Přejít na obsah

S1 1.9TDI AWX 96->115kW - padá do nouze na 5ku - logy


spacewerk

Doporučené příspěvky

zdravim Vás,

 

sup zacal padat do nouze...a to od vymeny prasklyho mezichladice mi zacal, ale pouze na 5ku pri 3400ot/min...

 

zkousel jsem hadicky-vypadaj ok, ventil  n75 taky ok-v akčních členech, napadá me sekající se egr ventil, protože to s netesnym mezichaldicem kourilo pod 2000ot jak pras...

 

nalogoval jsem kanaly 3 10 a 11 

 

cestu po dalnici soubor r35.csv kde v cca 3/4 zaznamu to padlo do nouze

 

druhej log je na kvalty  1  2  3  4 do 4000ot/min  soubor bnj.csv kde to do nouze nejde nikdy.

 



 

Na turbo mi to neprijde protože regulace jde cca 2cm tam i zpet

 

pred nouzi dava turbo v kanalu 11 poz 3  2974mbar-nevim jestli je to teda turbo neureguluje nebo zda to je jinak

 

Dekuji Vám předem za pomoc a za rady

Editováno: , autor: spacewerk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  1. v ulozto  jsou logy z vagu...posilam printscreen... kdy to padlo do nouze: 

 

je tam vyznačen prave kanal 11 a tlak v turbu na 2974mbar 

 

 

chip normalne slapal, je v aute jeste z doby pred mou koupi- už cca 5 let...

 

ty logy .csv se dobre prohlizej v programku logview -viz printscreen, já jen logoval za jizdy takze printscreen obrazovky  v inkriminovaný okamžik nemam :-(

post-21345-0-83535200-1385200187_thumb.j

Editováno: , autor: spacewerk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hustý, Dieselpower Log Wiew, že jo?

Máš to asi fakt "přeturbovaný", ikdyž regulace Ti podle grafu funguje. Teď jde o to, jestli je správně nastavená výchozí poloha, což se sama od sebe asi nezoršteluje, ale určitě se na to podívej (tyčka od podtlakáče do turba-to asi víš...)

Velký tlak zásadně kurví motor, takže řešit a to rychle

Já 1,9 moc neumím, ale tady Ti kluci poradí:

http://www.dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=1053&postdays=0&postorder=asc&start=0

 

Na tomto odkazu můžeš porovnat s hodnotama ostatních 1,9 a koho to zajímá, tak na tomto odakzu zároveň i stáhne uvedený šikovný prográmek, od šikovných kluků...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

presne tak, je to hodne dobrea pomucka od Reeshy, ale když nejsem motorar tak ne vzdy z toh vyctu to co hledam...

 

s tim tlakem mas pravdu, da se s tim jezdit tak ze to do nouze nepadne, takze to netrapim, ale uz me to zacina stvat, prece jenom jezdi uz hodne aut po dalnicich i ja sem bezne jezdil vic nez 170 a ted mam utrum ne ze bych chtel zavodit, ale nekdy to je potreba kdyz nechci brzdit auta za sebou...

zkusim asi nechat vycistit turbo, protože to normalne pred tim slapalo i s tim chipem, a obcas to tak jede i ted, ale rek bych ze to nema ve vetsine pripadech ten plnej vykon jakej by to melo mit, tak to prikladam pomale regulaci na turbu, ktera nehne lopatkama a ty tam poslou v zavreny poloze moc velkej tlak, tak a jde uz jen zda to bude turbem na to sázim kuli tem sazim co sem poustel kdyz sem mel netesnej IC, nez treba podtlakovka nebo dalsi hadicka, egr pujde behem cisteni turba zaslepit a vycistit, tak pak už to musi bejt jak nový :-)

Editováno: , autor: spacewerk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

tak problem definitvne vyřešen

 

vše delalo čidlo tlaku v sání (mezi IC a parožím) 

http://www.cc-autodily.cz/senzor-tlaku-superb

čidlo fungovalo ale bylo tam čidlo typu B ale supiky mji vyhradne čidlo typu C

rozidl mezi nima je že B proti C dává inverzni hodnoty, tedy když má turbina otvirat tak zavirala, proto vysoky plnici tlak a tim i duvod proj jednotka odstavovala do nouze.....

 

takže banální problém je již vyřešen...

Editováno: , autor: spacewerk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

tak jen pro ujasnení pánové:

 

puvodne tam bylo čidlo B už když jsem to nadechnul..... navic to melo diru v ICčku ....tot duvod proc to tak nejak slapalo...

 

po utesneni už bylo potrubi utesneny a proto B čidlo nebylo ovlivnovano atmoseferickym tlakem z okoli a proto posilalo data o tlaku v sacim potrubi jak nejlip umelo, ale bohužel davalo data ne uplne korektni pro ECU, a to z duvodu protože ECU v S1 potřebuje hodnoty s urcitou charekterisitkou kterou dává pouze cidlo typu C

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...