Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Přímo se to netýká koncernu,ale našel jsem nařízení BMW na emisních stanicích o maximálním točení motoru s automatem.

Princip je ale vesměs stejný a pro tiptronic existuje něco podobného

Všimněte si, jaká je tolerance při 5tis otáčkách: 1,2s. A když někdo 5-6x vytočí do maxima a ještě to tam podrží, je jasné, že půjde do kytek...

A poopravím důvod poškození: nad 2500otáček je to i kvůli nesmyslne vzrustajicimu tlaku na strane jedne proti stojicimu ustroji prevodovky na strane druhe bez tlaku...

post-79770-0-32059600-1403770864_thumb.j

Editováno: , autor: SUP1
Vloženo

neumim cizi reci :D :D  neriam ze nemuzes mit pravdu ale kdyz tak koukam na tu prevodovku tak me neni dost jasne jak bys docilil toho aby se na volnobeh nemazala kdyz to cerpadlo je v behu. ? berme to jako debatu ne rikani ze nekdo nema pravdu od toho tu jsme ne?

Vloženo

No jasný, však se nehádám.

Jen se s tím nesetkávám poprvé ani podruhé a vím, že automat takto zničit jde

Každopádně u PISSO je to zdá se být evidentní a velice lituju neodbornosti pána na STK a hlavně vyhozené prachy ve větráku za repas.

Snad to ukecá na záruku nebo na té stanici, kde byl...

Vloženo (editace)

Zcela jednoznačně se musím postavit za SUPA1, má naprostou pravdu a to nejen v případě triptronicu, či jiné aut. převodovky, ale vysoké točky na místě a zvláště ty přes 4.000 ot. jsou ránou do vazu i pro palivové čerpadla a další komponenty! Ten německý předpis není vydaný jen tak z plezíru! :gunners3:

Editováno: , autor: Lanny
  • o 3 týdny později...
Vloženo

Tak, dnes mi volal Pan co mi repasoval tu moju  prevodovku.(Este stale to nemam fporiadku.) Ziadnu vyditelnu zavadu nezistil. Vymenil hydrauliku a spominal nieco o riadiacej jednotke, ze aj ta zvykne odchadzat. Teraz otazka.: De by som mal tu riadiacu jednotku haladat? Vravel ze to ma plechove puzdro pod soferovymi nohami. Tam je konfortka. tu som uz vonku mal.no je plastova. Ak niekto to pozna, budem rad, ak sa so mnou podeli o info ;) Diiik.

Vloženo (editace)

Jednotkou to nebude, vím že se snažíš hledat problém jinde, ale chyba je v převodovce, prostě dostala na prdel...

Však na jednotku se dívat ani nemusíš a když už, tak stačí napíchnout....

A když už ji chceš tedy vidět, tak na ní stejně nic neuvidíš...

Editováno: , autor: SUP1
Vloženo

hlavne by som ju vymenil kebyze ju uy mam v rukach..a este jedna vec ma napadla.. Mozem nejak zistit poskodenie hydromenica bez doho aby som don vydel? myslim to tak, ze ho mam v rukach a nejak zistit, jeho spravnu funkciu. Alebo to musim poskladat naplnit a potom bud to pojde alebo nie... hm?

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Tak, dnes mi volal Pan co mi repasoval tu moju  prevodovku.(Este stale to nemam fporiadku.) Ziadnu vyditelnu zavadu nezistil. Vymenil hydrauliku a spominal nieco o riadiacej jednotke, ze aj ta zvykne odchadzat. Teraz otazka.: De by som mal tu riadiacu jednotku haladat? Vravel ze to ma plechove puzdro pod soferovymi nohami. Tam je konfortka. tu som uz vonku mal.no je plastova. Ak niekto to pozna, budem rad, ak sa so mnou podeli o info ;) Diiik.

Ahoj prosim tě jen tak pro informaci kolik tě stál ten první repas jestli si ho nechával dělat, ja jen abych měl představu dost se mi prosmekává první a druhý a občas i třetí kvalt 

díky

Vloženo

GreenCZ : draku co tim myslis prosmekava? jinak co mas za motorizaci? klucina co je ze slovenska dela opravdu paradni repase prevodovek a pokud ji chces udelat tak jak se ma pocitej minimum 15 000kc(pokud neni nic vydrene nebo zlomene) ale pokud vymenis jen ten dil tak vetsinou kolem 6 litru

Vloženo

Dobrý den,

začala mi zlobit automatická převodovka TipTronic (bližší info k ní nemám - případně zjistím, když mi řeknete kde).

Vůz: Škoda Superb, 11/2006, 2.5 TDI, 120 kW.

