Přejít na obsah

OII 7 st. DSG


reprom

Doporučené příspěvky

Ahojte, mám OII FL 1,8 DSG. dnes sa mi stala zaujímavá vec. Pri rozjazde na križovatke mi DSG prešlo do neutrálu. Rozbehlo sa, a asi pri 40Km/h rýchlosť vyskočila a auto pomaly zastalo. Na Maxi-dote hlásilo, že mám D, ale auto stálo. Vypol som motor, potom naštartoval, a už zase išlo. Ale robí mi aj to, že pri prudšom pridaní plynu, auto podradí, začne ťahať, a keď má 4-tý stupeň, tak okolo 4000 -5000 otáčok, tak nachvíľu, ako keby preklzla spojka. Auto prestane ťahať, a potom zase začne. Pritom ale rýchlosť má zaradenú tú istú. Nie je to tým, že dosiahol max. otáčky. Bol som na diagnostike, a žiadny záznam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím všechny,

mám menší problémek. Mam Koktu 3 měsíce, mám najeto 13 000 Km a 7 DSG začíná dělat problémy. Pří podřazování a řazení mi v ní cvaká :-( Je to nepříjemné !!! Ve škodovce mi řekli, ze je to normalni :-( Ale podle me to moc normalni neni. Potreboval bych mluvit s nekym kdo ma 1.8 TSi a 7-DSG ! Pujcoval jsem si DSG, ale jiny motor a to bylo prijemne, tiche, presne , proste tak jak by to melo byt. Ale ma cvaka, je hlucna a nepresna :-( Skodovka rikala, ze je to normalni jev u teto kombinace 1,8 TSi a 7-DSG. A jeste mi jde velice ztuha prepnuti mezi N a D ...na to rekli, ze je to kvuli CONSTRUCTU :-):-):-) Prosím zkuste mi někdo napsat nebo zavolat 777 736 696 :-) Moc mě skodovka ( servis ) nebavi, protoze to podle me neni normalni, tak se obracim sem na forum....

DIKY VSEM

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec,

mám taky 1.8 TSI s DSG a Construct, ale žádný takový problém, co tu popisuješ, jsem nikdy nezaregistroval. Jen se mi jednou stalo, že při vyjíždění z kruháče se při řazení ze 2-ky na 3-ku ozvala, taková silná rána (s kovovým zvukem) a auto hodně cuklo. Ale od té doby jsem najel asi 5000km a vše je v pořádku. Najeto mám už asi 31 000km.

Na silnici určitě nic nebylo, že bych do toho narazil...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mého je jen construct blbě namontovaný. Napiš výrobci Constructu, že po montáži tvrdí autorizovaný servis toto. Moje zkušenost, ty pány co dělaj v servisu brát jako cvičené opice a oni začnou skákat jak mají jen když nad nimi začne někdo práskat bíčem...nejlépe majitelem firmy. Každá firma má svého majitele.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nemá to tieto podobné prejavy??:

Pri pomalej jazde do cca 30km/h je počuť z prednej časti

vozidla klepot (hrkotanie). Pri rýchlosti cca 30km/h je

2. rýchlostný stupeň v zábere a 3. rýchlostný stupeň

je vopred zaradený, ale ešte nie je v zábere. Predradené

ozubenie 3. rýchlostného stupňa sa rozkmitá v dôsledku

trasenia vozidla, spôsobené nerovnosťou vozovky.

Toto kmitanie je príčinou reklamovaného zvuku (hrkania).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mého je jen construct blbě namontovaný. Napiš výrobci Constructu, že po montáži tvrdí autorizovaný servis toto. Moje zkušenost, ty pány co dělaj v servisu brát jako cvičené opice a oni začnou skákat jak mají jen když nad nimi začne někdo práskat bíčem...nejlépe majitelem firmy. Každá firma má svého majitele.

Diky,

ale CONSTRUCT montovala Skodovka. Nevim :-( Zitra tam jedu zase, tak uvidime. Ale rad bych si nejakou stejnou Koktou sjel a majitel by si sjel moji abych mel dukaz, ze to neni NORMALNI.

Jsem z Českých Budějovic, není tu někdo v okolí ? Ze škodovky mi nechtějí nikoho zkontaktovat, prý nechtějí "plašit" zákazníky :-( To se mi moc nelíbí :-( Najd se někdo poblíž ?

