahoj, jsem vlastníkem 1,6 MPI (najeto cca 81000) Poslední dobou cca (poslední 2-3 jízdy) mi nejspíš blbnou otáčky nestává se to ovšem vždy.... Normálně mívám volnoběh cca 900 otáček. nicméně se mi stalo, že po záběru na jedničky mi otáčky stouply něco nad 2000 (aniž bych přidával plynu, tak jsem tu spojku ještě v reflexu sešlápl, ale přesto to vyběhlo na ty 2000 plynu jsem se ani nedotkl). Pak se mi stalo, že při dojezdu k semaforu, vyřadím a dojíždím k ostatním autům, že při snižování otáček se na cca 1 vetřinu otáčky zastaví na 1600 a pak klesnou na těch 900. Tohle se také děje jen někdy a jen když mám něco nad 2000 otáček. Na diagnostice jsem ještě nebyl, ale třeba tady zkušení budete vědět Mě samotného to dosti znerózňuje... Dík moc za rady a názory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukky Vloženo 18. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2013 Vypadá to na nějaký problém se škrtící klapkou, je potřeba to hodit na VAG... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nooBody Vloženo 23. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 23. Listopad 2013 Na VAGu to bylo, ale žádnou chybu to nehlásilo. Tak mi bylo doporučeno čas od času dát aditivum na pročištění přesný název si nepamatuju... Ale dává se to cca 4800km do 50l benzínu. tak uvidím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bery 2 Vloženo 22. Únor 2014 Sdílet Vloženo 22. Únor 2014 Jedna z možností je spínač nad pedálem spojky, pokud nefunguje, řídící jednotka neví, že je spojka zmáčknutá a po ubrání plynu při řažení má tendenci ještě tak dvě vteřiny zvyšovat otáčky. V tom případě by oprava vyšla na pár desítek korun. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THe_KbK Vloženo 10. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2014 A nemáš náhodou kód motoru BSE? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanesek Vloženo 10. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2014 A co BSE ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THe_KbK Vloženo 11. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2014 No jestli máš BSE? Nebo něco jiného? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanesek Vloženo 11. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2014 No a v tom je rozdíl ? Mám 2x BSE a pohoda tak jestli je jako náchylný nebo co ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THe_KbK Vloženo 11. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2014 Nene to ne. Ale u BSE je problém s kabely ke škrtící klapce, je na to dokonce vydané i TPI. Mění se tam cca 10cm kabelu od klapky i s piny. A to dělá hodně. Spravuju denně tak 60% O2 s motorem BSE a není jich moc na kterých bych to nedělal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THe_KbK Vloženo 5. Září 2014 Sdílet Vloženo 5. Září 2014 Mimochodem kdyby někdo potřeboval kabely s piny, tak se stačí ozvat, zvládnu je sehnat originál s velkou slevou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 29. Září 2014 Sdílet Vloženo 29. Září 2014 Aky problem..... sa prederu alebo zhniju ci ako Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THe_KbK Vloženo 2. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2014 Nene, oklepou se ty kontakty v konektoru a pak to háže chyby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.