Vůz má najeto 270 000 km. Repas převodovky byl dělán v 200 000 km, takže se mi nezdá, že by vydržela jen 70 000 km.

(Vůz byl pravidelně servisován u autorizovaných servisů Škoda)

Popis stavu:

V případě zařazení rychlostního stupně "D" se vůz prakticky nehýbe (normálně se pomalu začal rozjíždět). Nyní reaguje pouze na plyn a to velmi bídně, točí se klidně do 4k otáček a prakticky to vůbec nejede, mám co dělat, abych se rozjel.

Sekvenční řazení (manuál) nefunguje prakticky vůbec. Prostě to špatně řadí. Jedu 30 km/h a ono to tam hodí klidně zařadí rychlostní stupeň 4.

Plus po chvíli se rozsvítí všechny rychlostní stupně.

Vůz jsem zatím odstavil před domem.

Rád bych se vyhnul dalšímu repasu (nemám na to peníze). Doufám, že odešel jen nějaký elektron, či něco podobného a nebo došlo k zanesení převodovky a nějakému menšímu poškození.

Přikládám info z diagnostiky:

Převodovka (3):

01119 - Signal pro rozpoznani rychlostnich stupnu (01119 - Gear Recognition Signal)

17125 - Spojka pro premosteni menice Bez prenosu sily (17125 - torque converter clutch circuit performance or stuck off)

17117 - Špatný poměr na rychlostním stupni 3 (17117 - Gear 3 incorrect ratio)

Co Vy na to?

Chápu, že takhle dle popisu je to těžké, že by to chtělo převodovku rozebrat, ale aspoň nástřel by se mi od Vás hodil.

Myslíte, že jediným řešením bude repas nebo, že by to mohlo být něco "menšího"(levnějšího).

Jde mi o to, že jestli usoudíte, že to bude jednoznačně na repas, tak na to stejně peníze mít nebudu, takže je zbytečné, abych utrácel peníze za rozebrání.

Děkuji.

Prasklý některý koš s lamelami klasicky problém automatu FAD. Skříň rozebrat vyměnit poškozené součásti.je to par dni co sem to dělal.
Vloženo

Ahoj prosim tě jen tak pro informaci kolik tě stál ten první repas jestli si ho nechával dělat, ja jen abych měl představu dost se mi prosmekává první a druhý a občas i třetí kvalt 

díky

Ko hydromenic nebo lamely v kosich.
  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

Když už jste byly u toho "prosmekávaní" jak se vám to projevovalo? Jinak mě osobně se stává, že když mi to přeřadí z 2 na 3 tak spadnou otáčky a asi po 4 sec spadnou znova, jako by to přeřadilo na 4 ale pořád tam je 3. Stává se to ještě někomu nebo jenom mě? :D Mám takový divný pocit, že bude asi něco špatně. :/

Popřípadě můžu pořídit video otáčkoměru, aby jste pochopili co mám namysli, ale to asi nebude potřeba.

Editováno: , autor: rothos
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Rothos hele mě to dělalo od začátku co mám auto a teď jsem si toho začal všímat nějak víc, dělá mi to jen z 2 na 3 při plynulé jízdě a pomalé práci s plynem asi tak kolem 2 tisíc otáček spadnou jednou asi o 200 otáček ale zrychluje pořád a až pak zařadí za 3 nebo max to udělá ještě jednou. Taky jsem s toho šušu automat mám po 10 letech.... takže nevím taky. Takový ten test převodovky kopec a takové hovadiny v pohodě...

Vloženo

Jo no.. Mě to táhne plynule, ale přijde mi to divný a spíš to pozoruju do kopce při pozvolném zrychlování. Když na to hamptneš, tak to ty rychlosti přeskáče. Já mám automat poprvé, takže nevím, ale nepřijde mi to úplně normální.

  • o 9 měsíců později...
Vloženo

zdar borci,mam superba 1.9 tdi v automatu tiptronic r.v.05 a při zařazení zpátečky na volnoběh couve,ale jak přidam plyn,jakoby rychlost vyskočí a přestane couvat.jak spadnou otáčky,zase začne couvat jen na volnoběh.dopředu řadí a jede normálně.nevíte čim by to mohlo být?

nebo nějaký kontakt na opravu.nevím jestli řešit repas nebo jinou převodovku z vrakoviště.snad to pujde opravit.díky za info-muj tel.604356162

Vloženo

Máš prasklej koš! Narval jsi zpátečku moc rychle _ vůz byl v pohybu vpřed! Musíš poptat opravu, resp.repas,těžko radit,ale dávat nějakou nevyzkoušenou je velký risk! Hodně štěstí při řešení.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...