Jirka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nemá to tieto podobné prejavy??:

Pri pomalej jazde do cca 30km/h je počuť z prednej časti

vozidla klepot (hrkotanie). Pri rýchlosti cca 30km/h je

2. rýchlostný stupeň v zábere a 3. rýchlostný stupeň

je vopred zaradený, ale ešte nie je v zábere. Predradené

ozubenie 3. rýchlostného stupňa sa rozkmitá v dôsledku

trasenia vozidla, spôsobené nerovnosťou vozovky.

Toto kmitanie je príčinou reklamovaného zvuku (hrkania).

Díky,

ale ten zvuk je jen pri prerazeni. Treba kdyz brzdim a auto podrazuje tak pri kazdem stupni 4,3,2,1 nez zastavim tak v prevodovce "cvaka". A pak kdyz zastavim a prepnu na "N" tak v tom dost silne cvakne :-( Jel jsem v YETI nejaka 1.2 - 7DSG a to byla pohoda. Potom Kokta 1.6-7DSG a to bylo taky v pohode. A u me motorizace tvrdi, ze je to normalni :-( Tak nevim:-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec,

mám taky 1.8 TSI s DSG a Construct, ale žádný takový problém, co tu popisuješ, jsem nikdy nezaregistroval. Jen se mi jednou stalo, že při vyjíždění z kruháče se při řazení ze 2-ky na 3-ku ozvala, taková silná rána (s kovovým zvukem) a auto hodně cuklo. Ale od té doby jsem najel asi 5000km a vše je v pořádku. Najeto mám už asi 31 000km.

Na silnici určitě nic nebylo, že bych do toho narazil...

Ahoj,

odkud jsi ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

diagnostika bola robená,závada žiadna v pamäti prevodovky??

Ne, vse v poradku :-( A to prerazovani z D na N a zpet jde velice ztuha. A kdyz popojedu a vyradim, cvakne, zase popojedu a vyradim, cvakne. Proste kdyz se zatizi a vyradi tak cvaka, pry je to normalni jev, ale kdyz se chodec na prechodu ohlidne , tak to asi neni normalni :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 2 roky později...

Zdravím chlapi, píšu už trochu ze zoufalosti. Za pomoc budu velice rád.

 

V dobrém rozmaru jsem koupil 2009 Oct facelift 1.8 TSI ve výbavě Laurin a Klement. Auto jsem koupil o něco pod cenou s vědomím, že má nekultivované DSG. Závada se projevovala tak - při rozjezdu se auto třepalo, hlavně při rejdu, plus i jednotlivé další zařazené stupně nebyly řazeny zrovna jemně, auto vždy cuklo - hlavně druhý a pátý stupeň. Jinak musím dodat, že auto bylo firmy a vzorně servisované, má i preventivně nové rozvody a napínák.

 

Po turné po Brněnských autorizácích jsem zjistil, jak totální ho*no o tom ví a dokážou, po několika zastávkách mi vlastně bylo řečeno, že to v Brně umí jen Auto ROS. Shodou okolností jsem sehnal kontakt na jednoho ze dvou mechaniků, co tam převodovky dělají, který dělá převodovky i na sebe.

 

Po projížďce mi bylo doporučeno dát novou spojku, ok, pokud se to vyřeší, tak holt na to utopím tu slevu. 24 400,- v kelu. Auto už nedrhne při rozjezdu, ale jednotlivý přeřazení pořád cukají.

 

ZDÁ SE MI, ŽE MNOHEM VÍC AŽ PO ZAHŘÁTÍ - ale ještě musím ozkoušet.

 

Reakce na to byly pokrčený ramena, že to teda chce i novou mechatroniku za 29 + práce.

 

Rozposlal jsem pár mailů, od Autodíly Jochman mi došla reakce:

 

"Vámi popisovaná závada nebude v mechatronice,ale ve spálené skříni po ohřátí olej mění viskositu a řídne,ve skříni potom nejsou potřebné vůle a vozidlo se chová takto...(kope)

 

V případě  defektní mechatroniky auto jede v tzv nou režimu 1 rychlost..."

To mi příjde jako trochu simplistickej pohled, vadná mechatronika přece musí znamenat širokej záběr možných závad. na druhou stranu ale je to další názor a dle mýho ne tolik nesmyslnej.


Prosím Vás, proboha, je na téhle planetě někdo, kdo do toho dokáže vrazit klín a opravdu zjistit, v čem je problém? Mám svého člověka v autorizáku Škoda, pokud potřebujete nějaký výpis z diagnostiky či cokoli, popište co mu mám říct, ať mi vyjede.

Jsem opravdu už ve stavu totální zoufalosti a budu vděčný za každou radu. Díky moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po té, co jsem si sám zažil s DSG, Vám to moc nezávidím.

