Publikováno Listopad 13, 201311 r http://www.novinky.cz/auto/319021-narazovy-test-ukazal-jak-nebezpecne-je-neodborne-opravene-auto.html Co si o tom myslíte? Já myslím, že docela pěkná reklama na autorizované servisy Škoda Co ale v té reklamě chybí jsou ceny za opravu v autorizáku a v normální servisu Ale videjko docela pěkné Upraveno Listopad 13, 201311 r od SUP1
Listopad 16, 201311 r Niečo na tom určite bude, ale takto bez tej ceny za opravu je to naozaj reklama pre autorizované servisy... Druhá vec je či blesk udrie 2x na rovnaké miesto každopádne zaujmavý testík
Listopad 17, 201311 r No nevim...? Neodepsala by pojišťovna radši tu modrou OCT jako totálku (vzhledem k tomu co všechno na ní měnili)???
Listopad 17, 201311 r Autor Jsem si skoro jistej, že jo. Většinou je i rozhodující, že vylítly pytle, pak to bývá většinou totálka...
Listopad 17, 201311 r chlapci ale o to vůbec nejde přece.Chtěli ukázat na příkladu jak by to vypadalo při opravě auta v origo servise škoda a jak by to vypadalo při garážově opravě.Ikdyž ani to nebylo dostatečné,protože i ta druhá varianta byla celkem dost piplačka s tou opravou.Myslím,že jakýkoli jiný český servis by se s tím ani tak nemordoval. Ale každopádně to bylo poučné to je jasné.
Listopad 17, 201311 r No právě že si myslím že si to jakoby protiřečí,že ukazujou jak se to dělá-správně musí dělat,ale když pak tento postup nahlásí pojišťovně co všechno se bude muset udělat,tak to pojišťovna radši odepíše...?
Listopad 18, 201311 r Ve videu rikaji, ze vyse skody je v ramci hospodarne opravy a pochybuju, ze by dva roky starou octu hodili do smelcu jenom diky takovemu tukanci. Samozrejmne trefit nekdo devet let stareho supa, jde do srotu, protoze by se snad nedal opravit ani tim jednodussim zpusobem
Listopad 21, 201311 r Autor Tento článek s tím tak nějak souvisí: http://www.novinky.cz/finance/319946-motoriste-se-casto-ocitaji-v-pozici-rukojmich-autoservisu.html Pokud to dobře chápu, auto, které jezdí na servisní prohlídky do neznačkového servisu je stále v záruce a pokud se auto reklamuje s nějakou závadou, musí značkový servis (nebo výrobce) reklamaci uznat nebo dokázat, že neznačkový servis udělal něco špatně.
Listopad 22, 201311 r jo taky jsem to včera četl jak se to objevilo na netu.Ono to je sice pěkné,že EU nařizuje jak to má být,ale v tom konkrétním případě toho pána je vidět,že realita je jiná.Přehazují si to jako horký brambor a zákazník je nezajímá.To je jasné,že si každý bude stát za svým a než se to vyřeší tak uplyne moře času a chlap bude bez auta.Klasika tady u nás v kocourkově.Pak se bude několik let soudit,bude ho to stát nemalé peníze a nakonec soudní znalec nebo automobilka určí kdo je v právu,ale stejně se to potáhne dál.Přitom je to jasné,že si člověk zvolí neznačkový servis.Proč by měl třeba dávat za výměnu oleje 5000kč když to jde udělat mnohem mnohem levněji.A to byl nejjednodušší případ.
Prosinec 17, 201311 r nicmene ja bejt vyrobcem tak taky nebudu chtit uznavat zaruku kdyz to opravuje nejakej lojza o kterym nevim jestli umi nebo neumi.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.