Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Čau hoši

Nerad zakládám nové téma ale nemohl jsem to nikde najít.

 

Před časem jsem si koupil škodu superb II 2.0 TDI  2012

 

Chci se zeptat :  

 

V létě mi motor točil cca 800-900 ot/min

 

Ted´ při 0 st,celsia  motor točí 1000 ot/min

 

Vím že může probíhat regenerace DPF ale že by to trvalo už 3 dny? to se mi zdá nějaké divné.

 

Když vypnu climatronic tak mi po čase otáčky spadnou na 800.

 

Clima nastaveno na AUTO 22st. 

 

U octy se mi tohle nestávalo, je to asi tím filtrem DPF.

 

Poradte mi prosím jak se tohoto asi problému zbavit.

 

Supa mám krátce a tak se ptám a učím co a jak.

 

Díky Macc

Myslím si, že to je úplně normální. V zimě si zkrátka přidá na otáčkách motor sám. Také mi to tak dělá. Tak se neboj, že by to byl problém.

Jirka

  • Autor

Díky lekl jsem se že se mi to rozbilo.

 

Supa mám krátce tak se stále učím 

 

Díky 

 

Macc

Ty zvýšené otáčky dělá přídavný topný element (auto mírně topí za cca 2 minuty) - velký odběr proudu -> zatížení alternátoru -> vyšší otáčky. Při teplotách nad cca 5°C ho lze spustit ručně nastavením max. teploty topení. Při teplotách pod 5°C, si ho Climatronic už pouští automatický sám. Proto ti taky otáčky klesnou když Climatronic vypneš, stejně tak by měly klesnout pokud nastavíš teplotu na nejnižší.

  • Autor

Čau 

 

Tak tohle jsem nevěděl.

 

Díky Macc

 

 

Taky přidám svůj postřeh u nového Supa. Teď jak klesly teploty k -2 až +4 st. se otáčky drží na 1000 a po cca 7-10 km jízdy podle venkovní teploty a stylu jízdy spadnou na 800 ot. Asi je to dáno nastavením climatroniku a opravdu po pár metrech je cítit vlažný vzduch a za chvíli už krásně topí. Starý Sup 1 i když měl tento předehřev, se nechoval stejně jako nový a otáčky mu spadly na cca 800 ot. už po chvíli jízdy, ale topil úplně stejně jako teď nový. Po supovi 1 jsem měl CRV a to začalo lehce topit tak po cca 3 km. V té době jsem smutně vzpomínal na to jak starý Sup rychle topil. Pokud byla nedávno jěště teplota vyšší než asi 5 st. tak za chvíli po nastartování ot. klesly na 800 ot. Co ale CRV proti Supovi 2 dosáhlo rychleji je provozní teplota motoru.  Diesel od Hondy je malý a rychle se dokázal prohřát. Kdyby jěště tak rychle topil byla by to tehdy paráda.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.