Díky "pouhému" prokluzování spojky jsem byl skoro 3 měsíce bez auta.

Střídalo se mezi místním servisem, specialistou z Livberce, který školí ve škodovce a v MB u auta prý byli i technici z VW.

Co se doopravdy stalo jen tuším, asi při výměně spojky něco špatně mechanicky usadili a řídící jednotka nekomunikovala.

První mechatronika z Německa (čekalo se na ni, přesně podle VIN auta) asi přišla poškozená, po dlouhé době a mnoha pokusech pomohla druhá...

Platit bych to nechtěl, řešilo se to měsíc před koncem prodloužené záruky (loni).

 

DSG je natolik komplexní záležitost (mechanicky i elektricky), že opravdu nemůžete čekat, že ji bude v ČR znát víc, než několik lidí.

Těch poruch prý navíc není moc, konkrétně u našich suchých jsem prý byl s podobným problémem první, pak se ale údajně objevily další.

 

Proč jste to neřešil na záruku - v roce 2009 přece muselo být auto v záruce.

Sám jsem měl prakticky první FL, koupeno v prosinci 2008, takže jste musel mít záruku min. do prosince 2010...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Se Sixtou jsem komunikoval, vím o koho jde. Jako základ chce jakýsi blok naměřených hodnot, na což i v autorizáku zírali jak blbí do atlasu.

 

Jsem mírně řečeno nasranej. Jak může někdo nést označení autorizovanýho servisu a neumět si s tím poradit? Kdybych to věděl, do matu asi určitě nejdu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No popravde chyba je i trosku v tobe, ze si nechas srat na hlavu. Autorizovany servis ti musi spravit cokoliv. Mas mu dat auto s tim, jaka je zavada, a prevzit ho mas pouze ve chvili kdy bude zcela bez zavady. At si s tim delaji co chteji. Pokud to sami neumi, mohou to poslat do MB. Samozrejme mas po tu dobu, co si s tim neumi poradit, nahradni auto zdarma. Pokud by nechteli, staci napsat/zavolat do Skodovky a ti uz ti to vetsinou zaridi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tom odkazu co jsem ti poslal to máš vysvětlené? Blok měřeních hodnot, je blok kde dostáváš hodnoty od čidel atd, dá se měřit staticky, nebo při jízdě záznamem do grafu, abys viděl jak na sebe jednotlivé akční členy reaguji. Prostě je to záznam s jakými hodnotami pracuje řídící jednotka a jaké dává povely. To ti vyjede každý kdo má kabel, ale základ číslo jedna: NIKDY nejezdi do autorizovaného servisu!

Editováno: , autor: XTomos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podívejte chlapi, jak tu je možno v posledních pár příspěvcích vidět - pět autofandů, patnáct názorů. Osobně nevím, na co mám všechno nárok a veškeré "záruky" po té zákonné dvouleté beru jen jako hluché prodejní triky. Osobně jsem se takovou věc snažil řešit spíš mimo autorizák, jelikož 1) jsem viděl jaká je to banda neschopných fušerů, 2) jsem měl obavu z toho, že budou chtít dva litry i jen za to, že se na člověka podívají.

Já jsem nijak nepochybil, spojky blbý byly a vyměnit potřebovaly tak jako tak. Jde o to, že je tam ještě nějaká další závada a na odstranění té už nedám neomezeně peněz.

DSG je obrovsky komplexní zařízení a z povahy věci je odstranění problému v něm vždycky složitější, než vyměnit spojku na fabce. S postupem času jak to řeším, začínám si myslet, že jedinej schopnej člověk v republice, kterej ten stroj komplexně chápe a dokáže spolehlivě detekovat závadu je Sixta. Ten ale samozřejmě kolem sebe má ohradu pravidel, za jakých se s člověkem hodlá bavit. Proto teď budu kopat mechaniky, ať mi vyjedou ty bloky a může se to posunout zas dál.

Editováno: , autor: Frenchman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sam pises (a pravdive), ze DSG je slozite zarizeni, ktere skoro nikdo neumi spravit, a chces to resit nekde po garazservisu? Garazservis zrovna tyhle dily o moc levneji mit podle me nebude a kdyz ti neco zdupou, tak nemas zadnou paku, jak je donutit to dat dokupy. V autorizovanem servisu je sice mnoho fuseru, ale to v garazservisu take. Vyhodou toho autorizovaneho je, ze nad nim bdi Skodovka, ktera v pripade, ze neco hodne zdupou, bez problemu zajisti napravu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...